Entä jäätelö?Huh miten tulista nuudelia. Hirveen hien pukkas pintaan...ei meinaa ees tsihi auttaa. (joo maitoa vois tietty ottaa...)
Entä jäätelö?Huh miten tulista nuudelia. Hirveen hien pukkas pintaan...ei meinaa ees tsihi auttaa. (joo maitoa vois tietty ottaa...)
...miten mä en ihan oikein osaa olla samaa mieltä...kyllä silloinkin piti sen oman päänsä lisäksi olla varuillaan ja varpaisillaan toistenkin aivoituksista ja teoista. Pahoja ihmisiä on aina liikenteessä, on ollut ja tulee olemaan. Minkäs teet.On nykymaailma vähän erilainen kuin ennen. Ennen oli todennäköisempää että riitti kun selvisi oman pään keksimistä tolloiluista. Nyt saa vähän enemmän pohtia muidenkin päiden keksimiä aivotuksia.
vieksää sen kouluun?On jo ekalla.
En.vieksää sen kouluun?
..kaitpa ne kestää käytössä yhtä kauan kuin muutkin sohvat...ellei harrasta sitten aktiivista pomppustiinatrampoliinitoimintaa...Kauan noi Ikean sohvat kestää käytössä?
Tässä kohtaa lienee oli ajatus katsoa asiaa vähän laajemmalla perspektiivillä. Ei vain sinun tolloilujen valossa .Ei.
Kyl ne omat tolloilut olivat hengenvaarallisia silloin ja ovat sitä nytkin.
Maailma ehkä muuttuu mut pikkupojat eivät muutu.
Äidit eivät koskaan ole olleet pikkupoikia joten lälläspyy.
meillä on mökillä kestäny oikeen hyvin mutta ei siis ole kovin kovalla käytölläKauan noi Ikean sohvat kestää käytössä?
eli yksin osaa kulkee
Ehtoota ...siellä jo näemmä ollaan suut makiaisinaIltaa
Iso vaalean harmaa kulmasohva.Minkälainen sohva teillä on? Kauhean utelias... Nyt on oikeesti pakko saada päivitettyä sohva uuteen. Kamalan vaikeaa.
Mitään ole ottanut. Tai syönyt.Ehtoota ...siellä jo näemmä ollaan suut makiaisina
..että mitenkä se oli ..jotain kumminkin otettunna vai...tipahdin...no nyt sitten kiirusvilkkaan jotain suuhun panemaan..ottamaan..laittamaan..tai jotainMitään ole ottanut. Tai syönyt.
En puhukaan pikkupoikien itsetekemistä tolloiluista, mutta tietenkin asia käännettiin heti näin. Puhun ympäristön asettamista vaaroista kuten turvaton piha, isot autotiet ja aamuiset huumeneulat pysäkillä ja lähipuistossa. Mun kasvuympäristö on ollut pienelle lapselle turvallinen eli täysin erilainen.Tässä kohtaa lienee oli ajatus katsoa asiaa vähän laajemmalla perspektiivillä. Ei vain sinun tolloilujen valossa .
Herkutellut ja juonut. Paneminen on sit ehkä myöhemmin...että mitenkä se oli ..jotain kumminkin otettunna vai...tipahdin...no nyt sitten kiirusvilkkaan jotain suuhun panemaan..ottamaan..laittamaan..tai jotain
Tuolla oli sana todennäköisempää välissä juuri siksi, että aina on ollut pahoja ihmisiä. Mutta kyllä maailma on raaistunut aikojen saatossa ....miten mä en ihan oikein osaa olla samaa mieltä...kyllä silloinkin piti sen oman päänsä lisäksi olla varuillaan ja varpaisillaan toistenkin aivoituksista ja teoista. Pahoja ihmisiä on aina liikenteessä, on ollut ja tulee olemaan. Minkäs teet.
Yhtälailla silloinkin on oma äiti saanut vain toivoa, että osaan käyttää päätäni ja tehdä oikeat ratkaisut.
AK se käänsi pikkupoikiin puheen . Ja ihan samoja ajatuksia noista ympäristön asettamista vaaroista .En puhukaan pikkupoikien itsetekemistä tolloiluista, mutta tietenkin asia käännettiin heti näin. Puhun ympäristön asettamista vaaroista kuten turvaton piha, isot autotiet ja aamuiset huumeneulat pysäkillä ja lähipuistossa. Mun kasvuympäristö on ollut pienelle lapselle turvallinen eli täysin erilainen.
too much informationIso vaalean harmaa panokulmasohva.
Soritoo much information
Juu, niin teki. Itsellä ollut aika vapaa lapsuus, mutta kuitenkin ympäristö on ollut turvallinen ja aikuinen aina tarvittaessa läsnä. Vaikeaa suoda sellaista omalle lapselle.AK se käänsi pikkupoikiin puheen . Ja ihan samoja ajatuksia noista ympäristön asettamista vaaroista .
En yhtään tiiä, en löytänytMitä se on
..aaa..viilataanko ...mutta mun mielestä se on suhteellista, ainahan meno on raaistunut..ja kyllä ainakin mun lettinauha- aikanakin sattui ja oli vaikka ja mitä kamalia tapahtumia ja asioita mitä piti varoa eikä semmosta taatusti ollut silloin kun oma äitini oli kersa, vaan silloin oli jotain muuta...Tuolla oli sana todennäköisempää välissä juuri siksi, että aina on ollut pahoja ihmisiä. Mutta kyllä maailma on raaistunut aikojen saatossa .
En miekäänEn yhtään tiiä, en löytänyt