The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On muuten yllättävän haastavaa vaihtaa lähes päästöttömään kansanvaunuun Nokialaiset testivoittajat.

Ei muuten mutta kun aloin kantaa renkuloita tallista, kolmesta naapurista ilmestyi vuoronperään The Mies tarjoamaan apua. Mun piti sitten ratkaista vaihdanko itse vai annanko heidän olla sankareita jotka pelastaa pienen, söpön ja avuttoman neidon pulasta. Kun semmosta ei näkynyt, minäkin kelpaisin pelastettavaksi
Miten ratkaisit ongelman?

Mä ny yhdet renkaat vaihdan heittämällä.
Sinun ei tarvitse olla punatukkainen tai tarjota pullaa.

Mä teen ton vain ja ainoastaan siitä syystä, että mä olen mikä mä olen.
Toisekseen Peppi tykkää jos mä autan kanssakulkijaa.

Ja mä teen mitä tahansa mistä Peppi tykkää.
 
Miten ratkaisit ongelman?

Mä ny yhdet renkaat vaihdan heittämällä.
Sinun ei tarvitse olla punatukkainen tai tarjota pullaa.

Mä teen ton vain ja ainoastaan siitä syystä, että mä olen mikä mä olen.
Toisekseen Peppi tykkää jos mä autan kanssakulkijaa.

Ja mä teen mitä tahansa mistä Peppi tykkää.
:cautious: Tein kompromissin. Vaihdoin itse mutta siedin ärähtämättä hyväntahtoiset neuvot pyörimissuunnista yms itsestäänselvyyksistä
 
Miestä vai autoa?

Miehissä Nelkytplus on se vika, että ovat kaikki käytettyjä ja loppuunajettuja.
Autoissa mitään alle viisvuotiasta taas ei kande edes katsella.

Onneksi en ole nainen.
Eiku pyörää :D

Ei se ole aina helppoa olla toisellakaan kierroksella ja lapsellinenkin. Ikämittarikin raksuttaa kuitenkin koko ajan eteenpäin. Vikojakin on voinut matkan varrella tulla. Moni 40+ nainen on myös käytetty, ehkä loppuunajettukin. Joillekin käy säkä ja käytettykin kelpaa.
 
Toi on jo turhan noloa.

Rotunainen osaa tehdä miehestä avuliaan aatun ihan vaan sanomalla olevansa avuton. Ei siinä peppua tai tissejä tarvita.
Mun luonteella ei olla avuton rotunainen. Jos renkaat pitää vaihtaa kun ukkokulta on poissa niin sillon renkaat vaihdetaan. Tai viemäri putsataan. Muutenhan saisin olla jatkuvasti jonkun naapurin ovella vinkumassa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Eiku pyörää :D

Ei se ole aina helppoa olla toisellakaan kierroksella ja lapsellinenkin. Ikämittarikin raksuttaa kuitenkin koko ajan eteenpäin. Vikojakin on voinut matkan varrella tulla. Moni 40+ nainen on myös käytetty, ehkä loppuunajettukin. Joillekin käy säkä ja käytettykin kelpaa.
Sinun kaltaisillasi ihanilla ikä ei koskaan merkkaa mitään. Sinä olet niitä joilla ottajia riittää oikealla ja vasemmalla.

Älä koskaan, edes leikilläsi kokeile olla viiskymppinen mies jolla on kilsat täynnä ja naamakin näyttää siltä.
 
Voi laittaa, itse laitoin talvirenkaat syksyllä taakse väärinpäin. Yllättäen auto ei räjähtänytkään ja ajellu olen talven aikana jo parikymmentätuhatta km niillä renkailla. Hoksasin myöhemmin että näin olin tehnyt.
Niin, siis tää oli sellainen blondi-kyssäri näin niinkuin esimerkiksi Pitsille. Hyvin toimi (y):D
Ja heti oli avulias teiden ritari ystävällisesti auttamassa :love: Kiitos.
 
Luulempa että vain kuolema voi estää minua tuolta kokemukselta

Edit mutta onhan siinä hyviäkin puolia: Eikös miehet silloin laita moottoripyörän, ala matkustelemaan enemmän ja pukeutumaan kuin kakskymppiset :LOL::ROFLMAO:
Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Kun viiskytä kolkuttelee, toi on alkanut haalia hommia läheltä kotoa ja vähentänyt reissaamista
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä