Valuhommissa? Toipilas pysy erossa töistä kele. Mene pötköttelemään!Maakosteaa betonia -vähän kuin märkää hiekkaa painoltaan.
Uno serveza por favor!Hola, buenas noches.
Höh, paheksun lapiointia, kaivinkoneetkin on kesittyIltaa!
Olipa vekuli työäivä kun oli sykevyö ja Polar-ranneke matkassa. Lapioidessa kului reilut tuhat kilokaloria. Nyt saa taas syödä!
No, graciasUno serveza por favor!
joulukuussa vaihtuuVielä jonkin aikaa voortti. Kunnes tulee uusi.
muchas graciasHola, buenas noches.
No ei se sulle ollu tarkotettukkaan! Ko mulle! kele..No, gracias
Odottavan aika on pitkäjoulukuussa vaihtuu
Kiviä pistellään tien laitaan juu. Enkä mene! Ihana olo kun lihaksiin sattuu.Valuhommissa? Toipilas pysy erossa töistä kele. Mene pötköttelemään!
Ne hajottaa vaan jotain kaapeleita ja kylät pimenee.Höh, paheksun lapiointia, kaivinkoneetkin on kesitty
Jos kaiken vois tehdä kaivurilla, olisin mä turha työmaalla.Höh, paheksun lapiointia, kaivinkoneetkin on kesitty
Ja mullamullaki on voorti ja monta monituista reppua
Hola, airado senor mayar!Hola, buenas noches.
...tuota...ehtoota ...ja oopas siella varovainen kuitenkin hommissas, aarimmaisen toipilas kun olet...etta kuuntelet kehoas ja vointias todella herkasti...Iltaa!
Olipa vekuli työäivä kun oli sykevyö ja Polar-ranneke matkassa. Lapioidessa kului reilut tuhat kilokaloria. Nyt saa taas syödä!
Mä oon luullu että sulla on rellu kun puhut reinostaJa mulla
Voorti ja reppu- ryhmaa vasaamaan
Mulla on kansanvaunu ja ikean kassi, te ette varmaan leiki mun kaaJa mulla
Voorti ja reppu- ryhmaa vasaamaan
Ooooyhhh...ei kun mun armas Reino on niin voorti ku olla voi ...eika toi mun Irmakaan oo mikaan....Isuzu-merkkinen ..kun ei etes auto oo vaikka pienesta ja tehokkaasta porisejasta kaykinMä oon luullu että sulla on rellu kun puhut reinosta
No, vino blanco por favorUno serveza por favor!
...meinaatko etta mun artikuloinnista ei ota nyt kukaan selvaaMä oon luullu että sulla on rellu kun puhut reinosta
muoks vai tarkoititko että sulla on reppuja *alkoi miettimään*
Mun tekis mieli lähtee vähän heilumaan lapiolla tonne pihalle kaivelemaan, heti kun kunto sen sallisi, mutta se on kielletty tältä vuodelta.Jos kaiken vois tehdä kaivurilla, olisin mä turha työmaalla.
menee silmäs pilalle.Terve.
Hola cola hoes. Katselen tässä kun epek twerkkaa eiffelin tornissa.