Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Catharin: Peitot heilumaan! Plussa on :D

Neitonen_82: En suosittele erittäin herkkiä, jos aikoo ajoissa testailla :) Mää sain hyyyyvn hailuran viivan rv 3+5, hyvä että edes näki, kun seuraavasta kusesta (jtn tunnin pidätys) digi veti jo tekstin Raskaana 1-2. :) Nyt eilen rv 4+4 se anto vahvan viivan tuo erittäin herkkä. PC eli Pregceck taas anto vahvan viivan jo 3+6.. :) Eroja nois on ja en ymmärrä miksi kehutaan noita erittäin herkkiä, ko ei ne suurimmalla osalla pelaa.. :/
PC on siis Pregcheck ja löytyy ainakin S-ryhmän kaupoista. :) Liuskatesti on ja oikeen toimiva!

Empuska: Minä yritin mettästää kusitikkuja Kärkkäiseltä tuosa öö toissa kierrossa, vaan ei löytynyt. :O Ei siis mistään. Katoin kassan vierustat, luontaistuotehyllyt, perus intiimipuoli ja ei mistään.. Kerrohan, jos ite bongaat :D


Tsemppiä kaikille! Paljon pupuilua ja plussatuulia <3 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Peukut Empuska :D!

Catharin. Kyl toi mulla ainaki olis plus :)!!

Juu PC on pregcheck testi. Löytyy yleensä liuskamallia, kahden pakkaus. Maksaa n.3e eli ei juuri mitään. Antaa erittäin pienillä hcg määrillä selkeän viivan eikä PÄÄSÄÄNTÖISESTI mitään ns turhia viivoja. Löytyy myös puikkomalli mutta itse en osta yleensä koska niitä on paketissa vain yksi ja maksaa selkeästi enemmän :D

Omanapa. Keltarauhashormonia verressä. Roskis haisee ja kahvi oksettaa :D. . Dpo 3 taitaa olla menossa eli ihan selvästi raskaana ;) :D
 
Kärkkäinen ei mun mielestä myy raskaustestejä eli ei kannata kauheen kauaa etsiä. Tai sit suoraan kysyy työntekijältä, että onko ja ei turhaan kuluta aikaa etsimiseen.
Mun käsittääkseni tähän vaikuttaa "liikkeen" ns uskonnollinen vakaumus. Voin olla väärässäkin , eikä tää asia tietenkään tähähän kuulu, mutta tästä syystä esim halpahallitkaan ei myy testejä eikä esim alkoholituotteita.
Toivottavasti testejä nyt jostain löytyy :)
 
Tammityttö: Meidän halapahallisa oli r-testejä ja ovistestejä :p Ihmettelin, koska apteekisa kävin kyseleen ovistestejä, niin löyty sellanen 7kpl pakkaus hinnaltaan yli 30e !! En raskinu ostaa. Sit piti muuten vaan käydä HalapaHallisa ja bongasin sieltä noita perinteisiä RFSU:n ovistestejä hintaan 11e.. otin semmosen :D R-testejä oli siinä vieresä..
 
Tammityttö: Joo en itekää kuvitellut et siel olis, mut menin ohi siittä hyllystä ja silmiin vaan hyppäs ne testit sieltä :D Kai se riippuu sit ehkä myös liikkeen "omistajasta"? Tai asiakastoiveesta tai emt.. :p
Mutta joo, ohi aiheen hah :D
 
Peukut Empuska :D!

Catharin. Kyl toi mulla ainaki olis plus :)!!

Juu PC on pregcheck testi. Löytyy yleensä liuskamallia, kahden pakkaus. Maksaa n.3e eli ei juuri mitään. Antaa erittäin pienillä hcg määrillä selkeän viivan eikä PÄÄSÄÄNTÖISESTI mitään ns turhia viivoja. Löytyy myös puikkomalli mutta itse en osta yleensä koska niitä on paketissa vain yksi ja maksaa selkeästi enemmän :D

Omanapa. Keltarauhashormonia verressä. Roskis haisee ja kahvi oksettaa :D. . Dpo 3 taitaa olla menossa eli ihan selvästi raskaana ;) :D
Kiitos täsmennyksestä ja vinkeistä. ;) :D
Taidankin seuraavaksi ostaa noita Pregcheckin testejä kaupasta ja unohtaa ne raskauskeijun herkät liuskatestit. Jännä ettei niihin voi luottaa vaikka pitäisivät olla niin herkkiä testejä. o_O Onko noi PC testit sitten hcg 20-25?
 
Catharin: Ihan selkeä plussa, hommiin vain! ;)

empuska: Tossa kuivuneessa näkyy kyllä jotakin :)

ON: Eilen oli vielä kovat kivut alavatsassa, etenkin vasemmalla puolella. Pari päivää tuntunut myös kova painee tunne alavasemmalla seksin aikana, tuntui että munikset räjähtää ihan just :confused:
Testailin nyt vielä cb digiovistestillä sen pysyvän hymynaaman jälkeenkin, ja eilen toki näytti tyhjää, kun uudelleenkalibroi, mutta mutta... Tänään alkoi sitten taas hymynaama vilkkumaan :eek: Onkohan kuinka tavallista? Hoksasin että en varmaan aiemmin oo tässä vaiheessa useampaa päivää peräkkäin enää cb digiovistestillä testaillut, kun on jo enemmän pissitty niihin toisiin tikkuihin.

Tässä kuva tikusta vielä suht märkänä: http://aijaa.com/dHnI5r
 
Marrasmai: mullakin ollut outoa paineen tunnetta alavatsalla ja erityisesti seksin aikana. :confused: tosin mulla ei oo voinu olla ovista vielä kun vasta jätin renkaankin pois ja oli pientä välivuotoa viime viikolla. Mut viime torstaista asti ollut tätä tuntemusta ja saa nähdä miten tänään jos peitot heiluu :ROFLMAO:enkä usko et raskaanakaan vielä olen, ainakaan herkkien liuskatestien perusteella, jota uitin viime la. o_O kierrosta ei ole mitään hajua tässä kohtaa ja oottelen lähinnä ovistuntemuksia jos niitä tässä kuussa tulisi, kun ei tiedä yhtään kuinka sekasin kroppa on kun lopetti pitkäaikasen hormoniehkäsyn. :D
 
Flowergirl. Hankala sanoa paljonko matkaa mut itsekin sain 3+ vasta ku ne voivat oli kaikki ihan tummansiniset. Itse sain tasan 5+0
Muok kuva (ei oma)
http://aijaa.com/0jFsEP

Neitonen. On 25 mutta täällä on saatu hcg 8 arvolla "selkeä" haamu ja itse sain hcg 21 arvolla selkeän punaisen vaikken tehny aamun ekasta :)
Nyt tästä keskenmenneestä mulla ei tullut noinkaan tummaa viivaa noihin (viikoilla 5+) vaikka näytti 2-3 vko, pysytteli kokoajan tollasina haaleina niinkun tossa 1-2. Sillon hcg oli vajaa 900. Ja siitä 3 pv päästä oli reilu 1200, sillon en enää sit edes digillä testannut kun totesin sen olevan turhaa.
 
Onks muilla muuten oviksen aikaan tuo kohdunkaulan alue seksin aikana kipeä/arka? Mul oli taas eilen illalla ettei kovin mukavalta tuntunu ja kauhee asentojen vaihto kun ei mikään ollut hyvä. Tän oon huomannu nyt muutaman kierron aikana.
 
Onks muilla muuten oviksen aikaan tuo kohdunkaulan alue seksin aikana kipeä/arka? Mul oli taas eilen illalla ettei kovin mukavalta tuntunu ja kauhee asentojen vaihto kun ei mikään ollut hyvä. Tän oon huomannu nyt muutaman kierron aikana.
No mulla on nyt ollut siis jo useamman päivän ikävä tunne seksin aikana, mutten osaa paikoittaa onko kohdunkaula vai mikä alue erityisesti, kun tuntuu lähinnä alavatsassa tai lantion alueella. Ja tosiaan ovulaatio ei voi olla kyseessä ellei kroppa ihan oo sekasin. Mullakin on ennen ehkäsyä tullut oviskipuja sellasia vihlontoja toiselle puolelle munasarjoja ja olin viime kuussa tuntevani sellaisia, vaikka ehkäsyrengas silloin käytössä ja siks vähän epäilin et voisin olla raskaana, mut kaikki r-testit ollut negoja tähän asti. Mutta nämä tuntemukset on taas ihan uusia mitä nyt ollut. Kun ei varsinaisesti ole kipeä, enemmänkin aristaa ja välillä vähän juilinut.
 
No mulla on nyt ollut siis jo useamman päivän ikävä tunne seksin aikana, mutten osaa paikoittaa onko kohdunkaula vai mikä alue erityisesti, kun tuntuu lähinnä alavatsassa tai lantion alueella. Ja tosiaan ovulaatio ei voi olla kyseessä ellei kroppa ihan oo sekasin. Mullakin on ennen ehkäsyä tullut oviskipuja sellasia vihlontoja toiselle puolelle munasarjoja ja olin viime kuussa tuntevani sellaisia, vaikka ehkäsyrengas silloin käytössä ja siks vähän epäilin et voisin olla raskaana, mut kaikki r-testit ollut negoja tähän asti. Mutta nämä tuntemukset on taas ihan uusia mitä nyt ollut. Kun ei varsinaisesti ole kipeä, enemmänkin aristaa ja välillä vähän juilinut.
Mulla tuntuu oviskivut aina jommalla kummalla puolella, nyt on juilinu molempia puolia, mitä todella ihmettelen. Eli en osaa sanoa et irtooko nyt ollenkaan munasolua vai onko irronnu vaan jommasta kummasta vai kenties molemmista. Tai sit se irtoominen on vast tulossa, sain eilen ennen puolta yötä ovis +. Kn on mennyt ainakin jo kiinni ja noussut ylös. Se kipu mikä seksin aikana on ni tuntuu et se kohdun kaula ja sen "taaimmainen" osa on kipeä, en tiedä mikä se on nimeltään.o_O:D
 
Oonko mä bongannu Lh-huipun näillä pc-testeillä? :O Eikö joku ollut saanut ihan punaisen viivan ovulaation aikaan? Ylin on la aamuna ja alin tänä aamuna. Tilannehan on se, että mulla ei ole kk alkaneet synnytyksetn jälkeen mistä on jo 8,5kk (imetän edelleen) joten kierrosta ei ole hajuakaan!! :D Jokohan se kroppa alkais taas toimimaan "vanhaan malliin" ;) Ja miksi oon tehny noita testejä, noooo.... :) Harrastukset kullakin :p

http://aijaa.com/2Sk8Yk
 

Yhteistyössä