Mikä vois yhtäkkiä pidentää luteaalivaihetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vaihdevuodetko tulossa

Kierron pituus ollu vuosia 31-34pv.Tunnen ovulaatiot.Olen jo vuosia tuntenut ja aina on menkat alkanu 14 vrk ovis kivuista melkee kellon tarkkaan.Nyt yhtäkkiä menkat on ovulaatiosta laskettuna n 1 vrk myöhässä.Jos en tuntisi ovulaatioita niin selvästi en tässä iässä olisi huolissani.On meinaa väleissä muutamia ovuloimattomiakin kieroja jo.Olen 40v ja ainakin viimeiset 13v on oviksesta tasan 14 vrk päästä alkanu kuukautiset paitsi sillon kun olen ollut raskaana (viimeksi yli 8v sitten)Voiko tässä iässä luteaalivaihekkin jo heittää?Oviksesta olen sata varma!
Onko muilla alkanu olemaa tällästä kun vaihdevuodet lähenee??

Vaihdevuodetko tulossa

Kierron pituus ollu vuosia 31-34pv.Tunnen ovulaatiot.Olen jo vuosia tuntenut ja aina on menkat alkanu 14 vrk ovis kivuista melkee kellon tarkkaan.Nyt yhtäkkiä menkat on ovulaatiosta laskettuna n 1 vrk myöhässä.Jos en tuntisi ovulaatioita niin selvästi en tässä iässä olisi huolissani.On meinaa väleissä muutamia ovuloimattomiakin kieroja jo_Olen 40v ja ainakin viimeiset 13v on oviksesta tasan 14 vrk päästä alkanu kuukautiset paitsi sillon kun olen ollut raskaana (viimeksi yli 8v sitten)Voiko tässä iässä luteaalivaihekkin jo heittää?Oviksesta olen sata varma!
Onko muilla alkanu olemaa tällästä kun vaihdevuodet lähenee??

Päivän,parin heitot on täysin normaaleja.
Ehkä kannattaisi hankkia elämään jotain muuta sisältöä..

Hikoilenkin kuin possu kokoajan..Eihän nyt kuumia aaltoja voi tulla vielä..Kierto ollu nii säännöllinen ja melkee aina oviskin.Nytki oli ovis 14.3.Siitä kivusta ei vaa voi erehtyä..Ja näin ollu v 2001 saakka..Noh jos ne kuukautiset vaan katoaa niin lääkärissä varmaa selviää mikä on hätänä..

Yhteistyössä