Kiitos kaikille Nyt toivon että plussa alkaa vahvistumaan. Huomenna aamulla uutta testiä ja sitten nakkaan ukon eteen jos viiva on vahvempi. Oon aina ovistikkuni näyttänyt ja olen huomannut ettei se mitään haitulaisia huomaa edes
Eilinen on eka plussa eli tänään dpo0Noniin.. täällä alkaa piinapäivät.Eilen sain tasavahvat viivat o-testiin, ja tänään aamulla testiviiva oli sit paljon tummempi ku kontrolliviiva..(lasketaanko siis eilinen kuitenkin ekaks plussaks?)Nyt sit odotetaan et pääsee testailee
Pahoittelut, voimia <3no niin kyllä lämmönlasku tiesi juurikin sitä, että täällä alkoi kp1. Nyt mä lupaan ja vannon, että ensi kierrosta en tee yhtään r-testiä ennen kun on vähintään dpo 10! Nyt siis uutta ovista odottelemaan.
Kyllä se varmaan vaan viivanpaikkanen on. Ei tässä liian positiiviseks voi ryhtyäPiupula joku viivanpaikka/heikko haamu on siinä viimesimmässä testissä. Vaikee vaan sanoa onko väriä ollenkaan
Piupula, kun olen väriä näkevinäni?!Ei pitäs säästää noita testejä nyt toho on tullu päivän aikana roskisviiva ja siis pitihän se testaa heti töiden jälkee ja äsken vielä
Kuvassa siis ylhäällä (molemmissa) aamun kuivuneet, sit iltapäivän testi ja slimpana viel märkänä äsken tehty. Kyl ne menkat varmasti alkaa to ja lämmötkin lähti laskuu tänää (edellinen dippi dpo7 tai 10 en muista )
http://aijaa.com/ZzMRPp
Ja siis pitäähän sitä nyt kaks kuvaa olla testeistä
http://aijaa.com/chLc8J
*muoks
Alimmasta testistä kuva kuivumisen aikaa. Kyllä mun kroppa koettelee, ei noihi vauvalan herkkii oo kyl saanu niin mitää ennen
http://aijaa.com/cNOvlT
toikin siis viivan paikka mut joo tärähtänyt oon
http://aijaa.com/r6m1Kq
No voi höhno niin kyllä lämmönlasku tiesi juurikin sitä, että täällä alkoi kp1. Nyt mä lupaan ja vannon, että ensi kierrosta en tee yhtään r-testiä ennen kun on vähintään dpo 10! Nyt siis uutta ovista odottelemaan.
Riippuu varmaan mikä kp sulla on. Jos menkat jo myöhässä, tuskin oot. Väärää postiivista ei näytä kyl mikään testi, siis punaista viivaa. Sillon raskushormonia on aina kehossa.Apua, tietääkö kukaan näyttääkö ne erikoisherkät raskaustestit varmasti jos EI ole raskaana? Ilmeisesti ne voi näyttää positiivista vaikkei sitten olisikaan raskaana, mutta mitenkähän toisin päin? Miehen kanssa oli suunnitelma pistää 1 v.1 kk esikoiselle kaveri kasvamaan vasta syksyllä, mutta nyt jännittää että lieköhän saa seuraa jo aiemmin..
Tasan 10 päivää sitten kävi sängyssä pieni kämmi kumin kanssa, luultiin huomanneemme asia ajoissa mutta viime päivinä on herännyt pieni epävarmuus asiasta. Esikoisen imetyksestä luttanat tissit ovat saaneet eilen ja tänään uutta ryhtiä, imetän kyllä vielä 1-2 kertaa päivässä mutta eivät ne ole olleet näin "täydet" edes silloin kun viikonloppu oltiin reissussa ilman lasta.. Alavatsa on pinkeän turvonnut kun normaalisti ennen menkkoja turvotus kerääntyy tasaiseksi löllöksi lanteille. En tiedä merkitseekö kohonnut lämpö mitään, tänään päivällä kainalosta näytti tasan 37 astetta ja korvakuumemittarilla peräti 37,8, mittasin kun poskia niin kovasti kuumotti.
Hirveän ristiriitainen olo kun toisaalta toivoo että oireet olisivat vain omaa kuvitelmaa ja arki jatkuisi suunnitelmien mukaan, toisaalta mielessä jäytää ajatus ettei kaikki ole ihan normaalisti...!
Kuullostaa ihan minun tarinalta. Lopetin pillerit 7/15 myös eikä menkkoja tullut, sain terot jo käyttööni marraskuussa koska todella epäsäännöllinen kierto ollut aina ennen e-pillereitä. Söin 3 kk eli kiertoa teroluteja ja vuodot alkoivat. Nyt eka kierto ilman niitä ja valitettavasti minulla ei auttanut nämä herättämään kroppaa ja menkat myöhässä ja en ole raskaana. Tsemppiä ja toivotaan että sinulla auttaa terot säännöllistämään kiertoa.Helou Adelhaid!
Tässä myös yksi uunituore käyttäjä ekaa viestiä rustaamassa
Meillä tosin lapsiakaan vielä ole, minä 23, mies 30.
Omaa napaa:
Ehkäisyn lopetettuani 7/2015 ei tätiä kuulunut puoleen vuoteen. Labrat ok ja nyt teroilla VIHDOIN homma eteenpäin.
Kummasti tämän ketjun lueskelu kuitenkin auttanut kuumeilun ja negojen keskellä! Kiitos siitä <3
Reilu puolen vuoden yritys siis takana enkä kehtaa edes sanoa, montako testiä on mennyt...
Eihän meillä vielä pitkä yritys ole ollut, mutta ainahan sitä kuvitteli jotenkin taianomaisesti raskauttavansa heti ehkäisyn lopetettuaan. Poks vaan! Nyt taas tuntuu, että mahtaako olla isompi koodausvirhe munasarjoissa.
Olisikin ihanaa kuulla muiden tätittömien kokemuksia mm. Terolutista. Kaiken maailman poppaskonstit otetaan myös ilolla vastaan!
Tässä mun nega viime kierrossaRiippuu varmaan mikä kp sulla on. Jos menkat jo myöhässä, tuskin oot. Väärää postiivista ei näytä kyl mikään testi, siis punaista viivaa. Sillon raskushormonia on aina kehossa.
Tänään kp 20. En oo vielä mitään testiä tehnyt, mietin että antaako tässä vaiheessa mikään tehty testi vielä mitään tietoa suuntaan tai toiseen. Tällä hetkellä ei kyllä tunnu yhtään siltä että vois raskaana olla, pitäis varmaan vaan yrittää unohtaa asia tällä hetkeksi ja miettiä viikon päästä jos menkkoja ei ala kuulua...Riippuu varmaan mikä kp sulla on. Jos menkat jo myöhässä, tuskin oot. Väärää postiivista ei näytä kyl mikään testi, siis punaista viivaa. Sillon raskushormonia on aina kehossa.
Mulla oli menkat 4pv myöhässä ja 10 herkkyys liuskat näytti negaa vaikka raskaana olinRiippuu varmaan mikä kp sulla on. Jos menkat jo myöhässä, tuskin oot. Väärää postiivista ei näytä kyl mikään testi, siis punaista viivaa. Sillon raskushormonia on aina kehossa.