Hmm...kaikissa miun resepteissä kyl tuppaa noin lukemaan...ja miehän noudatan ohjeita huolellisesti....muutes, voin ja sokerin vaahdottaminen on taitolaji
Joku taas järjesti kaaosta ja sotkua - sitä ei kyllä reseptissä lukenut...
Tuli tässä tätä sotkua hiukan siivotessa mieleen semmonen juttu, että tommonen tositv- hjuumoripläjäytys ois tämän keittiön ja ährääjän toimesta taattua ...mulla ois vielä kermavaahdon vaahdotuskin edessä, joten tilanteenkaaoskukkasia on tässä hienosti tarjolla!Hmm...kaikissa miun resepteissä kyl tuppaa noin lukemaan...ja miehän noudatan ohjeita huolellisesti..
Skiftesvikit ovat kivoja luettavia. Tai ehkä kiva ei oo oikea sana, mutta...Päivää kettinkiin.
Kauppareissu hoidettu. Ny on taas jääkaapissa olutta ja makkaraa sillai et hetken pärjää.
Kauppareissu meni sit taas vaihteeksi kirjaston ohi...
Tuo/vie korissa oli tänään:
Hijuelos- Kaunis Maria (Mambo kings)
Huovinen- Havukka- Ahon ajattelija
Skiftesvik- Pystyyn haudattu
Isokallio- Pietari Toropaisen pilvilinna
Pari dekkaria
ja neljä DVD- leffaa joista yksi on Tappajahai 2, 3 &4- kansio
Mä tartten vissiin kohta kaksion?
En vielä. Laitetaan nimi muistiin.Ootko sä lukenut Tapio Koivukarin kirjoja? -se sai just jonkun palkinnonkin. Mä tykkäsin ainakin luodetuulen maa-trilogiasta.
...mutta siitä romanssintyngän mahdollisuudesta on, nääs, hankala vielä mennä sanomaan mitään, koskapa....sitä vois olla semmoinenkin käänne luvassa, että tällä ihanalla kirjallisuusrouvalla onkin olemassa himpun verran ihanampi ja vapaanaoleva tytärihminen ....ei voi tietää, ei voi tietää mutta on ihana tietää, että noinkin voi käydä *nyökyttelee*...Ainii...
Reissullani tapasin naisen joka pyysi puhelinnumeroani.
Ennenkuin mielikuvituksenne laukkaa liiaksi, niin nainen kertoi usein bonganneensa minut noukkimassa kirjoja parempaan talteen ja sanoi, että hänellä on aseman vieressä varasto täynnä kirjoja ja että olisin tervetullut sinnekin viemään jotain sieltä pois.
Selvyydeksi sanottakoon, että naisella on ikää enemmän kuin äidilläni, joten romanssintynkää ei ole luvassa, mutta ilmeisesti sitäkin enemmän kirjallisuutta.
Hienoa kun pääset kotiin, kunto kohenee ja pääset uuteen asuntoonkinTere, maanantaina kotiinpäin meilahdesta. Mulla on asunto vaihtunu viikko sitten ja nyt pääsen täysin remontoituun rivitaloon ja saan ison piha-alueen.
Veljeni ja siskoni perheineen suoritti muuttoni minun huilaillessa täällä sairaalassa.
Nyt on toipuminen päässyt kunnolla vauhtiin ja voimat palaavat kohisten
Tuttua juttua tuo että puhelin saattaa olla jäänyt kotiin, akku loppunut tai sitten se on äänettömällä, joten aina ei ole paljon hyötyä puhelimista.Just. Se on sitten jännääkin jännempi juttu.
Kun on noi hilavitkuttimet, joissa on toimintaa vaikka mimmosta ja liikkuvia osia...liikaa. Ni.
Nyt kun aattelin olla eri kätevänpätevä äiti- ihminen ja hyvissä ajoin ennakoida sitä järkyttävää "Ruokaa!! Tänne!! Nyt!!"- hepulikohtausta x kolme, niin....mulla on täällä yksi syöjä paikalla. Ihan onnesta soikeena tosin
Mutta nää kaks...soittelin perään ja sain huomata, että toisen läpyskä surraa ja pärrää reppunsa sisällä. Ja toinen joikaa kolmella kielellä että ei saa yhteyttä......ei yllättänyt ei
Eli - hyeenalaumakäytöstä odotellessa ..mitä sitä tuttua kaavaa muuksi muuttamaan ...
...vaan annas olla, jos mulla on puhelin syystä tai toisesta äänettömällä tai en just sillä siunaaman sekunnilla pysty vastaamaan - se on hepulikohtauksen paikkaa todella nopeestiTuttua juttua tuo että puhelin saattaa olla jäänyt kotiin, akku loppunut tai sitten se on äänettömällä, joten aina ei ole paljon hyötyä puhelimista.
sinä ostaa tuollaista ja laittaa sekaan..muutes, voin ja sokerin vaahdottaminen on taitolaji
Joku taas järjesti kaaosta ja sotkua - sitä ei kyllä reseptissä lukenut...
vaikka hookoon blöö on kamalan makusta niin melkein ennemmin tollasia kun niitä karvasmanteliöljyllä maustettuja leivonnaisia.Runebergistä puheen ollen, tää oli ehkä vistointa ikinä
http://www.hookoo.fi/reseptit/resepti/runebergin-sininen/
..no kaikkea ne keksii...mutta nääh - mä vaahtoan ihan muutoinkin luontoystävällisesti ja terveellisesti ....sinä ostaa tuollaista ja laittaa sekaan
EUROLITE Vaahtotiiviste 5L, laimennetaan 1-24 osaan, jollo - Discoland
Vaahtotiiviste 5L, laimennetaan 1-24 osaan, jolloin saadaan 125 litraa vaahto nestettä muodostaa n. 300 kuutiota vaahtoa, ei haitallinen terveydelle, luontoystävällinen.
..ei ole täällä karvasmanteliöljyä käytössä vaan hiukan laimennettua ja pari sokeriteelusikallista sisältävää sitruunamehuavaikka hookoon blöö on kamalan makusta niin melkein ennemmin tollasia kun niitä karvasmanteliöljyllä maustettuja leivonnaisia.