Almandiini75: Minä en edes tiennyt, että semmoinen kipupumppu ois mahdollinen. Laittoivat sen suoraan kyselemättä, kun sain epiduraalin. Katsoivat varmaan, että tuo on tommonen reppana ja ei pärjää ilman. Oikeesti se oli kyllä tosi hyvä. Minulla meni kuitenkin niin pitkään avautumisessa, että sitä lääkettä ois saanut lisätä monta kertaa. Ja se itse epiduraalin laitto ei tuntunut missään, vaikka moni pelotteli, että sattuu ja paljon. Oli vissiin asiansa osaava lääkäri. Toivottavasti sama lääkäri ois ens kerrallakin paikalla.
Nyt alkaa vähän tympiä nämä olot. Vaikka siitä oonkin kiitollinen, että oireita on eikä tarvii hermoilla niin paljoa. Mutta on välillä niin huono olo. Ja maha sekaisin. Illalla väsyttää ja pitää mennä aikaisin nukkumaan. Vaan viime yönäkin heräsin aamuyöstä ja pyörin hereillä toista tuntia.
Viimeksi kuvittelin, että rupeais jo helpottamaan, mutta taisin olla väärässä.
Nemelia rv8+4
Nyt alkaa vähän tympiä nämä olot. Vaikka siitä oonkin kiitollinen, että oireita on eikä tarvii hermoilla niin paljoa. Mutta on välillä niin huono olo. Ja maha sekaisin. Illalla väsyttää ja pitää mennä aikaisin nukkumaan. Vaan viime yönäkin heräsin aamuyöstä ja pyörin hereillä toista tuntia.
Viimeksi kuvittelin, että rupeais jo helpottamaan, mutta taisin olla väärässä.
Nemelia rv8+4