Jos rekisteröityy alastonsuomi.comiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ukon puhelimessa oli viesti jossa luki että AS aktivoi (numero) ja Tunnuksesi on nyt aktivoitu voit kirjautua sisälle alastonsuomi.com

Miksi hän on halunnut rekisteröityä alastonsuomi.comiin? Jos rekisteröityy, onko silloin laitettava oma kuva myöskin? Miksi helvetissä hänen on pitänyt rekisteröityä sinne, miksei ole selannut ilman rekkaria?

Ukon puhelimessa oli viesti jossa luki että AS aktivoi (numero) ja Tunnuksesi on nyt aktivoitu voit kirjautua sisälle alastonsuomi.com

Miksi hän on halunnut rekisteröityä alastonsuomi.comiin? Jos rekisteröityy, onko silloin laitettava oma kuva myöskin? Miksi helvetissä hänen on pitänyt rekisteröityä sinne, miksei ole selannut ilman rekkaria?

O ou... Vastauksen taidat tietää myös ihan itse.. ? :rolleyes:

Siis livenä vai? Eikö kukaan voi kertoa minkälaisia sivustoja nämä ovat?

Alastonsuomi on kuin naamakirja sillä muutoksella, että siellä pitää olla sukuelimet naaman tilalla. SItten voit katsella toisten tekemiä privaattivideoita seksijutuista, sätätä ja flirttailla. Mielestäni aika moni maksullinen siellä itseään myy.

Ja taas pitää vaan huokaista helpotuksesta että olen onnellisesti sinkkuna :rolleyes:

Kyllä vahvenee halu pysyäkkin..

Mikäli yksi mies noin tekee, ei se tarkoita sitä, että kaikki miehet niin tekisivät. Minäkin kävin aikoinaan katsomassa tuota alastonsuomea, kun sitä hypetettiin. Nappasin jokun peniksen kuvan netistä, käsittelin sitä sen verran, ettei google sitä tunnistanut. Muutaman kerran tsekkailin löytyykö sieltä tuttuja (kun siellä osalla on kasvotkin). Aika pian meni mielenkiinto koko mestaan.

Siis livenä vai? Eikö kukaan voi kertoa minkälaisia sivustoja nämä ovat?

Paljon maksullisia naisia itseään kauppaamassa. Vähän ei maksullisia. Sekä miehet että naiset laittavat itsestään nakukuvia tai (etenkin miehet) kuvia vehkeistään. Sit voi laitella viestejä missä kehuu tai ehdottelee nettiseksiä tai liveseksiä.

Joskus sieltä löytyy ihan kivaakin seuraa mutta pääsääntöisesti vonkuvia ukkomiehiä.

Eli akat itkee kun miehet lähettelee kikkelikuvia, mutta sitten tänne mennään niitä kumminkin kattomaan. Herraisä tätä kaksinaismoralismia.

Muista en osaa puhua, mutta mä olin (ylempänä, aiemmin -tibis) siellä aikoinani koska olen exhibitionisti. Ei mua ukkojen tai naisten kuvat kiinnostaneet tippakaan.

(eikä kyl kiinnosta vieläkään)