Miehesi unelmaviikonloppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karapallo

Vieras
Minkälainen olisi sinun miehesi "unelmaviikonloppu", nyt tarkoitan semmoista viikonloppua joka ei rahallisesti maksaisi ylettömästi + olisi muuten mahdollista toteuttaa vain niin, että esim. sinulla olisi lapset. Kysyin nimittäin tämmöistä mun mieheltä ja hän kertoi heti:

- Kesällä
- Kaverit mökillä: Olutta, saunaa, musiikkia (= heviä ja rokkia)
- Maanantai vapaa töistä

Maailman tylsin vastaus, mutta aika monelle toi kelpais... Kyllä mies sanoi, että jos rahaa ois paljon niin vois tehdä samoja asioita jossain muuallakkin... Mutta silti siellä olis ne: olut, sauna, musa, kaverit...

Se ois kesä, saunaranta, kiva keli, ei saa sataa muttei olla liian kuumakaan, sauna, olutta, pari onkea vedessä. Ja hetkestä riippuen mukana olisin mä tai paras ystävä tai mä ja se sama ystävä puolisoineen tai sit olisi ihan yksin. Ja saalis savustuspönttöön.

Omassa kodissa, lasten kera touhuten ja tietysti minua hellien :love:
Ei mieheni osaa kuvitella mitään ihanampaa :love::love::love:

...tai sitten osaa, ja suuntaisi varmaan jonnekin harrastusmatkalle kavereiden kera.

Sellaista miestä ei taida olla olemassakaan kellä tohon ei päihteet kuulu. Viinaa yleensä tai joillakin jotain muuta, mutta siia pää pitää sekottaa. Tekeehän tota naisetkin, mutta toi niin miehinen piirre.

Sellaista miestä ei taida olla olemassakaan kellä tohon ei päihteet kuulu. Viinaa yleensä tai joillakin jotain muuta, mutta siia pää pitää sekottaa. Tekeehän tota naisetkin, mutta toi niin miehinen piirre.

Tuon olen myös huomannut. Ihan sama mitä kivaa: mennään matkalle, mutta juodaan kaljaa. mennään syömään, mutta samalla taas juodaan kaljaa. Vaikka hypättäis hitto laskuvarjolla, niin sen jälkeen pitää saada kaljaa. Jos siis puhutaan "miehen unelmasta". Kaljan määrä vaihtelee miesten välillä, mutta se on silti vakio. Ja en sitten tarkoita että sitä on pakko juoda, mutta jos mies saa itse päättäö unelmasta, se unelma aina loppuu olueen.

Yhteistyössä