Naisen iskuvinkkejä, kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tehän sen tiedätte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiseen tepsii aina se teeskentelee luulevansa sitä ikäistään nuoremmaksi. Varsinkin kun antaa ymmärtää että "olen hyvin kiiinnostunut susta mutta sä olet ihan liian nuori mulle" niin nainen kuin nainen on ihan kiimoissaan.

Lähes.

Ja jotenkin ne muut naiset sit kuulostavatkin siltä, että mä en ainakaan huolisi.

Sen verran tiedän näistä meidän miljonääreistä, että jopa nuorten tyttöjen äidit tyrkyttävät tyttäriään niille naitavaksi! Tämä ei ole mitään googlejuttua, vaan itse nähtyä, moneen kertaan.

Niin jos Mörköäidin haluat pokata, niin ohje on seuraava:

Pukeudu UFF:n ruskeisiin samettihousuihin ja tummanvihreään villapaitaan. Jalkaasi voisit vetäistä vaikka hieman käytetyn oloiset converset. Kasvata pitkät hiukset, mutta älä vaan värjää niitä. Laita ne kivasti vaikka ponnarille. Kasvata myös lyhyehkö risuparta. Sitten kävelet akustinen kitara kourassa Mörköäidin eteen ja kysyt muina miehinä, että tietääkö tämä mistä löytää paikkakunnan parhaan tofu-ravintolan ja kysyt voisiko tämä tulla näyttämään. Ovella pyydät häntä syömään kanssasi. Tilaa joku parsakaalikeitto alkuun ja tofua nuudeleilla pääruoaksi. Pyydä hanavettä ruokajuomaksi ja kerro että sinua inhottaa pullovesien tuoma ympäristörasite. Kerro Mörköäidille miten sinua inhotti viime vuonnakin juoda pelkkää pullovettä Papua Uusi guineassa, kun olit vapaaehtoistyössä rakentamassa koulua erääseen slummikylään. Siellä kun ei hanavettä voinut juoda.

Kerro tulleesi Suomeen oikeastaan vain siksi, että Greenpeace pyysi sinua konseptisuunnittelijaksi yhteen tulevaan projektiin, joka koskee arktisten merialueiden ympäristökampanjaa. Kerro lähteväsi takaisin Afrikkaan heti kun se on mahdollista, sillä täällä Suomessa ollaan niin takapajuisia, ahdasmielisiä ja rasistisia. Mainitse että ainoa syy tänne jäämiselle olisi vain löytää ihana nainen - kuten sinä esim. sinä olet. (tarkoittaen häntä).

Maksa lasku rypistyneillä seteleillä, jotka kaivat värikkäästä ommellusta kaulapussista. Kysy lopuksi puhelinnumeroa ja sano että olisi kiva tavata uudestaan.

Poka on varma :)

Kukaan fiksu ei ainakaan halua iskeä Mörköäitiä, ei vaikka olis ainoa pillu maan päällä kuleksimassa...

Niin jos Mörköäidin haluat pokata, niin ohje on seuraava:

Pukeudu UFF:n ruskeisiin samettihousuihin ja tummanvihreään villapaitaan. Jalkaasi voisit vetäistä vaikka hieman käytetyn oloiset converset. Kasvata pitkät hiukset, mutta älä vaan värjää niitä. Laita ne kivasti vaikka ponnarille. Kasvata myös lyhyehkö risuparta. Sitten kävelet akustinen kitara kourassa Mörköäidin eteen ja kysyt muina miehinä, että tietääkö tämä mistä löytää paikkakunnan parhaan tofu-ravintolan ja kysyt voisiko tämä tulla näyttämään. Ovella pyydät häntä syömään kanssasi. Tilaa joku parsakaalikeitto alkuun ja tofua nuudeleilla pääruoaksi. Pyydä hanavettä ruokajuomaksi ja kerro että sinua inhottaa pullovesien tuoma ympäristörasite. Kerro Mörköäidille miten sinua inhotti viime vuonnakin juoda pelkkää pullovettä Papua Uusi guineassa, kun olit vapaaehtoistyössä rakentamassa koulua erääseen slummikylään. Siellä kun ei hanavettä voinut juoda.

Kerro tulleesi Suomeen oikeastaan vain siksi, että Greenpeace pyysi sinua konseptisuunnittelijaksi yhteen tulevaan projektiin, joka koskee arktisten merialueiden ympäristökampanjaa. Kerro lähteväsi takaisin Afrikkaan heti kun se on mahdollista, sillä täällä Suomessa ollaan niin takapajuisia, ahdasmielisiä ja rasistisia. Mainitse että ainoa syy tänne jäämiselle olisi vain löytää ihana nainen - kuten sinä esim. sinä olet. (tarkoittaen häntä).

Maksa lasku rypistyneillä seteleillä, jotka kaivat värikkäästä ommellusta kaulapussista. Kysy lopuksi puhelinnumeroa ja sano että olisi kiva tavata uudestaan.

Poka on varma :)

Noo en nyt tiedä - parta ei ole koskaan kiva ja inhoan just tällaista: "Mainitse että ainoa syy tänne jäämiselle olisi vain löytää ihana nainen - kuten sinä esim. sinä olet. (tarkoittaen häntä)." Tuskinpa mulla olisi aikaa lähteä kenenkään kanssa syömään kesken muiden kiireiden, mutta hyvä yritys. Ja eihän tuossa tullut ilmi, mistä keskusteltiin - en itse tykkää sellaisista keskusteluista, joissa toinen vaan luennoi, ja mulla taas ei ole kokemusta Afrikasta, joten jos ei muuta puhuttavaa olisi, voisi keskustelu päättyä lyhyeen. Sitä paitsi maksaisin kyllä itse sapuskani, kun ei kerran edes tunneta. Ja joisin kyllä viiniä tai kaljaa enkä hanavettä.

Mutta hyvä yritys. Veikkaan, että ette te palstailijat saisi mua pokattua ;) Mutta kasvattakaa se parta - ehkä joku muu innostuu :D

Sen verran tiedän näistä meidän miljonääreistä, että jopa nuorten tyttöjen äidit tyrkyttävät tyttäriään niille naitavaksi! Tämä ei ole mitään googlejuttua, vaan itse nähtyä, moneen kertaan.

Onpas täällä palstalla nyt kaikenlaista seurapiireissä pyörijää. Aika monessa ketjussa on esiintynyt miljonäärejä jopa enemmän kuin koko Suomessa. Mutta varmaan johtuu siitä, että samat miljonäärit palstailevat innokkaasti aina erilaisilla harmailla nimimerkeillä :D

Toinen yllättävän yleinen ihmistyyppi on tyrmäävän hyvännäköiset naiset, joita tullaan iskemään parkkipaikoilla ja kaupankassoilla, ja heidän vastapainokseen käsittämättömän komeat miehet, joista kaikki naiset ovat kiinnostuneita. Luonnollisesti kaikilla palstalaisilla on myös aivan häkellyttävän hyvännäköiset puolisot. Kovin innokkaita ja ahkeria palstailijoita ovat myös nämä komistukset, kun he eivät koskaan lähde koneen äärestä ulos - meinaan kun ei heitä koskaan missään näe.

MInua on aina kiinnostaneet älykkäät, itsevarmat/hyvän itsetunnon omaavat ja karismaattiset miehet... ja näitä ominaisuuksia ei voi ostaa rahalla eikä pukea räätälillä teettämään pukuun.....

Yhteistyössä