Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se, että joukkoraiskaajiksi ei suostu sanomaan kaikkia mamuja, ei varmaankaan ole salailua..
vaikka sitä niin kovasti yritätte väittää.
mä en ole lukenut yhtäkään tekstiä suvakeilta jossa hyväksyttäisiin raiskauksia, jos niitä sun mielestä on, niin voisit varmaan linkata tähän ketjuun niitä muutaman
Sä et tosissasi voi väittää ettei suvaitsevaisto ole yrittänyt hiljentää tätä keskustelua??? Jos niin luulet olet varmasti psykoosissa. Teillä on maailman epäterveen tapa saada keskustelu sivuraiteille haukkumalla kaikkea muuta kuin sitä itse syyllistä, se on hyväksyntää, asioiden peittelyä ja uhrien syyllistämistä.se, että joukkoraiskaajiksi ei suostu sanomaan kaikkia mamuja, ei varmaankaan ole salailua..
vaikka sitä niin kovasti yritätte väittää.
mä en ole lukenut yhtäkään tekstiä suvakeilta jossa hyväksyttäisiin raiskauksia, jos niitä sun mielestä on, niin voisit varmaan linkata tähän ketjuun niitä muutaman
se, että joukkoraiskaajiksi ei suostu sanomaan kaikkia mamuja, ei varmaankaan ole salailua..
Kukaan ei ole väittänyt kaikkia mamuja joukkoraiskaajiksi. Maahanmuuttokriittisten mielestä työperäinen maahanmuutto on tervetullutta.
no miksi sitten huudellaan solvauksia näille suomessa työskenteleville ei suomalaisen näköisille ihmisille kaduilla ja haukutaan heitä netissä?
ja hyväksytäänkö siis esim virolaisten ja venäläisten tekemät raiskaukset koska ovat täällä töissä?
Ei kukaan hyväksy raiskauksia, mutta ei tänne lisää raiskaajia tarvitse ottaa veronmaksajien rahoilla ylläpidettäviksi, varsinkaan kun eivät edes ole turvapaikan tarpeessa. Jotain tolkkua nyt tähän touhuun.
Ei kukaan hyväksy raiskauksia, mutta ei tänne lisää raiskaajia tarvitse ottaa veronmaksajien rahoilla ylläpidettäviksi, varsinkaan kun eivät edes ole turvapaikan tarpeessa. Jotain tolkkua nyt tähän touhuun.
Hallitus ne päätökset vissiin edelleenkin tekee?Suvakit kuitenkin haluavat lisää joukkoraiskaajia Suomeen, koska pitävät rajoja auki. Suomalaisilla ei ole tapana tehdä joukkoraiskauksia.
no vastaisitko siihen ekaan kysymykseeni, et miksi huudellaan sovauksia ja haukutaan työn vuoksi tänne tulleita ei suomalaisen näköisiä ihmisiä jos kerran työn perässä tänne tulo on ok.
Jesse & MarkoSuvakit kuitenkin haluavat lisää joukkoraiskaajia Suomeen, koska pitävät rajoja auki. Suomalaisilla ei ole tapana tehdä joukkoraiskauksia.
Ja taas tämä isoja kirjaimia välttelevä suvakki tulee kääntämään asiaa toisaalle. Täytyy olla henkisesti todella sairas, jos rinnastaa katuhuutelun ja joukkoraiskaukset. Mutta sopii suvakin diagnoosiin.
Kerro sinä, miksi mamut huutelevat suomalaisnaisille ja nimittelevät huoriksi?
Sä et tosissasi voi väittää ettei suvaitsevaisto ole yrittänyt hiljentää tätä keskustelua??? Jos niin luulet olet varmasti psykoosissa. Teillä on maailman epäterveen tapa saada keskustelu sivuraiteille haukkumalla kaikkea muuta kuin sitä itse syyllistä, se on hyväksyntää, asioiden peittelyä ja uhrien syyllistämistä.
no linkitä mulle teksti missä suvakki hyväksyy mamujen tekemät raiskaukset, en ole sellaisiin törmännyt, mut suvakkien toivotaan kyllä monissa paikoissa joutuvan raiskatuksi..
siksi koska ovat idiootteja? samalla lailla kuin mamuille huutelevat yksilöt.
mutta edellenkään et vastannut et miksi sanotaan et työnperässä tulevat on ok, mut silti heitä vastaan hyökätään koska ihonväri.. hyväksytkö siis huutelun heille vai et?