hohoijaa
Oisko hoito mitään??? Alistaminen viikkotolkulla ei ole leikkiä. Nimimerkillä 4 vuotta paskassa avioliitossa ja onneksi pääsin pois.....
MULLE JÄI TRAUMAT...
MULLE JÄI TRAUMAT...
Siveysvyö lisää seksuaalisuutta ja molempien nälkä kasvaa odottaessa. Ei siinä oo kyse seksittömyydestä vaan leikistä.
No tämä riippuu siitä haluaako kumpikaan tätä. Usein mies haluaa itselleen sellaisen vyön ja haluaa naisen hallitsevan avainta. Jos nainen haluaa vyön, niin hänkin voi toki käyttää sitä. Mutta mies ei välttämättä ole kiinnostunut naisen kontrolloimisesta. Ja nainen ei välttämättä ole kiinnostunut. Ja siksi vain miehellä on siveysvyö. Miestä on helpompi kontrolloida tälläisen vyön avulla. Naiset eivät ole niin himokkaita.Kai naisella on myös siveysvyö? Muuten se on kaksinaismoralismia ja tekopyhää
Siveysvyön käyttö jakaa mielipiteitä vähän kuin kaikki muutkin asiat. Toisille se sopii ja toisille ei. Meillä sen käyttöön on moninaisia syitä, ei mitään erityisiä kuten uskottomuuden pelkoa tms. Jotenkin sen vain on meille luontevaa että pidän mieheni penistä lukittuna oikeastaan yleensä aina. Tietysti yhteisiin suihku ja lemmen hetkiin se otetaan pois mutta muuten se on aina lukittuna paikoilleen. En pidä itseäni erityisen kinkynä persoonana eikä sitomisleikit tms jutut saa minua mitenkään erityisesti syttymään mutta jotenkin se ajatus että olen tavallaan mieheni "valtiatar" viehättää minua. Se on meille ehkä enemmän opittu elämäntapa että näin tehdään. Mieheni ei sitä vastusta ja hän onkin erityisen ihana Mies <3 Jos on syytä epäillä uskottomuutta niin en usko siveysvyön tuovan siihen apua vaan lähinä kahden keskisten keskusteluiden miksi toinen on tyytymätön parisuhteeseen. MOni parisuhde päättyykin siihen ettei saa sanottua suustaan ajatuksiaan ja toiveitaan parisuhteen odotuksistaan.Kuulin, että jotkut käyttää miehellään siveysvyötä. Onko kokemuksia?
Mua välillä arveluttaa mieheni menot ja ajattelin, että voisi sopia meille...
Taitaa mennä d/s ja s/m sekaisin. Molemmilla on kannattajat.miten siveys vyö liittyy dominointiin? kuullostaa lällylle ruoskaa ja sen sellaista sitten mut munan puristin housuissa kuullostaa tylsälle ja mitä sitten jos tulis pika panetus suhteessa ja sit alettas avainta ettimään ja se hukassa. toi vyö juttu on laiskan dominointia
Oikea päätös! Meille siveysvyö saapui viime syksynä. Eikä siitä ole tarkoitus enää luopua.Tein tänään päätöksen laittaa miehelleni siveysvyö! Mieheni kiinnostus seksiin kanssani on hiipunut, koska hän masturboi liikaa. Turhauttavaa! Eiköhän siveysvyö korjaa tilannetta edukseni.
Ja tässä näette täydellisen esimerkin terveestä parisuhteesta... onpa tosi tervettä ja kypsää uhkailla erolla jos ei mies suostu vapaudenriistoon vapaaehtoisesti.Minä ostin miehelleni siveysvyön viime keväänä, häneltä salaa. Ja kun esitin sen hänelle alkoi meillä kauhea riita. Hän ei halunut muniaan lukkoon. Riitaa jatkui jonkun aikaa mutta kun kerroin, että joko laitat siveysvyön tai tulee avioero. Mies lukitsi itsensä vyöhön! Nyt sitä on käytetty puolisen vuotta. Mies on jo tottunut siihen eikä enää mutise mitään. Runkkaaminen on loppunut. Hän ei enää käy ulkona kavereittensa kanssa vaan pysyy kotona. kotirauha on säilynyt hyvänä. Mies tekee enemmän kotitöitä. Kaikki on kääntynyt parempaan suuntaan. Ja mikä parasta, hän ei tiedä milloin voisi saada taas orgasmin. Se valta ja tieto on minulla. En aijo lopettaa tätä hommaa. Miesten siveysvyö on maailman paras keksintö
Kokeilepa huviksesi asettaa rooleja toisinpäin niin heti on kaikenmaailman vihervassarifeministit inisemässä että nainen saa olla just sen näköinen kuin itse haluaaLuin palstaa ja ajattelin et helpolla teidän miehet pääsee. Vaimoni pitää minua lihavana ja laiskana seksi hommissa. Hommasi vyöyn minulle ja lukitti. Käskynä laihdutta 25 kiloa. Ennen ei vyö aukea. ja jos paino alkaa nousee niin 3kk sakko eli vyö takaisin. Nyt minulla ollut vyö kiinni 4kk. Ja painoa pitäisi puottaa viellä 15 kiloa.