Relaatio 110

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Amy55
Apua, nythän tänne tuli hiljaista. Joko teillä on valmista? Tuttu tilanne mulle kun teen näitä lähes aina jälkijunassa. Mutta huhuilen nyt vielä: Kirjallisuus-ruudun vasemmassa laidassa rajasana, puuttuu kir 9 ja siitä rajasana 6.
 
vierailija
Apua, nythän tänne tuli hiljaista. Joko teillä on valmista? Tuttu tilanne mulle kun teen näitä lähes aina jälkijunassa. Mutta huhuilen nyt vielä: Kirjallisuus-ruudun vasemmassa laidassa rajasana, puuttuu kir 9 ja siitä rajasana 6.
Eivät ole valmiita. Nukkumaan varmaan menneet, kurjat
Kir 9: Kir:n "verbaalinomini" tai ainakin melkein, en minä kieliopista mitään ymmärrä.
Raja 6 Kir:n toiminnan tulos. Tässäkin sitä on nähtävissä.
 
vierailija
Taidegrafiikka-ruudussa mikä on se kolmiosainen sana, jonka vastasanat on ki.. ja ki.. Ja mikä 10 ja 21 lähtee siitä alemmasta ki...ta? (tai mikä on sen 21 vastasana?)

Mikä 5+9 yhdistää kuvanveiston ja neulonnan?

Mikä 11+5 yhdistää kirjallisuuden ja neulonnan?

Paperiaskartelussa mikä on se 12 én alapuolella?

Mikä 13 yhdistää kankaanvärjäyksen ja muotokuvan?

Kierrätyksessä mikä on 18, joka lähtee sa..?

Ei ois enää paljosta kiinni, mutta sitäkin tiukemmassa on sanat.=/
 
vierailija
Tarkennan vihjettä: 13-kirjaiminen kuuluu 19-kirjaimisen muodostammaan kokonaisuuteen. Ruudun oikeasta reunasta tuleva ketju tarjoaan erittäin hyödyllisisiä vastasanoja.
 
vierailija
Taidegrafiikka-ruudussa mikä on se kolmiosainen sana, jonka vastasanat on ki.. ja ki.. Ja mikä 10 ja 21 lähtee siitä alemmasta ki...ta? (tai mikä on sen 21 vastasana?)

Mikä 5+9 yhdistää kuvanveiston ja neulonnan?

Mikä 11+5 yhdistää kirjallisuuden ja neulonnan?

Paperiaskartelussa mikä on se 12 én alapuolella?

Mikä 13 yhdistää kankaanvärjäyksen ja muotokuvan?

Kierrätyksessä mikä on 18, joka lähtee sa..?

Ei ois enää paljosta kiinni, mutta sitäkin tiukemmassa on sanat.=/
Paperiaskartelu É 12 Yhdistä Wellesin Kane ja englantilainen alus, käännä suomeksi. Tarkasta É:n kohdalta.
 
vierailija
Paperiaskartelu É 12 Yhdistä Wellesin Kane ja englantilainen alus, käännä suomeksi. Tarkasta É:n kohdalta.

Tattis! Eipä olis tullut mieleen tuota siihen ees yrittää, kun en näe kytköstä vastasanaan..=)
 

Yhteistyössä