Perintö tulossa,maksuja ulosotossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perijä

Vieras
Olen saamassa perinnön minkä voin myydä eli ei ole suoraa rahaa.

Saako uo miten nopeasti tiedon perinnöstäni?
Voinko myydä perintöni itse ja maksaavuo velan?

Onko järkevintä ottaa uohon yhteyttä ja sopia myyntijärjestelyt vai meneekö aina väkisin pakkomyyntiin uon kautta jolloin hinta in mikä on mikä, riittää se velan maksuun tahi ei?

Haluan siis veloistani eroon ja maksaa ne

Onko jollain om kohtaisesta tietoa asiasta?

Riippunee paljonkin velan määrästä? Jos paljon velkaa niin uo kiinnostunee heti?

Meillä peritty talo v. 2007 ja ulosotto päällä. Edelleen asutaan täällä.
Velkaa lyhennetty vain palkasta, Välissä ollut usean vuoden työttömyys jolloin velka ei ole lyhentynyt juurikaan. Omaisuutta ei ole kuitenkaan laitettu hukkaamiskieltoon vaan on maksettu tosi pieniä summia. Velka on pian kokonaan maksettu :)
Alkuperäinen summa alle 10 000.

Riippunee paljonkin velan määrästä? Jos paljon velkaa niin uo kiinnostunee heti?

Meillä peritty talo v. 2007 ja ulosotto päällä. Edelleen asutaan täällä.
Velkaa lyhennetty vain palkasta, Välissä ollut usean vuoden työttömyys jolloin velka ei ole lyhentynyt juurikaan. Omaisuutta ei ole kuitenkaan laitettu hukkaamiskieltoon vaan on maksettu tosi pieniä summia. Velka on pian kokonaan maksettu :)
Alkuperäinen summa alle 10 000.
Ihan mielenkiinnosta, siis asutte perityssä talossa? Sitten kun olette saaneet velan maksettua, niin onko talo taas teidän?

Mut onko se mahdollista saada itse myydä? Ja kuin kauan voi itse yrittää myydä
Milloin velka on ulosotossa niin velan perii ulosottomies. Aina.

Jos sinulla on tahto maksaa velka pois niin vain hyvin tyhmä ulosottomies ei suostu sopimukseen.

Kas kun vaihtoehto on se, että sinun ei tarvitse vastaanottaa perintöä. Jolloin kaikki jäävät nuolemaan näppejään. Paitsi muut perilliset.

No taatusti järkevintä on ottaa yhteyttä ulosottomieheen ja kertoa tilanne.

Usko pois, että ulosottomieskin tykkää siitä jos tahdot ja pystyt hoitamaan velkasi ilman varsinaisia pakkokeinoja.
Kannataa olla hiljaa eikä kertoa minä ainakin joisin ja huoraisin kaikki perityn välittömästi volkojat saisivat nuolla näppejään. Minulla 0n yli satatuhatta maksussa omien hölmöilyjeni takia on tossa vuosien varrella tullut yksi raatokin ja omaiset haluaa siitä rahoja.

Yhteistyössä