Autumn ja Anu84: Onnea valtavasti molemmille! Paljon tarrasukkia matkaan <3 <3
Zipi: Ovulaatiotestit joo toimii samalla periaattella kuin r-testitkin, mutta ero on siinä tulkitsemisessa. Ei riitä, että testiin ilmestyy kaksi viivaa, vaan sen testiviivan tulee olla yhtä vahv ellei vahvempi, kuin kontrolliviiva.
Tässä monet menee metsään, kun tosiaan, jotta voidaan laskea ovisplussaksi niin viivan on oltava silloin vahva.
Mä oon tilannu just noita halppistestejä. Ebaysta tilasin 60kpl ovistestejä ja 30kpl r-testejä ja kaikki pelas hyvin. Tosin r-testiin nyt tullu viivan viivaa, ko eihän sitä oltu raskaanakaan
Mutta siis, mä en vielä tiedä ovistestejä jotka ei toimis.. Se kannattaa tietty muistaa, että vaikka ovistestiin saa yhtä vahvan viivan ja se voidaan laskea ovisplussaksi, niin se ei kuitenkaan kerro sitten lopulta sitä irtoaako ovis vai ei.. :/ Mutta auttaa toki ajoittamaan tärppipäiville puuhailut. Tsemppiä!
Jos maltat niin odottele vielä testailujen kanssa. Herkästi menee stressin puolelle.. nim.merk. kokemusta löytyy turhankin kanssa!
ON: Kp27/27. Wuuupwuup. Noh mitäkä kertois. Ovista en saanut kiinni, joten dpo:sta ei mtn hajua. Oletan et ois ollu kp13-15 välilä, koska sillon eniten oireita. Tikuttelin harmikseni vasta kp16-21, ja sillon ei plussaa pärähtänyt. Nyt ois siis dpo12-14.. En ole nyt testaillut, koska mulla alko tuhruttelut kp23 eli torstaina. Kiva vaan, kun labroissa kävin kp22 ja heti seur. päivänä sit rupes tuhrut tuleen niin eipä oo tarttenu paljon testaillakaan. Labratuloksista selevis keltarauhasen vajaatoiminta ja tää päivä pitäs ootella lääkärin soittoa, et selviää miten jatkot hoidetaan.
Voisin testailla nyt kuitenkin tänään kertaalleen, koska nuo tuhrut ei oo voimistuneet ja oikeestaan nyt eilen ja tänään ei oo tullu sitä tuhrua enää oikeestaan ollenkaan. Pe-la tuli reilummin, siteeseen asti ja pyyhittäessä. Nyt tänään aamulla ei mtn. Kokeilin kohdunnapukkaakin ja se on suht. ylhäällä ja kovahkon oloinen. Mut se nyt tuntuu muutenkin elävän omaa elämäänsä.
Ääh.. epätietoisuus on pahinta!
Viime kierto ylti kp34, mut sillon ei tullu tuhruja. Nyt siis 27 ja tuhruja tullu jo viimeset 4pv... En tiedä.
Pahoittelut jaarittelusta
Kokemuksia ja jeesiä kaivataan!!