miten voi poistaa toisen käyttöoikeudet tiliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fhd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
äitini on siis tilillä myös. Minun nimissä tili on. Hänellä on vain siihen laajat käyttöoikeudet ja haluaisin ne nyt pois.

Käy pankissa. Jos olet siis jo täysi-ikäinen saat käyttöoikeuden poistettua. Tai sitten lopetat tilin ja avaat uuden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
äitini on siis tilillä myös. Minun nimissä tili on. Hänellä on vain siihen laajat käyttöoikeudet ja haluaisin ne nyt pois.

Käy pankissa. Jos olet siis jo täysi-ikäinen saat käyttöoikeuden poistettua. Tai sitten lopetat tilin ja avaat uuden.

Mites sitten opintolainat ja muut voiko niitä siirtää uuteen pankkiin vai jääkö minulle tili vanhaan pankkiin vielä noita varten?

Voi olla tili vaikka kaikissa pankeissa, ja voi olla myös monta tiliä samassakin pankissa. Kaikki tulevat rahat, myös opitolainat, voi halutessaan muuttaa maksettavaksi haluamalleen tilille.
Se ylimääräinen tili minullakin roikkuu siellä käyttämättömänä sulkemiseensa asti. Sattuneesta syystä en vahingossakaan laita sinne senttiäkään.

Pankista siirretään vanhalta tililtäsi rahat uudelle tilille, sinun ei siis tarvitse murehtia niiden siirtymisestä, en kuitenkaan tiedä, että siirtävätkö kaikki pankit rahat mutta omani ainakin siirsi.

Yhteistyössä