Paljaat nilkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diggaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Diggaaja

Aktiivinen jäsen
17.04.2012
383
60
28
Onko se jokin muoti, tai kai se on, että teinipimut kulkee talven tennareissa ilman sukkia nilkat paljaana. Tänään ihmettelin kun ne välitunnilla rynni markettiin paljaat nilkat kurassa ja minulla oli kunnon kumpparit. Oli semmoinen märkä räntäsade menossa.

No, olihan talvi, kaksi sitten napa paljaana pakkasessa.

Olen itsekin ihmetellyt näitä omituisia muoti-ilmiöitä joita tuntuu joka vuosi aina uusi syntyä. Aina vaan omituisempia. Ei varmaan terveellistä ole näillä säillä nahka paljaana hipsiä.
Huh, oikein hytisyttää kun ajattelee.

Tämä ilmiö johtuu siitä, että se saa jalat näyttämään kapeammilta ja koko figuurin hoikemmalta. Saman illuusion hoikemmasta olemuksesta saa kärimmällä hihat ranteen yläpuolelle esim. kokomustassa asussa. Kesällä varsin kätevä hoikentava pikkuniksi esim. sandaalien ja farkkujen kanssa tuo nilkan paljastelu, talvella en lähtisi allekirjoittamaan.

Tämä ilmiö johtuu siitä, että se saa jalat näyttämään kapeammilta ja koko figuurin hoikemmalta. Saman illuusion hoikemmasta olemuksesta saa kärimmällä hihat ranteen yläpuolelle esim. kokomustassa asussa. Kesällä varsin kätevä hoikentava pikkuniksi esim. sandaalien ja farkkujen kanssa tuo nilkan paljastelu, talvella en lähtisi allekirjoittamaan.

Eli (mielestään) paksujen ihmisten juttuja.

Aina noita muoteja on ollut, milloin on mikäkin paikka paljaana. Nyt on nilkkojen vuoro. Kuinkahan monen mummo tai mamma on aikoinaan juoksennellut ohuissa nailoneissa minihameessa talvipakkasilla ja muut ovat ihmetelleet, kun ei villahousuja edes ole :ROFLMAO:

On varmaan joku muotijuttu, mutta mun kohdalla ne kerrat kun on nilkat vilkkunu, on vaan ollu aamulla kiire. :ROFLMAO: Vedän äkkiä jotkut farkut jalkaan vaan ja enpä ole ehtinyt paleltua kun nopeasti kipitän bussiin. Ei kyllä mitkään kangastossut silti ole jalassa. Täällä on ainakin plussaa ja en mä hytise jos joudun sellaisissa "keväthousuissa" olemaan viisi minuuttia ulkona.

hrrr! en voi sietää sitä tunnetta, kun nilkka on paljaana, jos on kuitenkin pitkälahkeiset housut jalassa. Graah!!! :eek:

Mun kouluaikana, eli 90 luvun alusta 2000 luvulle taas pipot, tai mikä tahansa päähine oli suorastaan kielletty teinien keskuudessa.

No sitten tulivat muotiin pipot, joissa oli joku sana ja sitten niitä pipoja oli kaikilla päässä 24/7.

Hieman tämän jälkeen tuli farkut, jotka hädin tuskin peittivät häpykummun, eli matalavyötäröiset farkut JA lyhyt takki (PLUS navan paljastava paita.)

Nyt sitten vuorossa on näköjään nilkkojen paljastaminen.

Yhteistyössä