The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten yhden takin ostaminen voi olla niin pirun vaikeaa? Miksi on vain mustaa, beigeä ja jos villiksi heittäydytään, tummansinistä? Miksen osaa ommella itse?

Maailmassa monta on ihmeellista asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä narttusta
 
Ai ni mie manailin aiemmin yhtä firmaa,joka lähetti väärän tuotteen ja niiden piti maanantaina ottaa yhteyttä,kun selvittivät asiaa varaston kanssa.

Mä saan pitää väärän tuotteen ja lähettävät oikean tuotteen myös. :love:
 
Miten yhden takin ostaminen voi olla niin pirun vaikeaa? Miksi on vain mustaa, beigeä ja jos villiksi heittäydytään, tummansinistä? Miksen osaa ommella itse?

Maailmassa monta on ihmeellista asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä narttusta
Joskus on tosi vaikee löytää ihteään miellyttäviä värejä vaatteissa.
 
Aika pirtee väri :D
...sopis aika kivasti keltaisten kumppareitten kaveriksi :D

Mulla ois kans kylla takin ostos edessa :X3: - hyi olkoon...ma sain tarveltya tuon mun yhden takin pahasti, tapahtui liian nopea kaantyminen ja tormays ulko-oven ja vallankin sen kahvan kanssa silla seurauksella, etta takista kuului krats!:barefoot:...nappasin ma siita sentas hyvan vetoketjun talteen, jos sen ymparille jotain jossain vaiheessa keksisin :)

Ipanatkin vois muuten tykata tuosta varista :rolleyes:...meikalainen kun nakyis kirkolta kotio, niin ehtisivat sukkelavikkelasti sotkunsa siivota ennen kuin oisin kotosalla :D...(niin varmaan :ROFLMAO:)
 
...sopis aika kivasti keltaisten kumppareitten kaveriksi :D

Mulla ois kans kylla takin ostos edessa :X3: - hyi olkoon...ma sain tarveltya tuon mun yhden takin pahasti, tapahtui liian nopea kaantyminen ja tormays ulko-oven ja vallankin sen kahvan kanssa silla seurauksella, etta takista kuului krats!:barefoot:...nappasin ma siita sentas hyvan vetoketjun talteen, jos sen ymparille jotain jossain vaiheessa keksisin :)

Ipanatkin vois muuten tykata tuosta varista :rolleyes:...meikalainen kun nakyis kirkolta kotio, niin ehtisivat sukkelavikkelasti sotkunsa siivota ennen kuin oisin kotosalla :D...(niin varmaan :ROFLMAO:)
Joo,keltaiset kumpparit ja keltainen takki,seksyä :D
Niimpä olis täälläkin takin osto eessä, mun takit on liian isoja,paitsi yks lenkkeilytakki ja nahkatakki.:rolleyes:
Harmi kun takkisi meni rikki :(
 
Joo,keltaiset kumpparit ja keltainen takki,seksyä :D
Niimpä olis täälläkin takin osto eessä, mun takit on liian isoja,paitsi yks lenkkeilytakki ja nahkatakki.:rolleyes:
Harmi kun takkisi meni rikki :(
...tjah, joo - todella sexya, jos vallan pukeutuminen jais vain ja ainoostaan tohon takkiin ja kumppareihin:eek::D...ellei jopa kinkya:whistle::rolleyes::oops:o_O:alien:

Ei muuta kuin kohti mukavia shoppailureissuja, Kais :)!

Ma olen aika sapakka liikkeissani naemma eli noita sattuu ja tapahtuu, noy voriis :). Taalla torpassakin jos ja kun menna viipotan menemaan yhdessa villatakissani, niin tasan tarkasti oon monta kertaa juurikin oven kahvoissa kiinnijumissa tai sitten saan muuten tosi helposti kaadettua koko pyykinkuivaustelineen nurin(y):D... !
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Laitoin sitten iltapalaksi tulemaan kinkkumuffinsseja :)...

...ja naemma tarjolla olis annettavaksi tammonen mikalie murkkuikainen yksilo, joka on huumorintajuton, ymmartamaton kotikenttavaapeli. Mitaan takuita ei anneta hyvin, hyvin oikullisen kaytoksensa suhteen, palautusoikeuttakaan ei kuulema ole - jos ei jaksa kattella eika vallankaan kuunnella, niin voi karrata vapaasti jateasemalle.


:D - hittolainen mun kanssa, mun pitas nyt oikeesti pystya olemaan totisena taalla ja hyvin hiljaisena hissukkana, kun esikoinen ripittaa mua, muttamutta....tuskallisen hankalaa tama nyt vain on:barefoot::D, myyntipuheet, eika kun annetaan- puheet kun on niin kohdillansa! Kait tuosta nyt ainakin autokauppias tulee(y), voipi pian vieda mokoma Jetronkin paikan:eek::D!

Vapise, Jetro, vapise!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä