vierailija
Uusi, yhden ruudun välipala näyttää olevan valmis. 9 sanaa puuttuu ja tässä vaiheessa jumituin. Oliskohan kellään joko la.. jo 9 tai Ta... 6?
Puuttuu ta.. 20 ja ka.. 6Uusi, yhden ruudun välipala näyttää olevan valmis. 9 sanaa puuttuu ja tässä vaiheessa jumituin. Oliskohan kellään joko la.. jo 9 Barentsinmereen laskeva tai Ta... 6 verbi, synonyymi tuosta?
ka... 6 kts. IntiaPuuttuu ta.. 20 ja ka.. 6
Voi kiitos paljon! Enää yksi viimeinen sana hukassaka... 6 kts. Intia
Ta... on myös sukunimi, kyseessä on ammatti.
Itselläni puuttuu vielä puolet. Olisiko mitään vinkkejä noihin Im.... 11 heimo, myös sanomalehti, 12 sen kaupungin asukas ja 8 yleissana mikä se on
Myös pääsanasta 5 toinen merkitys eli minkä ... /QUOTE]
Tuossa jotain apua
Auttaako?Mulla on toi Sa 6+6 liittyy kokoon yleisesti hukassa. Samoin ei yhtään aukea toi Jo 5+7 se, kun yhtäkkiä juolahtaa
Auttoi, kiitos. <3Auttaako?
No minä en keksinyt. Enkä keksi sitä Ta 6 verbiäkään.En keksi sitä bo...14?
Eikun keksinkin sen
Se Lask 10 on Amerikassa, mutta en meinannut minäkään löytää kun siitä puuttuu yksi kirjain. Siitä lähtevää 14 en tiedä enkä noita muitakaan.No minä en keksinyt. Enkä keksi sitä Ta 6 verbiäkään.
Hakusassa on myös Jok 9 ja Lask 10
Niin, ja Jär 8
Tuo puuttuu minultakin, mutta olisko sulla antaa vinkki siihenMulle jäi yksi sana auki, eli bol... 14 kaipaisi vihjettä.
Liittyy siihen, mitä puhuvat (ei siis enkkua)Mulle jäi yksi sana auki, eli bol... 14 kaipaisi vihjettä.
KiitoksetLiittyy siihen, mitä puhuvat (ei siis enkkua)
Tak 6 saat kun kirjoitat ratkojat.fi:hin "aiheutua"Tuo puuttuu minultakin, mutta olisko sulla antaa vinkki siihen
Tak 6
No minä en keksinyt. Enkä keksi sitä Ta 6 verbiäkään.
Hakusassa on myös Jok 9 liikennöi siellä ja Lask 10
Niin, ja Jär 8 iso Venäjällä (oli ennen Suomen)
Kiitoksia.Tak 6 saat kun kirjoitat ratkojat.fi:hin "aiheutua"
minä täällä jälkijunassa tuun
ei auennu se sai.. Maan isoin 6+6
niin ja min.. 6+10 Topin emäntä
Muut puuttuvat minultakin.Ei aukea seuraavat:
Ima... oikealle 8 Mikä tämä on? Turku, Tampere, Oulu.... jne.
Tak.. 20 ...-... Ayesha Takia