V
vierailija
Vieras
Olen kyllä ihan hyväkäytöksinen.Halvat huvit ja halpamaiset tavat aapeellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kyllä ihan hyväkäytöksinen.Halvat huvit ja halpamaiset tavat aapeellä.
Siis asia ei edes mulle kuulu. Oma asia tosiaan on, mihin aikansa laittaa.Ota nyt ihan iisisti. Juo vaikka jotain rauhoittavaa teetä tai jotain.
peesiMun mielestä on jokseenkin outoa tai sairasta, että joku saa siitäkin revittyä ilonaiheet kun joku on SAVUSTETTU ulos jostakin.
Sori vaan, mutta jotenkin tosi kieroa.
Mä en todellakaan pidä kaikista keskustelijoista, mutta ei mulla ole mitään tarvetta saada niitä palstalta pois. Oletan, että niillä on ihan yhtälainen oikeus puhua niitä kiinnostavista asioista ja kertoa oma kantansa kuin minullakin.
Pitäkää vaan sairaana. Mun mielestä on sairaanpaa palstailla useilla eri nimimerkeillä ja provota 24/7 täällä ja ennen kaikkea keskustella itsensä kanssa palstalla eri nimimerkeillä.
No mutta sehän on kiva jos muutkin saavat iloa irti tästäMikä nikki ja millaiset todisteet? Nyt vaikuttaa siltä että elät itse harhakuvitelmissasi ja muut nauravat sinulle.
Minä olen yksi näistä joka jutteli occamin kanssa ja silloinkin väitit minun olevan occami. Kaikki jotka olivat kiinostuneet occamin aiheista olivat muka occameita...
Enemmän mua kiinostaa miksi halusit hiljentää occamin... Hänen aiheensa jotenkin saivat sinut varpailleen.. Sinä pelkäät... Tiedän jopa miksi.
Kyllä se osui sopivasti siihen, kun se muuan neurologi sai apurahaa vasta, vaikka on jo tuomionsa kärsinyt. Alzheimerin tautia ei olisi, os ihmisille ei syötettäisi eri muodoissa alumiinia eikä siitä tehtyä aineksia - joita myös lääkkeissä on, Patologit ovat löytäneet alzheimer- potilaiden aivoista alumiinia, joten --- No, onkohan sitä kirjaa Oravasyndrooma missään enää myynnissä? Törkeäähän se oli, mut näin se systeemi on toiminut kauan aikaa. Milloin olikaan alkanut... Mut alumiinia on toki uomavedessäkin ja lisäaineissa. helppohan niitä on karttaa, jos yhtään välittää toisten ja omasta terveydestä. Mut tietoa siitä ei haluta jakaa, koska muistamaton ihminen on helpompi hoidettava, olen huomannut. On tämä jollekin tietenkin uusi asia. Lukekaa tuoltakin:Minä olen yksi näistä joka jutteli occamin kanssa ja silloinkin väitit minun olevan occami. Kaikki jotka olivat kiinostuneet occamin aiheista olivat muka occameita...
Enemmän mua kiinostaa miksi halusit hiljentää occamin... Hänen aiheensa jotenkin saivat sinut varpailleen.. Sinä pelkäät... Tiedän jopa miksi.
ammattivalittaja? kerro lisää! en ole nähnytkään!Onneksi siitä paulan partaveitsestä osa häipyi. Kyllä oli tympeää palstan tukkimista. Ilmeisesti sama hullu kuin ammattivalittaja. Ties mitä muita nikkejä siltä löytyy.
Eipä tuota ole poistettuTietysti hän ei varmaan malta olla kirjoittelematta toisilla nimimerkeillä, mutta Occamin partaveitsi -tunnuksen on hän päätynyt poistamaan. Hienoa!![]()
olematonta ei voi varastaa edelleenkään.Nyt vaan on taas nikki varastettu
no ei toimi se entinen, enkä ole ikinä rekkautunut tänne. Luulin, et täällä olis pienten lasten vanhempia, mut... mitälienee?olematonta ei voi varastaa edelleenkään.
Taitaa kylläkin olla niin päin, että itse juttelet täällä palstalla itsesi kanssa. Esität montaa eri henkilöä ja jotta et paljastuisi, niin väität, että muut tekevät sitä, mitä itse teet. Niin kakaramaiseksi on mennyt koko palsta tuohuamisesi vuoksi, ettei tässä palstassa ole enää mitään viihdyttävää tai sellaista, josta olisi apua mihinkään.Kerro toki miksi? Veikkaan että hiljenet ja jätät vastaamatta.
PS. En muuten ole ainoa joka on väittänyt Occamin keskustelleen itsensä kanssa.
Taitaa kylläkin olla niin päin, että itse juttelet täällä palstalla itsesi kanssa. Esität montaa eri henkilöä ja jotta et paljastuisi, niin väität, että muut tekevät sitä, mitä itse teet. Niin kakaramaiseksi on mennyt koko palsta tuohuamisesi vuoksi, ettei tässä palstassa ole enää mitään viihdyttävää tai sellaista, josta olisi apua mihinkään.
sen takia ei ole mitään varastettavaa ja sun viruslinkkejä en suosittele kenenkään avaavan.enkä ole ikinä rekkautunut tänne.
sen takia ei ole mitään varastettavaa ja sun viruslinkkejä en suosittele kenenkään avaavan.
Et käsittänyt vieläkään: ne mun aiemmat nikit ilman rekkautumista eivät toimi, kun se on jonku muun käytössä. Mut eihän linkkejä tarvi avata, kun ne on auki, esimerkiksisen takia ei ole mitään varastettavaa ja sun viruslinkkejä en suosittele kenenkään avaavan.
Mut mun mielestä täällä ei ole mielenterveydestä kärsiviä ihmisiä enkä ole tietoisesti kenellekään tyrkyttänyt mitään. Tämähän on pienten lasten ja odottavien äitien ja isien palsta! Nyt vaikuttaa ihan muulta! Mutta voihan teillä olla vaikka minkälainen pillerikauppa taustalla eikä sellainen minua kiinnosta. Helppo toteutus:-DNiimpä, mun tuttu sai sen linkeistä viruksia.
Partaveitsi oli valelääkäri. Hän oli hankkinut tutkintotodistuksensa Pietarista nettitilauksella ja joutui nyt oikeuden eteen vastaamaan lääkärileikistään. Pari palstalaista kuulemma on menehtynyt kun olivat noudattaneet partaveitsen täällä palstalla jakamia lääkärinoppeja.
Ei se koskaan väittänyt olevansa lääkäri.