mieheksi vaihtunut nainen seukkaa naiseksi vaihtuneen miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumehouruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumehouruinen

Vieras
ja ne halusi lapsen. Tämä nainen joka oli olevinaan mies ja isä, sitten synnytti vaivan, ja se se naiseksi muuttunut mies, aikoi sitten olla äiti tälle vauvalle. Oikeastihan se oli isä ja synnyttänyt oli äiti.
Tälläinen ohjelma tuli viime viikolla.
Kyllä mulle tuli mieleen, että miksi, mikä näitä ihmisiä vaivaa. Mikseivät voineet olla omina itseinään, kun kuitenkin toinen oli mies ja toinen oli nainen jo valmiiksi ja noin ne saivat lapsenkin alulle, mutta sitten molempien pitää vaihtaa sukupuolta.
Eihän siinä ole mitään järkeä. Tietysti pitäisi ymmärtää, mutta en ymmärrä. Hyväksyn toki koska mikä minä olen epähyväksymään ketään, mutta en silti ymmärrä.

Huomasin että kun se mieheksi muuntuva oli synnyttänyt vauvan ja piti sitä sylissä, se oli aivan normaali äiti joka tunsi syvää äidinrakkautta. Ei siinä toisessa näkynyt äidinrakkautta, vaikka se oli virallisesti äiti.
Siis isästä tuli äiti ja äidistä isä.

Olen aikoja sitten lakannut ihmettelemästä, ei tiäksä kiinnosta. Katsoin jutun jossa nainen kuvittelee olevansa kissa ihmisen ruumiissa ja elää kuin kissa. Ihan yks hailee, pidän tuollaisia kissaihmisiä sekopäinä, aivan sama mitä joku lässyttää.

Usein hieman epäselvissä tapauksissa vanhemmat päättää leikata vauvan toisen sukupuolen näköiseksi, ja myöhemmin iän karttuessa lapsi tuntee olevansa toista sukupuolta. Sukupuoli ei aina ole niin mustavalkoinen juttu, on paljon väliinputoajia, joissa on ominaisuuksia kummastakin sukupuolesta. Siksi en jaksa niin ihmetellä, jos joku haluaa vaihtaa sukupuoltaan. Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on? Joku kolmas sukupuoli vois olla ihan hyvä juttu, niin ihmiset vois lakata ihmettelemästä kaikkea ja hyväksyä yksilöt, jotka eivät sovi muottiin. Typerää muutenkin alkaa leikellä vauvoja, jos siihen ei ole mitään terveydelle haitallista syytä.

Usein hieman epäselvissä tapauksissa vanhemmat päättää leikata vauvan toisen sukupuolen näköiseksi, ja myöhemmin iän karttuessa lapsi tuntee olevansa toista sukupuolta. Sukupuoli ei aina ole niin mustavalkoinen juttu, on paljon väliinputoajia, joissa on ominaisuuksia kummastakin sukupuolesta. Siksi en jaksa niin ihmetellä, jos joku haluaa vaihtaa sukupuoltaan. Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on? Joku kolmas sukupuoli vois olla ihan hyvä juttu, niin ihmiset vois lakata ihmettelemästä kaikkea ja hyväksyä yksilöt, jotka eivät sovi muottiin. Typerää muutenkin alkaa leikellä vauvoja, jos siihen ei ole mitään terveydelle haitallista syytä.
En iedä miksi jankutat vauvojen leikkelystä, tuossa ohjelmassa ei vielä alettu vauvaa leikkelemään, mutta vanhemmat vaihtoivat sukupuolia päittäin, niinsanotusti. :D

En iedä miksi jankutat vauvojen leikkelystä, tuossa ohjelmassa ei vielä alettu vauvaa leikkelemään, mutta vanhemmat vaihtoivat sukupuolia päittäin, niinsanotusti. :D
Mä kirjoitan usein aika epäselvästi. Tarkoitin siis, että ehkä noi vanhemmat on lapsena leikattu väärään sukupuoleen tai sitten ne on muuten vain ollut näitä häilyviä rajatapauksia.

Mä kirjoitan usein aika epäselvästi. Tarkoitin siis, että ehkä noi vanhemmat on lapsena leikattu väärään sukupuoleen tai sitten ne on muuten vain ollut näitä häilyviä rajatapauksia.
Just meinasin sanoa samaa.
'Kerkesit ensin

Enemmän vaikutti päähänpistolta molemmilla se uusi sukupuoli. Roolileikiltä. Alkuperäiset värkitkin toimivat ihan normaalisti.
Mutta loppupäätelmä on se ettei kannattaisi katsoa televisiosta mitä tahansa roskaa.

Kolmas sukupuoli olisi epäselvissä tapauksissa taloudellisestikin kannattavaa. Kaikkia ei tarvitsisi leikellä. Ihminen löytäisi identiteettinsä muustakin kuin olla joko mies tai nainen. Hyvä idea, kannatan!

Hirvee homma. Olisivat pysyneet vaan omissa sukupuolissaan ja sit se eka olisi ollut äiti ja toka olisi ollut isä.

Kolmas sukupuoli olisi epäselvissä tapauksissa taloudellisestikin kannattavaa. Kaikkia ei tarvitsisi leikellä. Ihminen löytäisi identiteettinsä muustakin kuin olla joko mies tai nainen. Hyvä idea, kannatan!
No mut mitä jos ei tunne olevansa mikään "kolmas sukupuoli? Mitä jos nimenomaan tuntee olevansa mies naisen kropassa tai nainen miehen kropassa? Silti täytyisi ahtautua johonkin "kolmannen sukupuolen" rooliin? Tiesitkö, että on myös sellaisia ihmisiä jotka ei tunne kuuluvansa kumpaankaan sukupuoleen? Usein nämä, jotka sukupuolenkorjausleikkauksen tekevät, tuntevat nimenomaan olevansa toista sukupuolta, eikä kyse ole siitä että oma sukupuoli ei vain tunnu oikealta.

Mun puolesta vaihtakoon vaikka jokainen sukupuolensa, mutta ihmettelen vain miksi. Eikö voi olla sellanen kun on rohkeast. Tuntuu niin vanhakantaselta ajattelulta että pitää vaihtaa sukupuoli että saisi pukeutua tai käyttäytyä haluamallaan tavalla.

Juuri sanoit sen itsekkin "Eikö voi olla sellainen kun on rohkeast"
Sitähän nämä ihmiset juuri koittavat tehdä eikä elää niinkuin muut haluavatt.Sukupuolen KORJAAMINEN on jokaisen henkilökohtainen asia.He elävät ja tuntevat ällötystä omaan kehoonsa jossa ei ole hyvä olla.Monia on kiusattu pukeutumisesta ja käyttäytymisestä jo vuosia ja monet ovat jopa hautoneet itsemurhaa sen takia. Ja vannon että kaikki ovat yrittäneet mukautua "yhteiskunnan normeihin" Se on se tunne,sama tunne kuin että sinä tiedät olevasi mies vaikka sulta munat leikattaisi pois,eikö? Sukupuoli ei ole kiinni ulkonäöstä vaan mielestä.Transmiehet haluat näyttää ulkonäöllisesti myös miehiltä koska he ovat miehiä.

Juuri tuollaisten ihmisten takia moni tekee itsemurhan.Taidat olla itse täydellinen,epäilenpä...
Ei. Jos mä tuntisin itseni vaikka Urho Kekkoseksi niin tajuaisin että se ei ole normaalia, enkä yrittäisi muuttua semmoiseksi. Mä en tottele kaikkea mitä kroppa tai geenit sanoo.

Tämän ketjun esimerkkivanhemmat on hyvä esimerkki siitä miten sairaaksi se touhu lopulta menee.
Ihminen haluaa kaiken.

Ei. Jos mä tuntisin itseni vaikka Urho Kekkoseksi niin tajuaisin että se ei ole normaalia, enkä yrittäisi muuttua semmoiseksi. Mä en tottele kaikkea mitä kroppa tai geenit sanoo.

Tämän ketjun esimerkkivanhemmat on hyvä esimerkki siitä miten sairaaksi se touhu lopulta menee.
Ihminen haluaa kaiken.

Hahahah,ai et tottele kaikkea mitä geenit tai kroppa sanoo? Mitähän sairasta siinä on? Sairasta on mun mielestä tuollaiset ahdistavat ihmiset.Kaikkien pitäis elää ajatellen mitä tuollaiset ajattelee,onneks jotkut uskaltavat elää miten haluat.Tsemppiä vaan sulle elämääsi,toivottavasti olet onnellinen ja annat muidenkin olla.Katkerat ihmiset välittävät vain omasta itsestään,niinkuin sinä!

Hahahah,ai et tottele kaikkea mitä geenit tai kroppa sanoo? Mitähän sairasta siinä on? Sairasta on mun mielestä tuollaiset ahdistavat ihmiset.Kaikkien pitäis elää ajatellen mitä tuollaiset ajattelee,onneks jotkut uskaltavat elää miten haluat.Tsemppiä vaan sulle elämääsi,toivottavasti olet onnellinen ja annat muidenkin olla.Katkerat ihmiset välittävät vain omasta itsestään,niinkuin sinä!
Tiesitkö, että mm.pedofilia, alkoholismi ja adhd löytyy geeneistä?

Ihminen haluaa kaiken.
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, jumala loi miehen ja naisen. Onko jumala intersukupuolinen?

Ihminen haluaa kaiken.
Trans ihmiset harvoin tuntevat itseään tietyksi henkilöksi vastakkaisesta sukupuolesta.

Ja voin niin kuvitella, että jos sinä, uskovainen, kokisitkin olevasi mies, niin et häpeältä pystyisi elämään miehenä. Olisit varmaan just sellainen yksi niistä monista ihmisistä jotka päätyisivät tekemään itsemurhan koska eivät vain pysty elämään sen asian kanssa.

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, jumala loi miehen ja naisen. Onko jumala intersukupuolinen?

Taas näitä jumala loi-näkökulmia.Kaikella kunnioituksella uskontoa kohtaan.Mitäs sukupuolta jumala on???Eikö jumala luonut ihmisen omaksi kuvakseen? Vai miten se meni. Miks jumalan varjolla voidaan leikkiä tekopyhää? Noudatetaan jotain mukamas uskonnon ja raamatun sanomaa joissain asioissa mutta joissain sitten ei?

Trans ihmiset harvoin tuntevat itseään tietyksi henkilöksi vastakkaisesta sukupuolesta.

Ja voin niin kuvitella, että jos sinä, uskovainen, kokisitkin olevasi mies, niin et häpeältä pystyisi elämään miehenä. Olisit varmaan just sellainen yksi niistä monista ihmisistä jotka päätyisivät tekemään itsemurhan koska eivät vain pysty elämään sen asian kanssa.
Echohan on syvällä kaapissa oleva lesbo, siksi sitä ahdistaa kaikki ne, jotka voivat elää niin kuin oikein on.

Mielen sairautta, mitäpä muuta. Eipä kai tuossa itsensä pakkomielteisessä sukupuolirooliin lokeroimisessa mitään järkeä ole. Mutta elämä tuollaisen mielen sairauden kanssa ei varmasti ole helppoa, joten hyviä vointeja ja onnea heillekin, sitä he varmasti tarvitsevat.

Lapsille olisi ehkä tärkeä opettaa, että lapsi voi olla mitä tahansa, huolimatta siitä, killuuko jalkojen välissä jotain vai ei. Ei tarvitse olla tyttö tai poika, mies tai nainen, koska ei se sukupuoli määritä ajattelua, pukeutumista, työtä, harrastuksia, jne. Kun sukupuolirooleja ei ole, ei tarvitse myöskään muuttaa fyysistä sukupuoltaan sopiakseen johonkin sukupuolirooliin.

Yhteistyössä