Mitä typerää teit viimeisen vuorokauden aikana alkoholin vaikutuksen alaisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla on jokin pakkomielle päivittää Facebookin kansikuva tai ainakin laittaa se paikkatieto ("uuden vuoden juhlintaa with Kaveri Se ja Se -paikassa x)

Aamupäivällä kun menee bookkiin, niin saa pelätä, että mitä sinne on tullut yöllä oikein laitettua. Nyt vituttaa, että viime yön päivitykseen on minuun ihastunut työkaveri kommentoinut ja laittanut kysymyksiä (tietää että olen parisuhteessa). :oops:

Nykyään netti vie valitettavasti kännimokailun uudelle tasolle. Siinä mielessä ennen nettiä oli helpompaa. Nyt ei tarvitse edes lähteä kotoa mihinkään ja voi silti munata itsensä täydellisesti. Kalsarikännit kotona ei enää pelasta hölmöilyltä.

Fiksusti tehtyä: suljin puhelimen, kun känni-ääliöt alkoivat soitella klo 5 tienoilla.

Ei niin fiksusti tehtyä: tuli ammuttua Karjala Takaisin ilman suojalaseja ja vielä siten, että ensimmäinen paukku lähti nenän edestä.

Eeen mä tainnu mitään typerää tehdä. Ainoo että juttelin kaverin kanssa whatsappissa aika myöhään. Tänään herättyä luin keskustelun, ja ehkä se olis halunnu mennä aiemmin nukkumaan :D Olis vaan sanonu... Eli olin ehkä se ärsyttävä viestittelijä. Typerintä mitä olen kännissä tehnyt on ylitunteellinen tekstari veljelle. Ei mulla muuten ole tullut töppäiltyä alkoholin vaikutuksen alaisena.

Yhteistyössä