The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää. Oltiin uimahallissa. Vesijuoksussa olin miehen takana radalla. Kohta hän tuumi, että nyt on avioliiton syvin tarkoitus valjennut. Vaimo - ylimääräinen painolasti. Ehkä roikuin hänen juoksuvyössä, ehkä en :eek::D:unsure::notworthy:
Hyväksi havaittu vaimo ei paina mitään.

Samoin jos edessä on vuori, niin mies tuumii, että vittuako noin pieniä vuoria eteeni kiusaksi laittavat.

Mut ei se silti sitä tarkoita, että saisit roikkua vesijuoksuvyössäni.
 
No kyllä toi vaaka näytti jotain lukuja aamulla
Kun mä viimeksi tosissani katoin vaakaa niin se näytti kolmea kiloa liikaa jotka oli pakko saunoa pois ennen punnitusta.

Nyt vaaka näyttää ihan hyvää lukemaa keski- ikäiselle kaljamahalle jolla on masu johon on hyvä painaa pää ja kaupan päälle ihamperhanan sexy peppu.

Mut nykyään se sikspäkki on kaupassa. Mut ei kauaa.
 
Kun mä viimeksi tosissani katoin vaakaa niin se näytti kolmea kiloa liikaa jotka oli pakko saunoa pois ennen punnitusta.

Nyt vaaka näyttää ihan hyvää lukemaa keski- ikäiselle kaljamahalle jolla on masu johon on hyvä painaa pää ja kaupan päälle ihamperhanan sexy peppu.

Mut nykyään se sikspäkki on kaupassa. Mut ei kauaa.
Mä oon kans vanhemmiten sitä mieltä että kun jaksan itte perseeni kantaa ja vaatteet mahtuu päälle niin ei oo niin justiinsa
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Netistä seuran ettiminen on persiistä. Ensimmäinen on avoimessa suhteessa ja haluaa musta seksilelunsa. Toinen puhuu vain pelkkiä rivouksia, eikä sen kanssa voi käydä normaalia keskustelua. Ja kolmas taisi nyt tehä oharit. Mä siirryn pois näistä leikeistä ja elän sitte sinkkuna lopun ikääni. Onneksi on jäätelöä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä