tarkastas että lukeeko alaoikealla kellon vieressä FIN ?...meinaatko etta mun artikuloinnista ei ota nyt kukaan selvaa
jos ei niin vaihda siihen FIN.
tarkastas että lukeeko alaoikealla kellon vieressä FIN ?...meinaatko etta mun artikuloinnista ei ota nyt kukaan selvaa
Alas nyt, Ikean kassi on taivaallinen...sinne saa jopa yhden ipanan pyoraytetyksi (on kokemusta)...ja kansanvaunu on hjuva kans! Mullakin semmonen ollu...tosin piti olla kello mutta tulikin auto...eika kun miten se nyt meni...Mulla on kansanvaunu ja ikean kassi, te ette varmaan leiki mun kaa
Kohta olen niin vanha että takaraivokin roikkuu pupillien päällä. twerkatkaa vaan kaikki, ei haittaa.menee silmäs pilalle.
Ikean kassi on loistava kauppakassi. Mä en tykkää keräillä muovikasseja, joten kansanvaunun takakontissa on aina ikealainen valmiinaAlas nyt, Ikean kassi on taivaallinen...sinne saa jopa yhden ipanan pyoraytetyksi (on kokemusta)...ja kansanvaunu on hjuva kans! Mullakin semmonen ollu...tosin piti olla kello mutta tulikin auto...eika kun miten se nyt meni...
mä olen jo.Kohta olen niin vanha että takaraivokin roikkuu pupillien päällä. twerkatkaa vaan kaikki, ei haittaa.
Käy sekiNo, vino blanco por favor
Minkä eiffelin??Epek, laitoitko ton eiffelin ennenkun näit mun kommentin.
HUHHEI.
NEGRO CAFE, POR FARORNo, vino blanco por favor
Ikeankassi on kanssa hyvä ja kestäväMulla on kansanvaunu ja ikean kassi, te ette varmaan leiki mun kaa
Nyt hoksasin! Laitoin ensin kun toi oli esimerkkini discostaEpek, laitoitko ton eiffelin ennenkun näit mun kommentin.
HUHHEI.
Cafe con leche por favorNEGRO CAFE, POR FAROR
...meinaatko etta mun artikuloinnista ei ota nyt kukaan selvaa
EIKS KANSANVAUNUN TAKAKONTISSA OLE MOOTTORI?Ikean kassi on loistava kauppakassi. Mä en tykkää keräillä muovikasseja, joten kansanvaunun takakontissa on aina ikealainen valmiina
Kaikki aikanaanMun tekis mieli lähtee vähän heilumaan lapiolla tonne pihalle kaivelemaan, heti kun kunto sen sallisi, mutta se on kielletty tältä vuodelta.
Ku ei jaksais vaan enää kauaa toipua, tekis mieli riehua jo vähänKaikki aikanaan
Nyt vaan keskityt toipumiseen.
...mulla tassa missan nay mitn kelloa alaoikeella...nakkaan kuuseen taman isomman leipakiven...mutta mulle infottiin etta tan pitas olla FINissa....tarkastas että lukeeko alaoikealla kellon vieressä FIN ?
jos ei niin vaihda siihen FIN.
Mä niiiiiiiin tiedän tunteen.Ku ei jaksais vaan enää kauaa toipua, tekis mieli riehua jo vähän
Maltti on valttia MajurinenKu ei jaksais vaan enää kauaa toipua, tekis mieli riehua jo vähän
Uskon että tekisi. Mutta... Parempi totella lääkäreitä.Ku ei jaksais vaan enää kauaa toipua, tekis mieli riehua jo vähän
Meillä oranssi Lada.Kun mä olin pieni niin meillä oli oranssi kupla
Tädillä ja sen miehellä oli kanssa Lada millä mentiin joskus niiden mökille.Meillä oranssi Lada.