V
vierailija
Vieras
Elikkä siis erottiin poikaystäväni kanssa n. kuukausi sitten. Syynä tähän oli riitely, jotai tapahtui lyhyen ajan sisään liikaa. Exäni vaan ilmoitti, että hän on väsynyt riitelyyn ja thats it. Emme ole vielä tähän päivään mennessä puhuneet asioista kunnolla koska hän välttelee minua. Olen tehnyt suhteemme aikana virheitä, mutta en viime aikoina mitään ihmeempiä. Olen koittanut ottaa exääni yhteyttä, mutta hän vaikuttaa koko ajan tosi vihaiselta mua kohtaan ja muistelee jatkuvasti jotai mun melkeen vuoden takaisia virheitä ja raivoaa minulle niistä. Olen sanonut hänelle etten voi jatkaa elämääni ennenkuin olemme puhuneet nämä asiat kunnolla läpi. Hän sanoo kyllä että voidaan nähdä ja puhua sitte ku hän kerkee, mutta kuitenkin aina kun kysyn tapaamista niin hän sanoo että tänään ei sovi. Itse haluaisin palata yhteen hänen kanssaan, mutta jos se ei ole mahdollista niin ainaki haluan puhua ja selvittää asiat ennen kuin annan olla. Ilman riitoja parisuhteemme oli tosi onnellinen ja rakastimme toisiamme. Exä on eron jälkeen sanonut että hänellä on kyllä edelleen tunteita mua kohtaan. Hän on aina ollut huono puhumaan asioista ja tälläisessa tilanteessa se tulee hyvin ilmi. Mitä minun pitäisi mielestänne tehdä? Vältteleekö hän minua sen takia, että tietää etten anna olla ennenku ollaan nähty ja hän haluaa nyt miettimisaikaa ennenku on valmis näkemään ku tietää että en ota häneen yhteyttä enää sen näkemisen jälkeen jos eropäätös pitää? Hän on kuitenkin sanonut et jatkuvat yhteydenottoni ahdistavat häntä, mutta kun oon koittanu sanoa että mun ei tarvi enää ottaa yhteyttä ku ollaan nähty ja puhuttu niin hän kyllä sanoo että nähdään, mutta joka kerta ku kysyn sitä niin hän sanoo että tänään ei jaksa. Mitä teen?