Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

katso liitettä 635katso liitettä 635

Näkyyköhän mitään? Jos edes kuvat näkyy. Itehhän nään viivoja joka puolella niin ajattelin kysyä asiantuntijoilta apua. ;)
Nyt vasta kävin kurkkaa nää kuvat, kyllä mäkin nään selkeen haamujen haamun (y)
Ei mulle noi testit oo ainakaan antanut mitään tonnepäinkään. Jos ei viiva lähde tummumaan niin uskoisin että joku siellä on yrittänyt kiinnittyä ainakin :love:

Kyllä ottaa päähän:mad: tilasin sieltä vauvalasta r-testejä hirveet määrät ja ne tuli nopeasti mutta melkein yhtä nopeasti menee vanhaksi!!
Viimeinen käyttöpäivä kuukauden päästä noissa puikoissa ja liuskoissa sentään puol vuotta. Olis jääny tilaamatta jos olisivat asian ilmoittaneet verkkokaupassa.
http://aijaa.com/wm6PJU

Kairanin uusinta kuvaa odottelen minä täällä :whistle:
Sitten tiedän pistänkö tilaukseen pelkkiä ovistestejä vai onko ne raskaustestit oikeesti hyviä muidenkin mielestä kuin vain mun :LOL:
Tuossa edellisellä sivulla pitäs olla. Samanlainen oli kun aiemmat. Tänään pitäs tulla herkempiä testejä ja tuskin jää aamuun seuraava testaaminen. ;)

Tää on oikeesti ihanaa kun löysin muitakin jotka rakastaa testiin pissimistä yhtä paljon kun minä ja varsinkin sen tulkitsemista :love:
Nyt oon viime aikoina kyllä rauhoittunut kun on sen viimeset 3v aktiivisesti testannu joka kuukaus, niin se negan katsominen alkaa pikkasen kyllästyttämään,,
Haluaa sen vauvan heti nyt :unsure:

• Tykkää
Reactions: funny87 ja Piupula
Tää on oikeesti ihanaa kun löysin muitakin jotka rakastaa testiin pissimistä yhtä paljon kun minä ja varsinkin sen tulkitsemista :love:
Nyt oon viime aikoina kyllä rauhoittunut kun on sen viimeset 3v aktiivisesti testannu joka kuukaus, niin se negan katsominen alkaa pikkasen kyllästyttämään,,
Haluaa sen vauvan heti nyt :unsure:
Parhaimmillaan (tai pahimmillaan) himotestaaja pissii tikkuun joka vessareissulla!! :D

• Tykkää
Reactions: haaveilija-31
Taitaa mulla olla vihdoin kp 1. Nyt oli eka kierto, jossa sain tikutettua oviksen ja jaksoin koko kierron mittailla lämpöjäkin. Eli dataa on varmasti kerätty tarpeeksi. Ja onneksi oli sentään kymmenen päivän luteaalivaihe, koska sehän riittää! :ROFLMAO:

Muoks. Ja niin ehdin minäkin negatestin tehdä vaikka vuoto oli oikeastaan jo alkanut.. Olihan se pakko tarkistaa. :whistle:

Miekin tahon muita ko kontrolliviivoja testiin :D

Onnea kaikille teille, jotka niitä ootte saaneet, haamuja tai vahvempia!

Itsellä dpo11 10mIU testi selkeä nega, dpo 14 (tänään) RFSU:n 15mIU testi niin ikään selkeä nega. Kai se on nyt sitten vaan ootettava niitä menkkoja :(

Yhteistyössä