Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä olen käyttänyt kertiksiä testailuun, pesen pari kertaa ja vaihdan sit uuteen.

Tänään dpo 10 tai 11 testasin ekaa kertaa RFSUn testillä jossa ehkä näkyy hailakkaampikin haamu, mutta sivusta katsottuna näkyy väriä samalla tavalla kuin kontrolliviivassa. Osaako joku sanoa näkyykö näissä rfsun testeissä viivanpaikka tai onko tuo sivussa näkyvä väri viivanpaikkaa osoittava vai onko vielä jotain toivoa? :)

Mä olen käyttänyt kertiksiä testailuun, pesen pari kertaa ja vaihdan sit uuteen.

Tänään dpo 10 tai 11 testasin ekaa kertaa RFSUn testillä jossa ehkä näkyy hailakkaampikin haamu, mutta sivusta katsottuna näkyy väriä samalla tavalla kuin kontrolliviivassa. Osaako joku sanoa näkyykö näissä rfsun testeissä viivanpaikka tai onko tuo sivussa näkyvä väri viivanpaikkaa osoittava vai onko vielä jotain toivoa? :)
Olisiko sinulla kuvaa laittaa niin voidaan arvuutella? ;)

Olen joskus noilla testeillä viivanpaikkaa saanut tosin väritöntä

Olisiko sinulla kuvaa laittaa niin voidaan arvuutella? ;)

Olen joskus noilla testeillä viivanpaikkaa saanut tosin väritöntä
Tässä paras otos mitä Lumialla sai (olis pitänyt vaan ostaa se iphone kuten mies ehdotti, nyt olis ollut paremalle kameralle käyttöä prkl :D). Tikun sivuun zoomaaminen oli lumialle liian haastavaa joten siitä ei ole kuvaa :( http://aijaa.com/cs3d15

muoks. PS. ootteko huomanneet, että kun läppäriä kääntelee niin kuvien testiviivat näkyy paremmin?! juu, aika epätoivoseks mennyt tää homma :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Mariani
Tässä paras otos mitä Lumialla sai (olis pitänyt vaan ostaa se iphone kuten mies ehdotti, nyt olis ollut paremalle kameralle käyttöä prkl :D). Tikun sivuun zoomaaminen oli lumialle liian haastavaa joten siitä ei ole kuvaa :( http://aijaa.com/cs3d15

muoks. PS. ootteko huomanneet, että kun läppäriä kääntelee niin kuvien testiviivat näkyy paremmin?! juu, aika epätoivoseks mennyt tää homma :ROFLMAO:
Ihan kuin siellä jokin haamu haamuilisi :barefoot: tee uusi testi parin päivän päästä? :)

Samaa vääntelyä täälläkin :D

Mä en tykkää noista rfsu-testeistä. Mulle antanut viivasia :( samoin noi kakat pc:t!

Onko kellään kokemusta keltarauhashormonin puutteesta? Siinäkin tota tuhruttelua näköjään jne. Mulla gyne 19 pvä, olisko toivoo että ottas tosissaan ton yhtäkkiä ilmestyneen vaivan ja määräis lääkettä?

Mä en oo aiemmin käyttäny. testannu aina apteekin omalla. Sellanen nytkin oottaa tuolla sitä päivää ettei menkat alkas. ;) sepä jää nähtäväksi oliko mitään. En aiemmin oo ees testannu näin aikasin. La-su pitäs tulla menkat. Mikä lie aivopieru nyt tullu.

sydansaippua
Mun silmään tossa kairanilla on ihan selvä viiva??

En oo aiemmin kirjoitellut, mutta täällä yritetään toista lasta nyt.. Viime kierto oli ensimmäinen yritys, ei tullut viivaa ei... Nyt siis toinen yrityskierto ja elätään about oviksen aikaa. En oo koskaan tikuttanut sitä, mutta ekan raskauden jälkeen mulla on ollut niin hurjan selvät ovisoireet et aika varma olen. Viime kierto oli kummallisen lyhyt (26 pv) mutta nyt tän oviksen (tänään/huomenna) mukaan laskien nyt pitäis olla perus 28 päivää tulossa. Nyt hmmm, ehkä kiertopäivä 14 siis.

Edellistä lasta ei varsinaisesti yrittämällä yritetty kun se tärppäs tokasta ehkäsyttömästä kierrosta, vaikkei tosiaan mitenkään ajoitettu tai mitään. Nyt meillä on tiukat aikaraamit missä ajassa pitäisi tärpätä tai sitten ei tule toista lasta tähän kohtaan elämää. Luokohan se liikaa stressiä tähän?

Mites siinä oviksen aikaan on optimaalisinta tehdä "talletuksia"?

Viime kierrossa ehdin jo r-testata ja pettymys oli suuri kun mitään ei tullut. Salaa vauvakuumeisempi kuin ajattelinkaan etukäteen. Luonne on vähän semmonen kaikki-tänne-heti niin tämmönen odottelu kahden viikon jaksoissa ei jotenkin istu ;<

Hei kaikille! Tässä nyt ensimäistä kertaa kirjoittelen, mutta taustalla lueskellut jo hetken aikaa... Kyllä, saatte yhden himotestaajan remmiinne :D

24v tosiaan plakkarissa ja esikoista yritellään, yhden keskenmenon käynyt läpi. Nyt on käynnissä yk2 ja menkkoja odotellaan kuuluvaksi... Testattu tyhjää tähän mennessä, dpo tosin vasta 12, mutta malttamaton kun on... :D Aika kovat raskautumisodotukset sillä tulen hyvinkin sikiävästä suvusta äidin puolelta!

Kiva liittyä joukkoonne! Tämä on oikeastaan ainoa keskustelu jota olen jaksanut seurata sivusta; olette jotenkin niin ihania ja kannustavia toisianne kohtaan :)

Flowergirl, kysyin itse pari päivää sitten samaa ja sain myös itse huomata, että nykyisin niihin tulee viivanpaikka, ennen ei tullut :unsure:
Kyllä se on uskottava, että sen oikean haamun joskus sitten kyllä erottaa jos sellaisen sattuu saamaan (y)

Tuohon kuppi asiaan. Pesen kertiskuppia. Yhdessä vaiheessa vaihdoin sen joka kerta mut kun tämä yrittäminen on venynyt niin laiskemmaksi ja pihimmäksi on tullut.

Pahoittelut uuteen kiertoon lähteneille.. :(
Sen oon näiden vuosien aikana huomannut että sitä turtuu ja menkat ottaa aivoon muutaman päivän. Joskus vaan se alkamispäivä on syvältä. Ja saa karistettua sen synkkyyden harteilta.
Tsemppiä hyvät naiset, hyvää kannattaa odottaa <3

Mä tilasin monen kk jälkeen ovistikkuja... :D en tiedä miksi mutta taidan olla vaan riippuvainen testaamisesta.. :D

Noniin, tänään sit tämmönen http://aijaa.com/ppv793. Heti alkaa palaa käämit näihin rfsun rtesteihin :cautious: Eihän se viiva voi noin kaukana olla? Lienee vain joku värivirhe :( Pitänee varmaan suunnata huomenna apteekkiin ostamaan kunnon testejä. Inhoan vaan kun ne tädit hyökkää salamana paikalle ja saan jonkun paniikkikohtauksen ja nappaan ekan silmään osuvan testin ja juoksen kassalle todennäköisesti ovispaketin kanssa :ROFLMAO:

Noniin, tänään sit tämmönen http://aijaa.com/ppv793. Heti alkaa palaa käämit näihin rfsun rtesteihin :cautious: Eihän se viiva voi noin kaukana olla? Lienee vain joku värivirhe :( Pitänee varmaan suunnata huomenna apteekkiin ostamaan kunnon testejä. Inhoan vaan kun ne tädit hyökkää salamana paikalle ja saan jonkun paniikkikohtauksen ja nappaan ekan silmään osuvan testin ja juoksen kassalle todennäköisesti ovispaketin kanssa :ROFLMAO:
Värikertymältä näyttää. :( Sano tädeille että pärjäät itse ja tutkit testejä. Apteekin oma on esim ok.

Anianna minustaki näyttää siltä että väriaine ei oo vaan lähteny ihan kunnolla liikkeelle. Meet sinne apteekkiin eka särkylääkehyllylle ja jos tullee täti tarjoaan apua sanot ettet tarvi ko panadolia vaan ja sitte ko täti ottaa hatkat hipsit testihyllylle :) Joskus ne kyllä seuraa perässä hyllyltä hyllylle, mutta useasti jättää eka kyselyn jäläkeen rauhaan. Niin ja voi niille sanoa kyllä hetiki että pärjää yksin, miten vain :)

Mulla alako ne menkat tuhruttaan sillon 2. päivä ja meni niin että kaks eka päivää pärjäsin pikkuhousunsuojalla ko ei tullu ko pikkusen ruskeaa tuhrua ja sitte kolomantena ja neljäntenä päivänä on ollu ihan punasta vuotoa ja ny alakaa jo hiipua. FF laski että mulla olis kp1 ollu vasta toissapäivänä ko alako se oikea vuoto. Eli siis nyt ois vasta kp3 eikä mikkään kp5 niinkö ite olisin eka aatellu. FF veikkaa että ovis olis kp13. Hyi ko pittää oottaa vielä kauon!

Joo ja yhdyn edelleisiin että pc antaa viivanpaikkaa. Ei joka kerta, mutta aiemmin mietittiin täällä että pissan happamuus vois vaikuttaa siihen. Ko sehän ei ole vakio vaan syömiset vaikuttaa siihen kuitenki. Mene ja tiiä.

Theran kyllä tuohon tikun uittoon jää koukkuun. Mieki dippasin ihan huvikseni ovistestin tännään... Ja vielä aivan turhanpäiväsestä hätälirusta. Oli pakko!

Yhteistyössä