Mitähän täs tekis, puhtaat pyykit on kaapissa, pyykkikone pyörii ja tiskit tiskattu.
Nenän eessä on kasvislientä ja mandariini.
Pittää vissiin sun höpistä täällä.Mä en keksi enää mitään tekemistä. On maaaaailman tylsintä!
tarttis varmaan keksiä jotain pahuutta, täs olis ny hetki aikaa tuhmailla ruuan valmistumista odotellessaMis te ootte? Tulkaa leikkimään! Mul on tyyylsää!
Miten se voi kadota?koko ketju ei näy mulle missään enää. pitää omien viestien kautta että.
Mulla on ruoka valmis jo. Broilerinjauhelihaa, sipulia, chiliä, paprikaa ja vihreitä papuja seesami-osterisoossissa.tarttis varmaan keksiä jotain pahuutta, täs olis ny hetki aikaa tuhmailla ruuan valmistumista odotellessa
mää oon vissiin hidas kun mulla on vasta uunissaMulla on ruoka valmis jo. Broilerinjauhelihaa, sipulia, chiliä, paprikaa ja vihreitä papuja seesami-osterisoossissa.
Pullat saavat juu kohoilla nuorempien uuneissa.mää oon vissiin hidas kun mulla on vasta uunissa
ei onneks pulla kummiskaan
veikkaan että seuraavana ovat tiineinä a2m, tinksu ja kirahviPullat saavat juu kohoilla nuorempien uuneissa.
no niimpä, itelläki on vain vain same old same oldIltaa! Kahvia ja taas pitäisi siivota keittiö. Jotenkin nämä samat asiat toistuu
Juodaan siis kahvia. Siivoilu saa odottaa iltapalaa.no niimpä, itelläki on vain vain same old same old
lapsilla ja aloittelevilla hiihtäjillä sauvan pituus on soppeli kun se yltää kainalon...nännin huittelleVaihteeksi muksun sukset tapetilla. Eikö se passeli suksien pituus mennyt niin, että käsi kohti kattoa ja nappaa suksen kärjestä kiinni = sopiva pituus?
Mikä on sauvojen sopiva pituus?
Kiitti. Täytyy tänään vielä tsekata muksun sukset ja sauvat. Ensi viikolla alkaa taas olee urheilutunnit ulkona eli luistelua ja hiihtoa niin kauan kuin sää sallii.lapsilla ja aloittelevilla hiihtäjillä sauvan pituus on soppeli kun se yltää kainalon...nännin huittelle
entivanhaan hiihdettiin vieläkin lyhkäsemmillä
ei se oo niin nökön nuukaa, kuhan ne mahtuu ja on edes suunnilleen sinne päinKiitti. Täytyy tänään vielä tsekata muksun sukset ja sauvat. Ensi viikolla alkaa taas olee urheilutunnit ulkona eli luistelua ja hiihtoa niin kauan kuin sää sallii.