Kerro nyt mulle, miten se imetys käytännössä onnistuu, jos ensin on peittänyt itsensä ja vauvan huivilla. Kädet täytyy ujuttaa sen huivin alle ja sitten pitäisi pystyä jotenkion pitämään se huivi paikoillaan ja samaan aikaan ottamaan rinta esiin ja ohjaamaan se vauvan suuhun - ja samaan aikaan mahdollisesti pitäisi pitää siitä huivista kiinni, ettei se laskeudu vauvan kasvoille.
Kerroin aiemmin, että itse koitin esikoisen kanssa harjoitella kotona harson alla imettämistä, kun hän oli pieni. Ja siitä ei tullut mitään, ja lisäksi totesin ettei se harso oikeastaan peittänyt mitään. Ainoa, minkä sillä olisi saanut peitettyä, oli se vauvan päälaki - sillä siinä kohtaa imetystä ei rinnasta muutenkaan näkynyt mitään. Imetyksen alussa ja lopussa kangas olisi joka tapauksessa pitänyt ottaa pois, jotta saa otettua sen rinnan esiin, laitettua sen vauvan suuhun ja lopuksi laitettua rinnan takaisin.
Lisäksi luulen, että ainoastaan ihan pikkuvauva suostuisi syömään huivin alla. Isompi vauva luultavasti ärtyy naamalle laskeutuvasta kankaasta ja myös siitä, että ei voi katsoa äitiään.
Ihmettelen muuten suuresti, että palstalla ihan kauheasti kritisoidaan muiden maiden tapaa peittää naisia, mutta nyt on yht'äkkiä ruvettu vaatimaan naisilta huivin käyttöä ja kotona pysymistä täälläkin.