Mistä voisi tällaiset oireet johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eilen illalla iski jumalaton päänsärky. Kun sitten liikuin enemmän että sain lapset yöpuulle niin ei mennyt kauaakaan kun oksu tuli. Joka kerta kun liikkeelle läksin niin sain käydä posliinialttaria halailemassa. Niska/Hartiat tuntui/tuntuu olevan jumissa ja mietinkin että voiko tuo johtua pelkästään siitä että lihakset on normaalia pahemmin jumissa. Jouduin eilen työskentelemään pitkän pätkän tietokoneella joka ei ainakaan auttanut tuohon lihasjumiin.

No kannattais mennä lääkäriin. Voihan kai olla mahdollista että johtuu niskajumista, vaikka en oo kyllä kuullut että aiheuttais oksentelua. Mutta ymmärtääkseni päänsärky+oksentelu saattaa olla melko vakavan sairauden oire. Joten soita nyt ainakin heti lääkäriin, eiköhän ne osaa sit sanoa kuinka kiireelliseltä kuulostaa.

Mä menin saman vaivan takia päivystykseen. Luukulla muija valitti miksi en ottanut särkylääkettä. Olin ollut töissä eikä mulla ollut lääkettä mukana. Mistä mä voin tietää että se oli migreeni. On ennenkin ollut pää kipeä mutta ei koskaan mennyt noin pahaksi.

No oksennustautiin voi liittyä päänsärkyäkin, itselläni ainakin. Tosin jos nyt sinulla on vain niskat jumissa eikä etovaa oloa muuten niin ehkä se ei oksennustautia ollut.

Yhteistyössä