The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D...ymmärrykseni en ole ikinäkoskaanmilloinkaan sanonut olevani se välkyin:barefoot:(...ööö..suomenkieli on näemmä kadoksissa:oops:) - mutta tommosta eemelimäisyyttä elä ite ikinä lähe itestäsi poistamaan, vaan anna sen olla kuin toisena ihonas :)

Ja - anna palaa, frank (y)! Sitä koskaan tiiä, kehen saattaa jopa siinä lähikaupassaan törmätä :)...
Mä ja Eemeli synnyttiin käsi kädessä kätilöopistolla samana vuonna kuin kersantti pippuri (jäljempänä)
Alle kymppivanhana mä sit olin "pikkuvanha" tai "hajamielinen professori".
Kymppivanhana mä vissiin olin itteni ikäinen?

Ny viittäkymppiä kolkuttavan Eemelimäisyys yleensä tarkoittaa sitä, että "onko toi vailla tuttia, tissiä vai vaippaa vai onko toi muuten vaan tommoinen".

AL ei koskaan kirjoittanut viiskymppisestä Eemelistä mitään. Paitti että hänestä tuli kunnanjohtaja ja kaikkea muuta tylsää.
 
Hmp ei tullu päikkäreistä mitään :devil:
Tekisköhän ahvenanmaan pannaria, jotain hyvää tekis mieli.o_O
 
vierailija
Suomikin voisi ottaa mallia:
Brittiläinen lasten uimakoulun opettaja, joka lensi 5000 mailia raiskatakseen 10-vuotiaan pikkutytön, on tuomittu 50 vuodeksi vankilaan.
22-vuotias mies matkusti Amerikkaan asti tehdäkseen julman tekonsa. Hän käytti tyttöä hyväkseen oregonilaisessa puistossa ja hotellissa. Hän oli vuokrannut auton, jolla nouti tytön tämän isoäidin luota. Uhri ja tekijä olivat tutustuneet internetissä.
Mies väitti ettei tiennyt tytön olevan alaikäinen.
Hänen epäiltyjä muita rikoksiaan tutkitaan vielä Britanniassa. Aiheesta uutisoi muun muassa brittilehti Metro.
 
Vois luulla, että tuvassa ois enemmänkin väkeä:unsure:...mutta ei, mä en pääse laskuissani millään sen suurempaan lukuun kuin kolome ipanaa...mutta se on kivaa kun on mukavaa(y):D - jos tohon kälkätyksen määrään nyt on mitään luottamista:cautious:

Happimyrkytystä. Ihan tööt. Kumma ettei sitten noissa kolmessa niin mitään oo...onk musta tullu yhessä hetkessä vanahus:confused::D?!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä