Mihin Euroopan matkakohteeseen menisitte lokakuussa viikoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkaan lähtevät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkaan lähtevät

Vieras
Suhteellisen edullista matkaa yritetään etsiä lapsen syyslomaviikolle. Matkaan lähtisi mä, mies ja 12v. lapsi. Lapsi on tyttö joka tykkää shoppailusta, tykkää eläimistä ja uudet paikat kiinnostavat kovasti.

Kertokaas vinkkejä. :) Hotelliin ja lentoihin saisi mennä ehkä n.1000€ max. Asumme monen sadan kilometrin päässä Helsinki-Vantaasta, mutta pääsemme mun sukulaisten luokse yöksi tarvittaessa eli Suomessa ei menisi hotelliin rahaa.

Suhteellisen edullista matkaa yritetään etsiä lapsen syyslomaviikolle. Matkaan lähtisi mä, mies ja 12v. lapsi. Lapsi on tyttö joka tykkää shoppailusta, tykkää eläimistä ja uudet paikat kiinnostavat kovasti.

Kertokaas vinkkejä. :) Hotelliin ja lentoihin saisi mennä ehkä n.1000€ max. Asumme monen sadan kilometrin päässä Helsinki-Vantaasta, mutta pääsemme mun sukulaisten luokse yöksi tarvittaessa eli Suomessa ei menisi hotelliin rahaa.
Amsterdam, Barcelona, Berliini, Kööpenhamina, Madrid.

Mä voisin suositella Prahaa! Siis jossei mikään rantalomakohde tarvitse olla. Viime vuosina säät on ollu lämpimiä pitkälle syksyyn, tosin sateitahan saattaa lokakuussa kyllä jo olla. Prahassa on kuitenkin mukavan edullista esim. syöminen ja kaikenlaiset aktiviteetit, pääsyliput usein ihan murto-osan jostain Suomen vastaavista. Kiva, iso eläintarha ja hyvät shoppailumahdollisuudet. Lyhyet lennot ja norskilla halvat tai Finnairillakin, jos ostaa tarjouksesta. Kaupungissa helppo liikkua ihan kävellen tai metrolla.

Moskovaa suosittelen...

En matkustaisi Ruotsia kauemmaksi tässä maailman tilanteessa. Voivat laittaa rajat kiinni milloin hyvänsä ja jäätte sitten siihen maahan, missä satutte sillä hetkellä olemaan. Lukekaa historiaa enemmän.

Yhteistyössä