Mitä on pottukukkoLohikukko ja pottukukko ovat mun lemppareita joita tulee tehtyä kotonakin, töissä teen lisäksi muikku- ja lanttukukkoja päivittäin
Perunasiivuja ja sianlihaa, ihan vastaava kuin lanttukukko.Raa'at perunasiivut (ja tietysti myös lihat) pitää suolata ja valuttaa hyvin ennen kukon tekoa , niistä irtoaa tosi paljon nestettä. Mun mielestä pottukukko on jopa parempaa kuin lanttukukko, en kauheasti pidä jos yhdistetään suolainen ja makea samaan pakettiinMitä on pottukukko
Mitä siinä voi tehdä väärin? Ladotaan ainekset ruiskuoren sisään?Vain itsetekemästäni, muut eivät osaa tehdä mitään kukkoja niin hyvin kuin minä.
Monikaan ei tee hyvää kuoritaikinaa ja ei osaa käyttää suolaa oikeaa määrää. Makua ei yleensäkään ole. Leipomoidenkukot on karmeimpia tekeleitä mitä on.Mitä siinä voi tehdä väärin? Ladotaan ainekset ruiskuoren sisään?
Kerro reseptisi! Minäkin haluan kokeilla tehdä maailman parasta kukkoa
Itse tein viimeksi kuoren samallatavalla kuin karjalanpiirakoihin ja oli mielestäni paras tekeleeni.Monikaan ei tee hyvää kuoritaikinaa ja ei osaa käyttää suolaa oikeaa määrää. Makua ei yleensäkään ole. Leipomoidenkukot on karmeimpia tekeleitä mitä on.
Ohjetta minulla ei ole antaa, koska teen mututuntumalla enkä käytä ohjeita.
Punajuuri ja homejuusto kuulostaa hyvältä, läski ei.miltähän maituisi punajuuri, läski, homejuustokukko?
Sun pitää kokeilla ja kertoo sit onnistuikoToimisivatkohan pienet jälkruokakukot? Puolukkaa, kiniskukastiketta ja mascarpone- tai ricottajuustoa?