Hyvää huomenta kaikille!!
mizzim: Tervetuloa ja onnea plussasta! Ainakin tällä hetkellä meillä näkyis olevan sama la. Toki tässä vaiheessa voi vielä muuttua.
MiNalo: Tsemppiä flunssan kanssa..ja paranemisia!
Niin ja nou hätä, ei mullakaan pahemmin mitään tuntemuksia mahassa oo...mitä nyt tällä hetkellä vähän polttoja, mut tosi vähäistä ollut vielä. Ei stressata vielä..
Cherokee: Miehet sit osaa aina valita ne oikeat sanat..
Niin ja tuosta pahoinvoinnista...mulla on kolme poikaa ja en nyt kovin paljoa ole heidän aikanaan joutunut oksentaa. Nyt ollut hyvin pientä kuvotusta....et mennäänköhän samalla linjalla.
Haaveilija-31: Mä varmaan soittaisin jonnekin neuvolaan, jos voisivat ottaa vaikka verikokeen ja mitata paljonko raskaushormonia on, tai muuten auttaa epätietoisuuteen. Tsemppiä! Toivottavasti sulla olis pikkuinen kiltisti kyytissä.
Toukokuinen: En mä nyt panikoisi ainakaan listerian vuoksi...enpä oo vielä koskaan kuullut kenenkään sitä saaneen. Jos ei mitään oireita tule, niin sit vaan ihan rennosti.
Catharin: Minäkin nukuin eilen tunnin päiväunet.
Väsymys on siis tuttua. Millähän sitä jaksaa tänään työpäivän kun matkoineen kaikkineen täytyisi olla valppaana 11h...
Haaveilija24: Tervetuloa ja onnea plussasta!!!
Jösse: Onnea ja tervetuloa mukaan!!
Raskaudesta kertominen: Onko kukaan ajatellut kertoa jotenkin hienosti uutisesta? Minä yritän täälä keksiä äitienpäiväksi jotain hauskaa miten asian kertoisin. (Jos saan uutisen pidettyä niin kauan salassa.) Miettinyt runoa tai sit semmosta kuvaa missä olis meidän pojat ja yksi tyhjä tuoli tulokkaalle odottamassa. Tästä tuolijutusta näin jossain artikkelissa kertomisvinkin.
Tai sit jos esim äidilleni leipoisin äitienpäiväksi vaikka kakun, jonka sisällä olis vaikkapötti, missä olis vaikka pieni vauvanukke. Katotaan nyt, mitä keksin ja jaksan toteuttaa.
Omaa napaa: Varmaan tosiaan la siirtyy vielä. Täälä tänä aamuna "menkkapolttoja". Eipä oo vatsassa paljoa mitään tuntemuksia ollutkaan aiemmin. Kävin eilen puntarissa..
Kaksi kiloa paino noussut jo tässä vaiheessa. Mulla käy aina näin, et paino nousee jo ennen kuin huomaan olevani edes raskaana..ja ummetus on mun raskausajan ongelma ollut aina. Nytkin se on jo ystävänä.. Tänään pitäis jaksaa töissä piiitkä päivä....matkoineen kaikkineen 11h. Huhhuh, millähän sitä jaksaa kun oon nyt nukkunut päikkärit viikonlopusta alkaen. Ei se auta...ei sitä oikein voi sairaslomaakaan hakea siksi kun väsyttää...
Hyvää tiistaita kaikille!!!
Zipi 5+1