Niin olettekinNo nii just! Anti tulla vaan, syyttelya ja etusormipanettelua.
....ja siitakin/tuostakin huolimatta...me naiset vaan ollaan niin ihania
Niin olettekinNo nii just! Anti tulla vaan, syyttelya ja etusormipanettelua.
....ja siitakin/tuostakin huolimatta...me naiset vaan ollaan niin ihania
No eika!! ...tutkapanta oli sulla hankittuna...?Koiruus puri hihnan poikki ja karkasi.
Kuvassa (avatar) muuten itse karkaamisesta epäilty1,5h mukavan etsintäoperaation jälkeen löysin ja sain jopa kiinni
"etsiskelee hitsipilliä"
Juoksee muuten meleko haipakkaa yksinään, silloin aikaisemmin niin ajoin neljääkymppiä sen rinnalla. Hankalaa silleen jos pääsee ulkoa itekseen irti ja hoksaa sen tunnin päästä niin etsintäympyrä on 40km joka suuntaan ja kasvaa hetki hetkeltä..Kuvassa (avatar) muuten itse karkaamisesta epäilty
Piti katsoa luurista kun koneella näkyy vielä se pääsiäisaiheinen koirakuva.Kuvassa (avatar) muuten itse karkaamisesta epäilty
Onko puhasverinen Siperianhusky? Uros? Naitetaan nää keskenään mutta vasta ensi vuonnaAi niin, meidänkin taloilla on husky. Olisko nyt jotain 5-6kk. Mustavoittoinen väriltään.
Et tietenkäänEn mä sitä tahallani tee.
Taitaa se olla puhdasverinen ja taitaa olla uros.Onko puhasverinen Siperianhusky? Uros? Naitetaan nää keskenään mutta vasta ensi vuonna
Mulla on kauppakassina kansanautoKauppareissuilla reppu on kätevä.
On mullakin voortti mutta silti myös reppu.Mulla on kauppakassina kansanauto
Reppu mulla on lentomatkoilla, siellä se on kätevä
Silmät jos siniset niin tä ois niin match made in heaven!Taitaa se olla puhdasverinen ja taitaa olla uros.
Nyt yhtäkkiä en muista silmien väriä. Täytyy yrittää katsoa joskus.Silmät jos siniset niin tä ois niin match made in heaven!
mullaki on voorti ja monta monituista reppuaOn mullakin voortti mutta silti myös reppu.
Eli lapioit noin kolme-neljä tuntia?Iltaa!
Olipa vekuli työäivä kun oli sykevyö ja Polar-ranneke matkassa. Lapioidessa kului reilut tuhat kilokaloria. Nyt saa taas syödä!
Reilut kolme.Eli lapioit noin kolme-neljä tuntia?
Katsoin ton joltain sivulta, tietenkin vaikuttaa mitä lapioi jne.Eli lapioit noin kolme-neljä tuntia?
Vielä jonkin aikaa voortti. Kunnes tulee uusi.mullaki on voorti ja monta monituista reppua
Eli se huuhaa sivusto miltä katsoin olikin melko tarkka? Oho, en olisi ikinä uskonut. Niin sulla oli joku sykevyö ja se näytti ne ? Siihen vissiin laitettiin ensin omat speksit että ois tarkempi?Reilut kolme.
Maakosteaa betonia -vähän kuin märkää hiekkaa painoltaan.Katsoin ton joltain sivulta, tietenkin vaikuttaa mitä lapioi jne.
Jeps. Ikä ja paino on huomioitu. Ovat noi laskurit yleensä aikaslailla tarkkoja.Eli se huuhaa sivusto miltä katsoin olikin melko tarkka? Oho, en olisi ikinä uskonut. Niin sulla oli joku sykevyö ja se näytti ne ? Siihen vissiin laitettiin ensin omat speksit että ois tarkempi?