sukelluspukuainesta.Ei toimis varmaan mulla toi. Ei mulla mee vesi sisään, kun suihkuttelen peppua. Siis se reikähän on kiinni silloin, kun sieltä ei mitään tule ulos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sukelluspukuainesta.Ei toimis varmaan mulla toi. Ei mulla mee vesi sisään, kun suihkuttelen peppua. Siis se reikähän on kiinni silloin, kun sieltä ei mitään tule ulos.
Ei toimis varmaan mulla toi. Ei mulla mee vesi sisään, kun suihkuttelen peppua. Siis se reikähän on kiinni silloin, kun sieltä ei mitään tule ulos.
No ei tohon suihkuun edes saa painetta. Mutta ei mulla ole kiinnostusta kokeilla peppuseksiä, niin ei onneksi tarvitse kuurata peräsuolta.Muistan, etten aluksi minäkään saanut sinne mitään, mutta kun pidee on tarpeeksi kovalla, oikea suunta, menee sinne ainakin jonkinverran. Enkä edelleenkään suosittele. Tutkimusten mukaan (tosi luotettava tutkimus, muistan siis lukeneeni), jatkuva suolihuuhtelu löysistää suolta ja moni homoseksuaali kärsii pidätyskyvyttömyydestä. Joku voi tehdä halutessaan gallubia ja kaikki homotkaan ei kuulemma harrasta peppuseksiä.
Kyllä se sinne menee, ihan jokaiselle.Ei toimis varmaan mulla toi. Ei mulla mee vesi sisään, kun suihkuttelen peppua. Siis se reikähän on kiinni silloin, kun sieltä ei mitään tule ulos.
Jonku pitäis päästää Kim Kardashianin ja Nicki Minajin pepusta ne ylimääräset vedet pois.Kyllä se sinne menee, ihan jokaiselle.
Jos siis ihan tarkoituksella tekee peppupesun.
Ei jossain suihkussa tai uima-altaassa ollessa peppu täyty vedellä.![]()
Pakko kysyä että mikä helvetti siinä kiinnostaa panna siihen persereikään? Eikös se ole aika halventavaa naiselle? Mitä mieltä itse olette?
No ei kai siinä mitään murjotettavaa ole.Mie tykkään, että "toisinaan" sitä vähän rassataan, vaikka mies olenkin![]()
No ei kai siinä mitään murjotettavaa ole.
Ihan normaalia.
Jotkut on kokeilunhaluisempia.
Olen kuullut, että monet miehet nauttii tuosta.
Itsekin olen työntänyt sormea miehen peppuun kun olen ottanut suihin.
Eikä pieni kakanhaju ketään haittaa.
Nokun täällä ollaan niin huolissaan siitä kakanhajusta. En ole itse havainnut ainakaan tällaista ilmiötä, mutta toin vain esiin, että sen verran mukavaa puuhaa noin kaikenkaikkiaan, että itse ainakaan tuskin edes huomaisin siinä peppua työstäessäni mitään pientä kakanhajua. Ihme ongelmat naisilla
Koita hypnoosia!Prostata electro seuraavaksi hankinnassa, ilman käsiä ois tavoite![]()
Koita hypnoosia!
You tubessa on videoita.
Ne toimii, aika erikoista. Enkä olis uskonut, että ne saa laukeemaan.
Joskus täällä oli ketju missä viestailtiin noista videoista ja oli joku muukin tullut mun lisäks. Eli ei ne oo ihan humpuukia.
Mä laitan myöhemmin, nyt on mentävä nukkuu.Laita linkkiä, kiitos![]()
Rivien välistä voi lukea paljon. Sinunkaltaistesi takia thaihieromot kukoistavat Suomessa ja joka toinen pettää muuten vain. Eikä tämä nyt kulminoidu mihinkään anaaliseksiin vaan suoraan paskareiästä revittyyn voimaistuneeseen femakkoasenteeseen.En ole kokeillut enkä tule kokeilemaan, jos mies haluaa paskareikää niin voi harrastella sitä vapaasti muiden miesten kanssa kaksistaan
Ei mun perse kyllä vettä ime iteensä vaikka sitä suihkulla osotteleeLaskeeko uimaaltaissa vedenpinta jos hypäät sinne?
ei sillä etteikö pyllyt vois olla kauniitakinPakko kysyä että mikä helvetti siinä kiinnostaa panna siihen persereikään? Eikös se ole aika halventavaa naiselle? Mitä mieltä itse olette?