Tarina henkisyydestä ja matkasta taivaan isän luo maanpäällä.

  • Viestiketjun aloittaja 9mmmm
  • Ensimmäinen viesti
9mmmm
Sun se rajattomuus ja rajaton jumala tekee sen että saat mielestäsi heittää mitä skeidaa tahansa, mistään et jää tai jättäydy kiinni, kaikessa saat luistaa kuin koira veräjästä tai höpöttää tarpeeksi ympäripyöreää.

Jos Raamatussa oli oman edun tavoittelijoita niin miksi ne oli usein köyhiä, miksi ne auttoi ihmisiä, miksi tulivat usein tapetuiksi?

En tiedä mitä omia etuja fariseukset, katolinen kirkko tai ristiretkeläiset/temppeliherrat ovat ajaneet, mut se ei ole kristinuskon vika.

Sun rakkaudellisuus on mitä suurinta v-mäisyyttä, ainakin tämän ketjun perusteella.
huh niin sekavia ne jutut oli vain se mitä siinä paerissa ja käytänössä toimii siksi. lisäisin tähän lopuksi että sä taisit heti tulla teilaamaan mun kertomuksen. olet pilkannut ja vähätellyt muita ihan riittämiin ja tässä taisin sitten antaa sinulel opetuksen kun noin kolahti. sinä omalla käytökselläsi olet loistava esimerkki mitä tarkoittaa hurskastelija. vähän niinku raamattu
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija
9mmmm
kyllä mua kiinnostaa vaikken uskokkaan, lienee kiellettyä ?
:unsure:
no mä ainakin ootan mitä sä oot mieltä ja mistä joo et usko ja se on sun vapaa tahto.

mutta eikös kaikesta voi jutella kuitenkin?

nakkaa vaikka oma teoriasi raamatusta tai muista hihhuleista miten heilel on käynnyt onko obelix pudonnut pienenä taika pataa vai mitä?
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija
vierailija
no mä ainakin ootan mitä sä oot mieltä ja mistä joo et usko ja se on sun vapaa tahto.

mutta eikös kaikesta voi jutella kuitenkin?

nakkaa vaikka oma teoriasi raamatusta tai muista hihhuleista miten heilel on käynnyt onko obelix pudonnut pienenä taika pataa vai mitä?
laita nyt se tohtorin väitöskirja, sinähän sanoit olevasi tohtori, ja omaavasi muitakin tutkintoja, eikö
 
9mmmm
sinun, sinähän sanoit olevasi tohtori, jolla sihteeri on kirjalliset työt tehnyt. Eli muisti reistaa kaiken lisäksi, kyllä kaatuminen taisi sittenkin päähän osua.
lueppas sitten vaikka uuestaan . mutta otetaan nyt sitten jonkun tohtorin juttuja ja pohditaan niitä yhdessä toimivatko ne teoriassa ja käytänösä ja miten voisimme parantaa ideaa siihe nmulal on aikaa.

ahaa nyt mä tajusin te ette tiedä kuka on taavi ankka se oli mun opettaja ;)
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija

Yhteistyössä