The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
FI tuolla on eli jotain muuta tolloilua liikenteessa...enka oo joutanu tassa perehtymaan uuden lapparin hankintaan ollenkaan, karseeta arkikiiretta ja -tilannerikkautta menossa...

Toi leipakivikone on hoidellut jotenkuten nuita virallisimpia viestittelyja, ma oon joutunu typistamaan omaa viestitystani, mika puolestaan on ollut tuskallista:barefoot:...miten kummassa:confused::D
Ehkä se joskus selviää, viimeistään sitten joskus kenties uuden koneen kanssa. Sitten kun sen hankkimisen aika tulee.
 
Ainii.

Mun ei pitäis kirjoittaa tai lukea yhtikäsmitään jallupäissäni.

Silti...

Pitsin kaltaisia naisia mä tunnen vissiin tusinan. Ja mä arvostan heidät kaikki todella korkealle.

Routamisun kaltaisia höwhöpöwwöjä mä sit en tunnekaan. Ja olen ihan ulalla siitä miten minun pitäisi suhtautua ja vielä enemmän siitä miten minuun pitäisi suhtautua?

Famin kaltaiset ihanuudet taas eivät kuulu maailmaani millään tavalla. Tommoisiakin on, mutta ovat muualla kuin minun maailmassani.

Jepjuu. Mä olen pillunkipeä ääliö.

Mut kun ottaa tarpeeksi Jallua niin ei tee mieli raiskata ketään, lyödä ketään tai ampua ketään. Vaikka olis teoriassa turhankin pätevä kaikkeen.

Joskus oikeesti vituttaa olla pieni ruma mies.
 
Ainii.

Mun ei pitäis kirjoittaa tai lukea yhtikäsmitään jallupäissäni.

Silti...

Pitsin kaltaisia naisia mä tunnen vissiin tusinan. Ja mä arvostan heidät kaikki todella korkealle.

Routamisun kaltaisia höwhöpöwwöjä mä sit en tunnekaan. Ja olen ihan ulalla siitä miten minun pitäisi suhtautua ja vielä enemmän siitä miten minuun pitäisi suhtautua?

Famin kaltaiset ihanuudet taas eivät kuulu maailmaani millään tavalla. Tommoisiakin on, mutta ovat muualla kuin minun maailmassani.

Jepjuu. Mä olen pillunkipeä ääliö.

Mut kun ottaa tarpeeksi Jallua niin ei tee mieli raiskata ketään, lyödä ketään tai ampua ketään. Vaikka olis teoriassa turhankin pätevä kaikkeen.

Joskus oikeesti vituttaa olla pieni ruma mies.

...etta mitenka pahasti kallevillellaan onkaan toi teikalaisen peilinhapatus:confused:...paheksun, ihanvarmasti joku japakiinalainen viritelma...huspois mokoma!

Aalio - hahaa :D taa on hauska taa kone!! eli tommosta sanaa ei sitten ookaan eli Aakoo - hoponpopoa!! Pillunkipeys on pahasta.

Mutta. Tanaan on Pepin nimpparipaiva eli....mita tahansa vois vaikka tapahtua, jos sille antaa vain tilaisuutta :)
 
...etta mitenka pahasti kallevillellaan onkaan toi teikalaisen peilinhapatus:confused:...paheksun, ihanvarmasti joku japakiinalainen viritelma...huspois mokoma!

Aalio - hahaa :D taa on hauska taa kone!! eli tommosta sanaa ei sitten ookaan eli Aakoo - hoponpopoa!! Pillunkipeys on pahasta.

Mutta. Tanaan on Pepin nimpparipaiva eli....mita tahansa vois vaikka tapahtua, jos sille antaa vain tilaisuutta :)
minne sun ä kirjain on hävinny. o_O
ja ööö:cautious:
 
Ainii.

Mun ei pitäis kirjoittaa tai lukea yhtikäsmitään jallupäissäni.

Silti...

Pitsin kaltaisia naisia mä tunnen vissiin tusinan. Ja mä arvostan heidät kaikki todella korkealle.

Routamisun kaltaisia höwhöpöwwöjä mä sit en tunnekaan. Ja olen ihan ulalla siitä miten minun pitäisi suhtautua ja vielä enemmän siitä miten minuun pitäisi suhtautua?

Famin kaltaiset ihanuudet taas eivät kuulu maailmaani millään tavalla. Tommoisiakin on, mutta ovat muualla kuin minun maailmassani.

Jepjuu. Mä olen pillunkipeä ääliö.

Mut kun ottaa tarpeeksi Jallua niin ei tee mieli raiskata ketään, lyödä ketään tai ampua ketään. Vaikka olis teoriassa turhankin pätevä kaikkeen.

Joskus oikeesti vituttaa olla pieni ruma mies.
 
Tsuferaffi
Tiedättekö sen tunteen kun kännit houkuttais elämää enemmän, mut päätät olla vastuuntuntoinen aikuinen, skipata alkossakäynnin rästissä olevien koulujuttujen ja pääsykoetehtävien takia. Sit tietokone sekoo, joudut palauttamaan sen tehdasasetuksille ja asentamaan KAIKKI vitun paskat siihen uudestaan. Myös officepaketin, koska ilman sitä ei voi tehdä yhtäkään pakollisista tehtävistä.

Vähä semmonen fiilis et fuck this shit en olis halunnutkaan hakee jatko-opiskelemaan ja alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
 
...etta mitenka pahasti kallevillellaan onkaan toi teikalaisen peilinhapatus:confused:...paheksun, ihanvarmasti joku japakiinalainen viritelma...huspois mokoma!

Aalio - hahaa :D taa on hauska taa kone!! eli tommosta sanaa ei sitten ookaan eli Aakoo - hoponpopoa!! Pillunkipeys on pahasta.

Mutta. Tanaan on Pepin nimpparipaiva eli....mita tahansa vois vaikka tapahtua, jos sille antaa vain tilaisuutta :)
Mä tiedän, että tänään on Pepinpäivä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä