V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hullustu käy kun nainen ratissaBMW 320 vuosimalli tais olla 2013
...tai no nyt on vuokra-autona Nissan Qashqai pari viikkoa, kun ajoin ton oman paskaksi just muutama päivä sitten.Se oli hauskaa se! Vieläkin naurattaa.
Miestä ei naurata kun se joutuu nyt ajamaan tolla. Hihihih
![]()
BMW 320 vuosimalli tais olla 2013
...tai no nyt on vuokra-autona Nissan Qashqai pari viikkoa, kun ajoin ton oman paskaksi just muutama päivä sitten.Se oli hauskaa se! Vieläkin naurattaa.
Miestä ei naurata kun se joutuu nyt ajamaan tolla. Hihihih
![]()
Risteyksessä sillalla. Se jää vain ilmestyi siihen reunakivetyksen kanssa, itse en siis ollut osallinen mitenkään siihen. En ole saanut vielä vastausta, mutta sitä ei voi enää ajaa. Kääntää rattia ja auto menee ihan omia suuntia, ei ole hallittavissa. Hinuri tuli ja hei hei.Miten sen paskoit?
Risteyksessä sillalla. Se jää vain ilmestyi siihen reunakivetyksen kanssa, itse en siis ollut osallinen mitenkään siihen. En ole saanut vielä vastausta, mutta sitä ei voi enää ajaa. Kääntää rattia ja auto menee ihan omia suuntia, ei ole hallittavissa. Hinuri tuli ja hei hei.
Ei kun se kivetys tuli sieltä mun tielle. Tiiätkö käveli vastaan ja väitti, että mutkassa kannattaa jäisellä kelillä jotain hidastaa. Päälle tuli perkele. Oli se niin hauska juttu kun mieskin lähti ulos kattomaan mitä kävi.Yleensä kannattaa ajaa sillain keskellä tietä, ettei osu reunakivetyksiin.
Ei kun se kivetys tuli sieltä mun tielle. Tiiätkö käveli vastaan ja väitti, että mutkassa kannattaa jäisellä kelillä jotain hidastaa. Päälle tuli perkele. Oli se niin hauska juttu kun mieskin lähti ulos kattomaan mitä kävi.![]()
No varmasti, oottaa vaan että ehdin saada sen auton takasin.Ehkäpä mies jo seuraavalla kerralla osaa nauraa asialle...
Risteyksessä sillalla. Se jää vain ilmestyi siihen reunakivetyksen kanssa, itse en siis ollut osallinen mitenkään siihen. En ole saanut vielä vastausta, mutta sitä ei voi enää ajaa. Kääntää rattia ja auto menee ihan omia suuntia, ei ole hallittavissa. Hinuri tuli ja hei hei.
Mulle käy aina noin.Mulle kävi joskus samalla lailla, rengas pomppasi vanteelta.
Hullustu käy kun nainen ratissa
Ei kun se kivetys tuli sieltä mun tielle. Tiiätkö käveli vastaan ja väitti, että mutkassa kannattaa jäisellä kelillä jotain hidastaa. Päälle tuli perkele. Oli se niin hauska juttu kun mieskin lähti ulos kattomaan mitä kävi.![]()
Mä sanoin, että Hummeri ja sitten tapahtui tää:Sä tarttet tällasen: