V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anteeksi, kun kysyn, mut oletko sama henkilö, kuin tuolla toisaalla. Eikä pahalla, vaan selventää asioita, ymmärtämistäja oikeestihan näitä ei pitäisi luokitella kumpaankaan tekee hallaa vaan kaikille. rikoksen tekijä on rikoksen tekijä ja yksilönä tekee valinnan
minkä pointin jos mä vedonlyöjänä laittaisin 100 euroa kiinni jäisin 400 kertaa voitolle siitä että suomalainen raiskaa seuraavaksi. sitä on todenäköisyys laskelma.Eli siis ymmärsitkö kysymykseni pointin? Ymmärsitkö miksi logiikkasi ontuu?
niin oon joo toi olikin roolileikki ketju kun viimeks meni yliAnteeksi, kun kysyn, mut oletko sama henkilö, kuin tuolla toisaalla. Eikä pahalla, vaan selventää asioita, ymmärtämistä![]()
minkä pointin jos mä vedonlyöjänä laittaisin 100 euroa kiinni jäisin 400 kertaa voitolle siitä että suomalainen raiskaa seuraavaksi. sitä on todenäköisyys laskelma.
esim löisin vetoa suomalaisten jokaisesta rikoksesta esim 10000 kappaletta vastaan 1000 matu rikosta lyön aina suomalaisen puolesta tuhat kertaa häviän 9000 kertaa voitan. suhteelisuutta ei lasketa todenäkösyyteen. se o fakta.
sama tässä 480/rikollista 5 miljoonasta on enemmän kuin 120 viidestä miljoonasta hekin ovat suomen kansalaisia toisaalta jos on lammas karsinoi muutkin niinkuin itsensä.
niinku sanoin matematiikassa mua kiinnostaa vaan todenäkösyydet. tangetteja tongetteja pidän hullun hommana![]()
niin mä ymmärrän vaan tilastoa joka näyttää rikoksen tällä hetkellä ihmisten joukossa on 200 matu rikoloista ja 400 suomalaista todenäkösemmin siis kohtaan? noh mielikuvitus matikan jätän iille jotka tykkää matikasta matikkaa ei itte jaksa kuvitella sen enempääSä et näemmä millään tajua.
minkä pointin jos mä vedonlyöjänä laittaisin 100 euroa kiinni jäisin 400 kertaa voitolle siitä että suomalainen raiskaa seuraavaksi. sitä on todenäköisyys laskelma.
esim löisin vetoa suomalaisten jokaisesta rikoksesta esim 10000 kappaletta vastaan 1000 matu rikosta lyön aina suomalaisen puolesta tuhat kertaa häviän 9000 kertaa voitan. suhteelisuutta ei lasketa todenäkösyyteen. se o fakta.
sama tässä 480/rikollista 5 miljoonasta on enemmän kuin 120 viidestä miljoonasta hekin ovat suomen kansalaisia toisaalta jos on lammas karsinoi muutkin niinkuin itsensä.
niinku sanoin matematiikassa mua kiinnostaa vaan todenäkösyydet. tangetteja tongetteja pidän hullun hommana![]()
niin mä ymmärrän vaan tilastoa joka näyttää rikoksen tällä hetkellä ihmisten joukossa on 200 matu rikoloista ja 400 suomalaista todenäkösemmin siis kohtaan? noh mielikuvitus matikan jätän iille jotka tykkää matikasta matikkaa ei itte jaksa kuvitella sen enempää
No itseasiassa kun suomessa suomalaisia on 5 miljoonaa ja maahanmuuttajia 200 000 niin todennäköisemmin yksikään kohtaamistasi suomalaisista ei ole rikollinen, mutta kohtaamisistasi maahanmuuttajista on todennäköisempää kohdata rikollinen.
eiköhän kaikki tiedä sen ilman tilastojakin kummat raiskaa.Turpa kiinni!!! Miehet raiskaa ja laittakaa tilasto kummat raiskaa enemmän miehet vai naiset.
maalaisjärjellä vois olettaa että jos maahanmuuttajia kohtaa vähemmän kuin kantasuomalaisia, niin sillon usemapi kohtaamasi rikollinen myöskin on se kantasuomalainen.No itseasiassa kun suomessa suomalaisia on 5 miljoonaa ja maahanmuuttajia 200 000 niin todennäköisemmin yksikään kohtaamistasi suomalaisista ei ole rikollinen, mutta kohtaamisistasi maahanmuuttajista on todennäköisempää kohdata rikollinen.
Joo mutta tämä on "korkeampaa" matematiikkaa mitä mammapalstalla harva tajuaa.
Jos on viisi miljoonaa suomalaista ja niistä 1000 raiskaajia, ja sitten 10 matua joista yksi on raiskaaja, niin nämä täällä ihan vakavissaan uskoo, että suomalaiset raiskaavat enemmän ja että kun kohtaat suomalaisen, kohtaat todennäköisemmin raiskaajan kuin jos törmäät matuun
Eipä sitten ihme, että raiskattavia löytyy matuille, kun mammapalstan neropatit pelkäävät suomalaisia matujen sijaan.
maalaisjärjellä vois olettaa että jos maahanmuuttajia kohtaa vähemmän kuin kantasuomalaisia, niin sillon usemapi kohtaamasi rikollinen myöskin on se kantasuomalainen.
näin mä myös ihan mutulla sanosin, koska olen kohdannut elämäni aikana lukuisia rikollisia, eikä niistä ole ollut yksikään mamu.
Vääntäähän tätä voi miten päin tahansa, itse veikkaisin villisti että ihmiset ovat pahimpia rikollisia ja miehet ainoita raiskaajia, mutta tämä on tietysti tällä palstalla hyvin radikaalisti sanottu, koska mammojen maailmassa ei ole ihmisiä tai miehiä, on vain mamuja ja suvakkeja.![]()
ja sä oikeasti olet sitä mieltä et jos kävelet ympäri suomen, sä todennäköisemmin törmäät siihen yhteen ulkomaalaiseen raiskaajaan kuin yhteen noista 1000 suomalaisesta? älä ny naurata.
mä olen jo tässäkin ketjussa sanonut et noi asiat ei kumoa toisiaan, se, että todennäköisemmin suomessa joutuu suomalaisen raiskaamaksi ja se että ulkomaalaiset raiskaa todennäköisemmin kuin suomalainen. ne on kaksi eri asiaa.
taidat katsella loppuajan teeveetä mitä et istu täällä.Naisetkin tekevät raiskauksia. Esim. vankiloissa tämä on suhteellisen yleistä.
taidat katsella loppuajan teeveetä mitä et istu täällä.
Tiesitkö muuten, että suomalaiset raiskaa enimmäkseen "yksityistiloissa" ja "tuttujaan" jollon on hyvin epätodennäköistä, että tulet raiskatuksi suomalaisen toimesta julkisella paikalla.
Sensijaan tietyt etniset ryhmät harrastaa huomattavasti enemmän, joukkoraiskauskia, puskaraiskauksia ja julkisissa paikoissa ahdisteluita.
pitihän se arvata kun on tästä aivansamasta kyse, että jos otsikossa seisoo
"Suomalaisten miesten tekemä väkivalta naisiaan kohtaan!" niin aihe on sitä samaa mitä se on aina, mv-uskonnon levitystä eikä itse aiheesta mitään.
ahaa eli raiskaus on hyveellisempää 5 tähden lakanoissa ei mulla muutaAamen. Tämä on totuus.
Vieläkö joku täällä kieltäytyy uskomasta asian, jonka tänään jo koko Eurooppa myöntää todeksi?
ahaa eli raiskaus on hyveellisempää 5 tähden lakanoissa ei mulla muuta
sitten kaipaisin tilasto faktaa montako suomalaisten tekemää puska raiskausta ja montako matujen muutenhan sekin on arvailua eikö? että kumat on tehny enempi numeroiden valossa?????
Ei, vaan on epätodennäköisempää kohdata suomalainen raiskaaja kadulla.