Sama juttu.Eeeen kyl. Katsoin joskus puoli jaksoa ja totesin ettei oo mun sarja se.
Katon mieluummin Vampire diaresia ja The Originalsia
Sama juttu.Eeeen kyl. Katsoin joskus puoli jaksoa ja totesin ettei oo mun sarja se.
Viimeinen käyttöpäivä oli huomenna. Mut eipä niitä huomiseksi jäänyt...kymmenellä sentillä? olipa halapa
no ei varmaan, tolla hinnallaViimeinen käyttöpäivä oli huomenna. Mut eipä niitä huomiseksi jäänyt...
Arvaa, ärsyttääkö nyt, kun en tajunnut ostaa edes kymmentä pötkylää pakastimeen.no ei varmaan, tolla hinnalla
AJ oli Twisted Sisterin rumpali ja Scott Weiland Velvet Revolverin laulaja. Molemmat kuoli keikkabussiin, AJ sydäriin ja Scott kokkeliinketä nevöhöödejä noi on?
visted siskoja kuuntelin joskus nuorena mutta muusikkojen nimiä en varmaan silloinkaan tiennytAJ oli Twisted Sisterin rumpali ja Scott Weiland Velvet Revolverin laulaja. Molemmat kuoli keikkabussiin, AJ sydäriin ja Scott kokkeliin
Velvet Revolver oli Slashin (ex- gun's'n roses-kitaristi) pumppuvisted siskoja kuuntelin joskus nuorena mutta muusikkojen nimiä en varmaan silloinkaan tiennyt
ainoo revolli minkä tunnen tarkemmin on Ruger GP100 (1707)
nevöhöördVelvet Revolver oli Slashin (ex- gun's'n roses-kitaristi) pumppu
Eiks teilläpäin vielä toimi google?nevöhöörd
Iltakahvit näytölläEiks teilläpäin vielä toimi google?
ei jaksa kuuklaa jokaista nevöhöödiäEiks teilläpäin vielä toimi google?
Tuo pitänee katsoa . Öitä Namunen .Teemalla lauantaina Bowie-dokkari, ei mulla muuta. Öitä!
En miekään, mutta kyllä Bowie on ihan omaa laatuaan.mää en juur tykänny ton bowien musasta
vaan hyvä muusikko se varmaan oli
totta, 80-luvulla tommoset homppelin oloset musikantit ei ollu hirveen yleisiäEn miekään, mutta kyllä Bowie on ihan omaa laatuaan.
ethän vaan holvannut lämmintä vettä yli sen mikä on välttämätöntäPäivittäinen hygienia juoksevan veden alla hoidettu
*kade*Päivittäinen hygienia juoksevan veden alla hoidettu