Kiitti! Sain senOisko vinkkiä Vesan Uu.. 10
Tiputa alun toinen pois, niin löytyy helpommin
Ovat tytön ja pojan nimi.Ovatko Tiina - Ä... (4) ja (4) etunimiä?
Nuo oli Oisko eväsretki ylävasemmalle 6..?Nyt puuttuu Vesassa enää ky... 8.
Ja kysytään vielä Eväsretkikin
pu... 11
ko... 8 kun siinä pidetään jotain
re...6 nuorisoliike
ev... 8
ri... 4
un... 10 siinä pysyy lämpimänä
un..ka... 8
Tuli aika monta, mutta tää ei oikein suju multa.
Minkä päällä siellä eväsretkellä istutaan?Nuo oli Oisko eväsretki ylävasemmalle 6..?
Kiitti! Toista synonyymia olinkin jo kokeillut Mulla nyt näin (ja mitään en enää keksi)Minkä päällä siellä eväsretkellä istutaan?
Tuossa nuo mitä mulla oli.Mäkin olen täysin jumissa, eli heitän tähän pitkän listan, jos joihinkin saisi vihjeen.
Tiina 5 alavasen
hä... 7
Vesa
ky... 8
Eväsretki
un..ka... 8
säi... 11 yleissana siitä ja jatko 7 liittyy edelliseen (paikka, missä pidetään tavaroita, on myös el..)
pui... 11
ev... 8
ri... 4 (ei mulla mitään ri.. ole?)
Ohjelma 14, 13 ja 9 oikea
ko... 7
el... 7 ja 5+4+4+5
Kiitos sinä ihana Eka ruutu okKeksin sen Tiina vitosen ja jatkon, se on sellainen josta pitää oikein todella paljon.
Mäkin olen täysin jumissa, eli heitän tähän pitkän listan, jos joihinkin saisi vihjeen.
Tiina 5 alavasen
hä... 7
Vesa
ky... 8
Eväsretki
un..ka... 8
säi... 11 ja jatko 7 11 on synonyymi ja jatko 7 paikka jossa tätä synonyymia voi suorittaa.
pui... 11
ev... 8
ri... 4
Ohjelma 14, 13 ja 9 oikea
ko... 7
el... 7 ja 5+4+4+5[ nää on molemmat kotimaisia /QUOTE]
Tuossa nuo mitä mulla oli, muuten puuttuu samat ja pari muutakin.
Jep, nimiä ovatOnko nuo Tiina-ruudun Te... 5, 5, ja 6 sekä Ve.. 5 ja 5 nimiä?
Onhan ne.Onko nuo Tiina-ruudun Te... 5, 5, ja 6 sekä Ve.. 5 ja 5 nimiä?
Kiitos. Viititkö vinkata millä kirjaimilla ne mahtaa alkaa? Yhden K:lla alkavan löysin, muut on ihan hukassa.Onhan ne.
Yksi alkaa oolla, toinen ällällä ja sitten ve.. jatkot alkavat molemmat teellä.Kiitos. Viititkö vinkata millä kirjaimilla ne mahtaa alkaa? Yhden K:lla alkavan löysin, muut on ihan hukassa.
Kiitos! Se ruutu on ok.Yksi alkaa oolla, toinen ällällä ja sitten ve.. jatkot alkavat molemmat teellä.
Okei, kiitos! Oisko Ohjelma la..oh.. 5..3.. (kun se ilmeisin ei vaan mene)Löysin pu 11, ihan kyseisen sanan wikistä.
Nuo kaksi minulla oli vinkata.Mun puutteet:
VESA:
me... 5 ja 4 - näiden kautta vannotaankin
ky... 8
EVÄSRETKI:
u..ka.. 8
pu.. 11
ev.. 8
Ri.. 4
va.. 10
OHJELMA:
pääsanasta 9