Missä kannattaa käydä laitattamassa silikonirinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko oikeasti aloittajalle noin kateellinen? naurettavaa jokainen varmasti tietää et hyvissä paikoissa noi leikkaukset on aika riskittömiä.... missä itsetuntosi
Leikkaus ei koskaan ole "aika riskitön". Mä en käsitä tätä harhaa... no käsitä. Tietenkin mainosmiehet myy turvallisia leikkauksia. Ilman muuta. Ei olis kovin myyvää myydä leikkausta faktoilla. Samaa soopaa kuin laihdu-viikossa-näillä-pillereillä....

• Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
Tack. Monasti mietin näitä fitness-bimujakin. Hommaa tehdää "hyvä terveyden ja fyysisen jaksamisen"- nimissä. Ruokavalio, kaiken a ja o. Sitten kun alkaa lähemmin miettiä niin iso osa ruokavaliosta pohjaa kaikenlaisiin keinotekoisiin lisäravinteisiin.. ei sitä faktaa superfoodeilla (intokiinasta roudatuilla) paljoa korjata. Ja tämä terveellinen ja elinvoimainen elämän tapa kruunataan litroilla silikoonia joka tungetaan kehoon.... mahtaakohan se luomupossun lihasta tehty läskisoossi sittenkään olla se "pahapaha"? Karrikoiden....

Olet jälleen kerran oikeassa! Tämän päälle kun lasket sen kemikaalikuorman, jota "bimut" laittavat iholleen joka päivä "näyttääkseen hyvältä", niin ruokavalioon panostaminen näyttää todella irvokkaalta ajatukselta.

ihan oikeesti miksiköhän miehet ei ole näin huolissaan antibioottein tehon laimentumisesta? tai leikkauksen riskeistä? kyl täs kateus paistaa läpi. aloittajahan ei kysynyt mitään näistä vaan MISSÄ leikkaus kannattaa ottaa.

Olet jälleen kerran oikeassa! Tämän päälle kun lasket sen kemikaalikuorman, jota "bimut" laittavat iholleen joka päivä "näyttääkseen hyvältä", niin ruokavalioon panostaminen näyttää todella irvokkaalta ajatukselta.
Niinpä. Mua kummaksuttaa että tätä vielä mainostetaan terveellisenä, myyty (naisille) että näin pitää olla ja elää että olet kaunis =hyväksytty. Samaa paskaa tuo kauneuskirurgiakin... myydään "keisarin uusia vaatteita"

• Tykkää
Se on jokaisen oma asia ottaako silikonit vai ei.
Minä otin 5 vuotta sitten, enkä kertonut aluksi asiasta kellekään.
Itse menin 19-vuotiaana kesätöihin ja tuhlasin koko kesätyöpalkkani tisseihin, että miettikääpä sitä! Silti se on ollu yksi elämäni hienoimpia päätöksiä!
Ei ole mitään ihanempaa kuin saada pitää niitä vaatteita, joita vain tissilliset naiset voi pitää.
Kesälläkin pitää jotakin avonaista paitaa, jossa vako oikein näkyy<3
Nyt olen muutamille miespuolisille kavereille kertonut, koska aina ihastelivat rintojani kuink ihanat ne ovat. Kyllähän siinä suu loksahti auki ku kerroin, ettei ne ole aidot.:)
Mitä sitten, jos joutuu uusimaan esim. 10 vuoden välein?
Käyn säännöllisissä tarkustuksissa yms. joihin menee se 200e parin vuoden välein.
Pitäähän rinnat muutenkin tarkistaa syöpien varalta.
Tavoitteena on sitten 35-40 vuotiaana poistaa oma rintakudos kokonaan ja laittaa pelkät silikonit. En halua rintasyöpää itselleni, kun sitä suvussa aika paljon on.
En tiedä miten rinnat oisivat vaikuttaneet miehen saantiin, kun ehdin löytämään nykyisen ennen niiden laittoa.

ihan oikeesti miksiköhän miehet ei ole näin huolissaan antibioottein tehon laimentumisesta? tai leikkauksen riskeistä? kyl täs kateus paistaa läpi. aloittajahan ei kysynyt mitään näistä vaan MISSÄ leikkaus kannattaa ottaa.

Minä en ainakaan kadehdi kumitissejä. Tuntuvat hirveiltä käteen, näyttävät roisilta ja ovat todella epäluonnolliset. Eivät toimi edes kellukkeina, jos tulisi tulva. Fakta on kuitenkin se, että mikäli rintaimplantit ottaa ilman selvää lääketieteellistä syytä, on ihmisen päässä vikaa. Sitä voi yrittää parantaa implanteilla, mutta valitettava totuus on se, että kumitissit tuovat vain hetken onnen, kunnes ne samat ongelmat tulevat uudelleen esille. Eli jos haluaa implantteja (ilman lääketieteellistä syytä), on oikea osoite psykologi, ei leikkaussali.

Ai ei ole vai? Jos tällä palstalla, jossa käy aniharva mies, ei miehet kommentoi niin sekös tarkoittaa että ei, he ei ole huolissaan?

Ja vink vink olen itse tehnyt töitä varsin miehisellä alalla koko ikäni ja voin kertoa mitä miehet kaffe pöydässä silikooniböönistä puhuu. Se ei ole kovin mairittelevaa niitä naisia kohtaan. Ok, moni on koeajanut kumitissit. Mutta homma on jäänyt just siihen tyypitykseen... koska tissien sijaa suuri osa kaipaa naiseltaan tervettä itsetuntoa.

• Tykkää
Maksa 5000 mieluummi hyvälle terapeutille joka auttaa rakentamaan paremman itsetunnon. Siitä on loppuelämän enemmän hyötyä kuin kumipalloista ( kuka ihme tahtoo elimistöönsä jotai ylimääräistä?.. tää itseasiassa on pirun huvittavaa, törmännyt ihmiseen joka paasaa ravinnon puhtaudesta, lisäaineettomuudesta etc. Ja samainen immeinen hankki kumipallot...

Silikoonit luojan kiitos alkaa monen mielestä olla kaikkea muuta kuin siistit. Vähän niin kuin hieman epätoivoisten juttu. Sitähän se on. En usko että yksikään hyvän itsetunnon omaava tarttee keinotekoisia pallukoita jotta voi tuntea itsensä "kokonaiseksi"
Terapeutti on oikeasti harkitsemisen arvoinen vaihtoehto, koska silikonirintaisten itsemurha- ja päihdekuolleisuus on tutkimusten mukaan selvästi kohonnut.

• Tykkää
70c liikaa?
Breast-Implants-in-Thailand-Before-and-After-nggid03620-ngg0dyn-400x300x100-00f0w010c010r110f110r010t010.jpg

No onhan nuo oikeanpuoleiset tuolle naiselle ylisuuret. Parempi on tuo ykköskuva, paras olisi ehkä jotain tuosta välistä, jos luoja olisi niin suonut, mutta ilman muuta parempi ja kauniimpi tuo luonnollinen ykkönen kuin kakkosen ylisuuret kumitissit. Jos on muuten noin hyvä kroppa, niin itsetunnossa on jotain ongelmaa jos pitää mennä laitattamaan tuollaiset silikonit.

Minä en ainakaan kadehdi kumitissejä. Tuntuvat hirveiltä käteen, näyttävät roisilta ja ovat todella epäluonnolliset. Eivät toimi edes kellukkeina, jos tulisi tulva. Fakta on kuitenkin se, että mikäli rintaimplantit ottaa ilman selvää lääketieteellistä syytä, on ihmisen päässä vikaa. Sitä voi yrittää parantaa implanteilla, mutta valitettava totuus on se, että kumitissit tuovat vain hetken onnen, kunnes ne samat ongelmat tulevat uudelleen esille. Eli jos haluaa implantteja (ilman lääketieteellistä syytä), on oikea osoite psykologi, ei leikkaussali.

Tässä taas niin tietämättömän ja kapea katseisen ihmisen puhetta. veikkaan että ruudun takana on nainen joka on päässy vähä repsahtaa ja uskoo kun mies edelleen väittää on kaunis jne... vai miksi muuten koet niin suuren tarpeen tulla kertomaan mielipiteesi kumitisseistä ? varsinkaan kun aloittaja ei edes sitä kysynyt :D aika selkeetä...

Se on jokaisen oma asia ottaako silikonit vai ei.
Minä otin 5 vuotta sitten, enkä kertonut aluksi asiasta kellekään.
Itse menin 19-vuotiaana kesätöihin ja tuhlasin koko kesätyöpalkkani tisseihin, että miettikääpä sitä! Silti se on ollu yksi elämäni hienoimpia päätöksiä!
Ei ole mitään ihanempaa kuin saada pitää niitä vaatteita, joita vain tissilliset naiset voi pitää.
Kesälläkin pitää jotakin avonaista paitaa, jossa vako oikein näkyy<3
Nyt olen muutamille miespuolisille kavereille kertonut, koska aina ihastelivat rintojani kuink ihanat ne ovat. Kyllähän siinä suu loksahti auki ku kerroin, ettei ne ole aidot.:)
Mitä sitten, jos joutuu uusimaan esim. 10 vuoden välein?
Käyn säännöllisissä tarkustuksissa yms. joihin menee se 200e parin vuoden välein.
Pitäähän rinnat muutenkin tarkistaa syöpien varalta.
Tavoitteena on sitten 35-40 vuotiaana poistaa oma rintakudos kokonaan ja laittaa pelkät silikonit. En halua rintasyöpää itselleni, kun sitä suvussa aika paljon on.
En tiedä miten rinnat oisivat vaikuttaneet miehen saantiin, kun ehdin löytämään nykyisen ennen niiden laittoa.
Silikoonithan ei aiheuta syöpää... mikää vieras ei, mutta kehon oma kudos kyllä... or not.

No sä olet ollut lapsi kun pallosi laitatit. Syyntakeeton sillä hetkellä. En usko että olet kyennyt naisena kehittymään paljoa pidemmälle koska minuuteesi on rakentunut silikoonien kautta. Luvassa on kylmää kyytiä vanhemmalla iällä kun joudut oikeasti alkaa kasvaan naisena. Kun paikat kurtistuu ja veltostuu...ai niin, sit voi taas laittaa lisää rahaa kirurgiaan sen sijaan että kasvaisi ihmisenä.

Ai ei ole vai? Jos tällä palstalla, jossa käy aniharva mies, ei miehet kommentoi niin sekös tarkoittaa että ei, he ei ole huolissaan?

Ja vink vink olen itse tehnyt töitä varsin miehisellä alalla koko ikäni ja voin kertoa mitä miehet kaffe pöydässä silikooniböönistä puhuu. Se ei ole kovin mairittelevaa niitä naisia kohtaan. Ok, moni on koeajanut kumitissit. Mutta homma on jäänyt just siihen tyypitykseen... koska tissien sijaa suuri osa kaipaa naiseltaan tervettä itsetuntoa.

eli koska oot kuullut mitä miehet kahvipöydässä juttelee luulet tietäväs mitä' kaikki miehet kumitisseistä ajattelee , jep jep.... edelleenkin ihmettelen näitä kommentteja aloitukseen jossa kysytään hyvää paikkaa mennä leikkaukseen.

Silikoonithan ei aiheuta syöpää... mikää vieras ei, mutta kehon oma kudos kyllä... or not.

No sä olet ollut lapsi kun pallosi laitatit. Syyntakeeton sillä hetkellä. En usko että olet kyennyt naisena kehittymään paljoa pidemmälle koska minuuteesi on rakentunut silikoonien kautta. Luvassa on kylmää kyytiä vanhemmalla iällä kun joudut oikeasti alkaa kasvaan naisena. Kun paikat kurtistuu ja veltostuu...ai niin, sit voi taas laittaa lisää rahaa kirurgiaan sen sijaan että kasvaisi ihmisenä.

Niin sehän tottakai tarkottaa automaattisesti sitä että jos ottaa silikonirinnat haluaa vanhetessa muitakin leikkauksia?

Tässä taas niin tietämättömän ja kapea katseisen ihmisen puhetta. veikkaan että ruudun takana on nainen joka on päässy vähä repsahtaa ja uskoo kun mies edelleen väittää on kaunis jne... vai miksi muuten koet niin suuren tarpeen tulla kertomaan mielipiteesi kumitisseistä ? varsinkaan kun aloittaja ei edes sitä kysynyt :D aika selkeetä...

Viimeksi kun pitelin tuota suurehkoa penistä kädessä, ajattelin kyllä olevani mies. Mutta jos olen mielestäsi nainen, niin olkoot sitten!

News flash for you: kaikki ihmiset vanhenee, veltostuu ja "rupsahtaa", jos asian niin haluaa ilmaista. Siinä ei auta kirurgin veitsi.

Myös se valittu puoliso "rupsahtaa" joten aika kipeä mielenterveydeltä täytyy olla jos parisuhde on perustettu sen faktan varaan että täytyy olla ah niin kaunis ja ja ja. Toki ymmärrän että pintaliitäjät ei muuta elämässä voi nähdä ja tämä mielenköyhyys puetaan näihin kommentteihin mitä juuri kirjoitit. Mä ainakin olen helvetin onnellinen että saan käsi kädessä rupsahtaa mieheni kanssa :) ja käyttää ulkonäön miettimiseen kuluvan energian paljon tärkeämpiin asioihin elämässä.

Kyllä, aion käydä niin paljon kauneusleikkauksissa kuin tarve on :)
En ymmärrä miksi en tuhlaisi omaa tienaamaani rahaa siihen mitä itse haluan?
Tiesittekö, että suomessa annetaan silikonit ilmaiseksi jos on oikeasti pienet rinnat?
Itsekin olisin saanut, mutten vielä tiennyt asiasta :l

Niin sehän tottakai tarkottaa automaattisesti sitä että jos ottaa silikonirinnat haluaa vanhetessa muitakin leikkauksia?
Käytännössä kyllä. Koska kroppa muuttuuepätäydellisemmäksi, niin täytyyhän sitä paikata. Jos et tunne oloa hyväksi pienillä rinnoilla... sitten ettunne oloa hyväsi naururypyillä...sitte huulet ei olekaan niin nätin terhakat.... et ikinä vaan hyväksy itseäsi ja kierre on siinä

News flash for you: kaikki ihmiset vanhenee, veltostuu ja "rupsahtaa", jos asian niin haluaa ilmaista. Siinä ei auta kirurgin veitsi.

Myös se valittu puoliso "rupsahtaa" joten aika kipeä mielenterveydeltä täytyy olla jos parisuhde on perustettu sen faktan varaan että täytyy olla ah niin kaunis ja ja ja. Toki ymmärrän että pintaliitäjät ei muuta elämässä voi nähdä ja tämä mielenköyhyys puetaan näihin kommentteihin mitä juuri kirjoitit. Mä ainakin olen helvetin onnellinen että saan käsi kädessä rupsahtaa mieheni kanssa :) ja käyttää ulkonäön miettimiseen kuluvan energian paljon tärkeämpiin asioihin elämässä.

Niin siis kommentistasi juuri huomaa mikö OMA itsetuntosi on. Päättelit siis että jos ottaa silikonirinnat ei välitä muusta kuin omasta ulkonäystä miksi näin? Jos yhdistät mielenterveysongelmat ja itsestään huolenpidon taidat kyllä olla aika sekaisin ja ei en tarkoita että isottissit tätä molisi. En vaan ymmärrä miksi tälläiseen aloitukseen pitää tulla niin kärkkäästi kertomaan omamielipide eihän sitä edes kysytty...

Käytännössä kyllä. Koska kroppa muuttuuepätäydellisemmäksi, niin täytyyhän sitä paikata. Jos et tunne oloa hyväksi pienillä rinnoilla... sitten ettunne oloa hyväsi naururypyillä...sitte huulet ei olekaan niin nätin terhakat.... et ikinä vaan hyväksy itseäsi ja kierre on siinä
ihme yleistämistä tiedän parikin tyyppiä jotka on ottanut tissit muttai ei mtn muita toimenpiteitä/leikkauksia

Ymmärrän kyllä, että rinnattomuus voi olla suurikin ongelma. Oletko miettinyt, mistä se johtuu. Onko sinua kiusattu asian takia? Oletko saanut liian paljon vaikutteita mediasta, joka pyörittelee jos jonkinlaista kuvaa siitä, minkälaiset rintojen "pitää" olla?

Suosittelen, että käyt itsesi kanssa ja mielellään jonkun ulkopuolisen tahon kanssa keskustelun siitä, mitä toivot silikoneilta. Mitä silikonit korjaavat sinussa? Korjaavatko ne rintasi isommaksi vai korjaavatko ne itsetuntoasi? Muuttavattko ne mielikuvaasi sinusta jonkun tietyn miehen silmissä? Tuletko onnellisemmaksi isommilla rinnoilla ja jos tulet, miksi? jne

Yhteistyössä