The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mistä muuten voi tulla noin kipee lausahdus muuten kuin "ole tarkkana kuin porkkana"?!:confused: Siis - mimmonen on tarkka porkkana? Tai joku "selvä pyy"? No kuka on nähny käkenä pyörivää pyytä, eikö noi kaikki oo järestään selviä, vai eikö sittenkään:cautious::alien::barefoot:...
Ei ole, tilhit syksyisin lentelevät kännissä ikkunoihin kun vetelevät käyneitä pihlajanmarjoja
 
Siivouspäiväkirja 21.2.
- Perusteellinen imurointi. Siirsin joka tuolin ja vuodelaatikon, jottei jää yhtäkään kiveä tai karvatolloa.
- Verhojen rullaus kissankarvoista. Miksi mä menin ostamaan samettiverhot??? Onneksi Virosta saa teippirullaa kuudesosa Suomen hintaan, vink vink kissakodit!
- Tiski
- Koneellinen pyykkiä
- Mikron pesu
- Kahvikoneen jynssäys ruokasoodalla. Ruuvasin jopa jonkin osan siitä irti ja pesin senkin alta.

Nyt on varmaan pakko mennä tonne hankeen tarpomaan ja käydä kaupassa. En keksi enää yhtään tekosyytä pitkittää sitä.
 
:confused::eek:- johan on vempele...

Kyllä meillä vaan syö tommoset pakkaseen asti erehtyneet herkut aina Joku Muu tai serkunpuolikas Kuka Kumma:alien:...
Joka päivä ottaessani ruokaa pakkasesta mun silmiä on kiusaamassa kämppiksen pullapussit, jotka se leipoi puolisen vuotta sitten. Tää ei ole enää hauskaa. Mikä tota naista vaivaa? Miten se malttaa olla syömättä noita? Joku Muu sais käydä täälläkin.
 
Joka päivä ottaessani ruokaa pakkasesta mun silmiä on kiusaamassa kämppiksen pullapussit, jotka se leipoi puolisen vuotta sitten. Tää ei ole enää hauskaa. Mikä tota naista vaivaa? Miten se malttaa olla syömättä noita? Joku Muu sais käydä täälläkin.
...:confused:.."..puolisen vuotta sitten.."...sinne pitäs vissiin tulla kyläileen Joko Han Ma Huma Hutan:cautious:....äkkiä noista tekemään vaikka pullavanukasta ennen kuin ovat aivan tärviöllä...
 
Sunnuntai-ilta on ilmeisesti paras hetki kauppareissulle. Ei oo hitaita mummoja liikkeellä eikä kiljuvia juoksevia lapsia. On niin vähän asiakkaita, että voi huoletta ottaa ison kärryn, eikä tarvi väsyttää kättä painavalla ylipursuavalla ostoskorilla. Kaiken huipuks kavereilla on ilmeisesti samanlainen vuorokausirytmi ja törmäsin tuttuihin kaupassa. Sain kyydin kotiovelle :) Ei tarvinnu oottaa bussia loskassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä