The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi kotipalvelukeissi on kyl sillai hyvinkin asiallinen, et tuotteiden kotiinkuskaaminen maksaa hinnan x ja se on ihan okei.

Jos mä joskus käyn puolestasi kaupassa niin lasku on se mitä kauppakuitissa lukee + se mitä minä veloitan. Mut hernekeittopurkin hinta ei matkalla mystisesti kymmenkertaistu

Touhu jossa palvelun hinta naamioidaan tuotteiden hintaan ja sillä rahastetaan puolustuskyvyttömiä on ihan yksiselitteisesti perseestä.

IhQ
Iltoja..
Mie en muista millon viimeks olisin hiihtäny. Varmaan joskus yläasteella oli pakko kerran. Viime talvena ajattelin pari kertaa että pitäs varmaan hankkia sukset ja kokeilla vieläkö niillä pysyy pystyssä mutten sitten kerenny kun tulikin jo kesä :D

Vaan pakko jostain valittaakin taas; on nimittäin ihan tuhottoman kuivat huulet, mitä ihmettä näihin laittais..oon yrittänyt huulirasvan kans lotrata mut se kuluu heti pois ja sit taas sattuu. Sais koko ajan olla hölväämässä sitä.

Taitaa nukkumatti kutsua, joten poistun ja sanon hyvää yötä kaikille, puspus!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Toi kotipalvelukeissi on kyl sillai hyvinkin asiallinen, et tuotteiden kotiinkuskaaminen maksaa hinnan x ja se on ihan okei.

Jos mä joskus käyn puolestasi kaupassa niin lasku on se mitä kauppakuitissa lukee + se mitä minä veloitan. Mut hernekeittopurkin hinta ei matkalla mystisesti kymmenkertaistu

Touhu jossa palvelun hinta naamioidaan tuotteiden hintaan ja sillä rahastetaan puolustuskyvyttömiä on ihan yksiselitteisesti perseestä.
Tai sitten se on kerrottu kirjallisessa sopimuksessa jonka äiti on allekirjoittanut, tuossa kun on taas vain närkästyneen pojan versio. Palvelumaksuna lisäämme x % hinnoitteluun.

Vaikka kuinka tykkään Elviksestä niin hän oli silti vain laulaja. Tosin hiton hyvä sellainen. Mut hän ei koskaan tehnyt ainuttakaan ykkös-, kakkos-, tai edes kolmoshittiään.

Pahat kielet kertoo, että Dolly Parton tarjosi tätä biisiä hänen levytettäväkseen. Mut ehdot oli semmoiset, et tekijätietoihin liitetään Presley. Joten diiliä ei tullut.

Olenko muistanut mainita, että Dolly Parton on nainen josta tykkään ihan hirmuisesti? Eikä sillä asialla ole mitään tekemistä tissien kanssa.

IhQ
Huomenta!

Palstalle on näköjään taas joku/jotkut avohoitopotilaat hyökänneet, sen verran outoa juttua taas tuol.

Tälle päivälle ei muuta ns.pakollista tekemistä ku suihkussa käyminen. :) Mitähän sitä muuta keksis..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä