The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*kade*

Mulla on sen verran flunssainen olo, ettei viitsitty laittaa saunaa. Mut sänki alkoi kasvaa niin pitkäksi että se häiritsi ja lorottelin sit puolentoista litran limupullolla takan edessä lämmennyttä vettä päähäni parturoinnin jälkeen.
En minäkää saunaa. Piti jotain keksiä kun saattas tulla töissä hylkimisen tunnetta ja sanomista
 
IhQ
Huomenta!

Mies tuli just kotiin, sanoi että hirvee tuuli tuli sen pakkasen tilalle..pakkasta yhen mittarin mukaan -14, toisen -12.

Taas kerran aloin varmaan puol 5 - 5 pyörimään sängyssä osaamatta enää nukahtaa kunnolla. Stressaa niin paljon nää aamut, ehditäänkö kaikki ajoissa, tytöt kouluun ja mie töihin.
Ja sit väsyttää..
 
Huomenia!

Tyks-reissu edessä. Toivottavasi ei ole turha. Nuha ainakin on hieman hellittänyt eikä kuumetta oo ollut lainkaan ja mä haistankin taas. Ehkä se flunssa siis meni jo.

Ja sitä lunta sais olla satamatta liikaa. Ois kamala jos juututtaisiin Turkuun. :confused:
 
Huomenia!

Tyks-reissu edessä. Toivottavasi ei ole turha. Nuha ainakin on hieman hellittänyt eikä kuumetta oo ollut lainkaan ja mä haistankin taas. Ehkä se flunssa siis meni jo.

Ja sitä lunta sais olla satamatta liikaa. Ois kamala jos juututtaisiin Turkuun. :confused:
Tsemppiä tyksiin ja varsinkin siihen että pääsette turkkusesta pois!
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä