Pienimunainen poikaystävä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kaikilla, mutta suuntaa Kongoon, sieltä löydät tutkitusti isoimmat.
Suomesta löytyy yllin kyllin jättikaluisia miehiä. Ovat aktiivisia monilla seksisaiteilla. Yhdeltä sellaiselta minäkin olen monta isokaluista rakastajaa saanut itselleni. Rajansa kyllä siinäkin, muutama niin ison vehkeen omaaja tarjokas on tullut vastaan, ettei tee mieli edes kokeilla.
 
Suomesta löytyy yllin kyllin jättikaluisia miehiä. Ovat aktiivisia monilla seksisaiteilla. Yhdeltä sellaiselta minäkin olen monta isokaluista rakastajaa saanut itselleni. Rajansa kyllä siinäkin, muutama niin ison vehkeen omaaja tarjokas on tullut vastaan, ettei tee mieli edes kokeilla.
Täyttä paskaa! Suomesssa on tutkimusten mukaan vain 1%, jolla on keskimittaista isompi!

Mikäli 100% naisista haluaa tuota 1%:ta, niin moniko jää ilman?
 
vierailija
Miksi joku muu kirjoittelee ap:na? Ap:han ei haaveillut mahdollisimman isosta vaan normaalikokoisesta. Mikropenis on eri asia kuin pieni penis. En tiedä kumpi ap:n miehellä on.
Vaikea tilanne. Kiusoitella ei kannata. Aika näyttää...
 
vierailija
Täyttä paskaa! Suomesssa on tutkimusten mukaan vain 1%, jolla on keskimittaista isompi!

Mikäli 100% naisista haluaa tuota 1%:ta, niin moniko jää ilman?
Onko sulla paljonkin asiasta omakohtaista kokemusta? Minulla on, joten voit työntää tutkimuksesi sinne missä aurinko ei paista, koska sillä ei ole mitään merkitystä minun kokemiini asioihin. Etsivä löytää helposti halutessaan isoa munaa Suomesta. Se on fakta.
 
vierailija
Miksi joku muu kirjoittelee ap:na? Ap:han ei haaveillut mahdollisimman isosta vaan normaalikokoisesta. Mikropenis on eri asia kuin pieni penis. En tiedä kumpi ap:n miehellä on.
Vaikea tilanne. Kiusoitella ei kannata. Aika näyttää...
Ilmeisesti joku pienimunainen on vetänyt herneen pahasti nenuunsa ja esiintyy aloittajana. On sen verran tökeröä tekstiä, että ne viestit kyllä erottaa aloittajan asiallisista kommenteista.

Voit ap huoletta sivuuttaa nuo tökeröt viestit. Ymmärrän mitä ajat takaa. Lipsuminen on todellinen ongelma seksissä ja samoin se, jos ei tunnu riittävästi. Orgasmi on tärkeä osa seksiä, eikä sormet ja kieli voi koskaan korvata kalua, jolla saa parhaat orkut.

Monet miehetkin haaveilevat isotissisestä naisesta, mutta sekin vertaus on huono, koska rintoja ei välttämättä tarvita yhdyntään. Naisen rypistymiserimerkki oli aivan pohjanoteeraus.
 
vierailija
Täyttä paskaa! Suomesssa on tutkimusten mukaan vain 1%, jolla on keskimittaista isompi!

Mikäli 100% naisista haluaa tuota 1%:ta, niin moniko jää ilman?
Tässä neropatti, olen aina tätä coccania pitänyt idioottina. Mutta jätän hänet pohtimaan tätä 1% teoriaa. Ehkä hän jopa huomaa, että ei se nyt aivan noin mene :D

Taa occami on kyllä hauskin idiootti täällä, ikinä :LOL: Toki kyseessä on vain peräkammarien trolli, jota äiti vielä ruokkii.
 
vierailijaEr
Laaja tutkimus selvitti peniksen keskimääräisen mitan
Yli 15 000 miehen aineistosta selviää, että jäykistyneen peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 senttimetriä
TIEDE 3.3.2015 7:12
Arja Kivipelto

HELSINGIN SANOMAT


KAISA RAUTAHEIMO / HS

Penis on velttona keskimäärin yhdeksän ja jäykistyneenä sekä suoraksi venytettynä reilut kolmetoista senttimetriä pitkä.
Uusi tutkimus paljastaa miehen mitat: Peniksen keskimääräinen pituus on velttona 9,16 senttimetriä, ojentuneena mutta rentona 13,24 senttimetriä ja jäykistyneenä 13,12 senttimetriä. Siittimen ympärys on levossa keskimäärin 9,31 ja erektiossa 11,66 senttiä.

Psykiatri David Veale ja hänen kollegansa Lontoon King's Collegesta kokosivat lääketieteellisestä kirjallisuudesta tutkimuksia, joissa oli selvitetty penisten kokoja eri-ikäisillä ja erirotuisilla miehillä.

Ryhmän kriteerit täyttäviä tutkimuksia löytyi 20 ja niihin oli osallistunut yhteensä 15521 yli 17-vuotiasta miestä. Katsauksen julkaisi urologian alan tieteellinen lehti BJU International.

Artikkeliin liittyvät
Vealen ryhmä aikoo käyttää keräämäänsä numerotietoa tutkiessaan, miten todellinen tilanne ja miesten käsitykset ja toiveet eroavat toisistaan.

Tulokset voivat auttaa potilaita, joita peniksen koko huolettaa. Elimen koko saattaa ahdistaa miestä niin paljon, että hänelle kehittyy pienen peniksen syndrooma tai astetta vakavampi dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö, BDD.

Tämän mielenterveysongelman riivaama on jatkuvasti tyytymätön kehoonsa tai sen osaan. Hän on vakuuttunut viallisuudestaan ja saattaa masentua tai haluta leikkaukseen, vaikka poikkeavuus olisi vähäinen.

Oireyhtymät ovat harvinaisia; niistä kärsii noin kaksi prosenttia miehistä. Arvio on urologi Hunter Wessellsin johtamasta tutkimuksesta vuodelta 1996.

Keskiarvojen julkaiseminen saattaa olla "kaksiteräinen miekka", pohtivat Veale ja neljä muuta tutkijaa artikkelissaan. Vaikka valtaosa miehistä saa vahvistuksen siitä, että on normaali, iso joukko jää keskiarvon alle.

Aiemmissa tutkimuksissa peniksen keskimääräisestä koosta on saatu vaihtelevia tuloksia. Tämä johtuu ainakin osittain menetelmistä. Vealen ja kumppaneiden koosteeseen on kelpuutettu vain terveydenhoidon ammattilaisten mittaamia siittimiä.

Oikea tekniikka on tämä: Mitta otetaan peniksen päältä terskan kärkeen. Alkupiste saadaan mahdollisimman läheltä häpyluuta painamalla häpyalueen rasvaa sisään.

Selvityksiä, joissa miehet ovat itse mitanneet elimensä, on tehnyt muun muassa kondominvalmistaja Durex. Nykyisin yritys on päätynyt pyytämään koehenkilöiltä selfieitä, joissa näkyy paitsi tutkimuksen kohde, myös mittanauha.


Tuoreeseen koosteeseen ei ole hyväksytty tutkimuksia, joihin on osallistunut erektiohäiriöistä tai synnynnäisistä epänormaalisuuksista kärsiviä tai pidennysleikkauksessa käyneitä miehiä.

Tulkintojen luetettavuutta heikentää se, ettei yhdessäkään aineiston 20 tutkimuksesta kerrota tarkasti, miten koehenkilöt on hankittu ja kuinka moni pyydetyistä kieltäytyi. Tämä saattaa vaikuttaa siihen, onko otos edustava.

Kokonaisuutena mitattavien joukko on kirjava: nigerialaisia lääketieteen opiskelijoita, turkkilaisia sotilaita, tansanialaisia, joille on tehty ympärileikkaus, vapaaehtoisia useista Euroopan maista, Amerikasta ja Afrikasta sekä urologien potilaita muun muassa Jordaniassa, Ranskassa, Koreassa, Keniassa ja Egyptissä.

Katsauksen perusteella on mahdoton vetää johtopäätöksiä erirotuisten miesten penisten koosta. Mukana oli enimmäkseen eurooppalaisperäisiä valkoisen rodun edustajia. Koko otoksessa afrikkalaisia edustaa 320 ja aasialaisia 445 miestä.

Entä pitääkö paikkansa vanha uskomus siitä, että miehen kengännumero kertoo peniksen koon? Koosteessa oli kaksi tutkimusta, jossa tähän oli perehdytty. Toinen löysi hieman riippuvuutta, toinen ei lainkaan.

Onko koolla väliä? Vuonna 2007 tätä kysyttiin 1500:lta Psychology Today -lehden lukijalta, joista kaksi kolmasosaa oli naisia. Yli 71 prosenttia vastaajista oli sitä mieltä, että miehet liioittelevat peniksen koon ja muodon merkitystä.

Vuotta aiemmin Janet Lever Kalifornian osavaltionyliopistosta kumppaneineen julkaisi internetissä tehdyn kyselyn, johon osallistui 52031 heteroseksuaalista vastaajaa. Vain 15 prosenttia naisista sanoi, että jäykistyneen peniksen koolla on merkitystä. Heillekin ympärys oli yleensä tärkeämpi kuin pituus.

85 prosenttia naisista oli tyytyväisiä miehensä siittimen kokoon, mutta kumma kyllä vain 55 prosenttia miehistä piti itse sitä hyvänä.
 
Onko sulla paljonkin asiasta omakohtaista kokemusta? Minulla on, joten voit työntää tutkimuksesi sinne missä aurinko ei paista, koska sillä ei ole mitään merkitystä minun kokemiini asioihin. Etsivä löytää helposti halutessaan isoa munaa Suomesta. Se on fakta.
Olet sitten jokapaikan huora. Mikään muu ei voi sitä ilmiötä selittää.
 
Tässä neropatti, olen aina tätä coccania pitänyt idioottina. Mutta jätän hänet pohtimaan tätä 1% teoriaa. Ehkä hän jopa huomaa, että ei se nyt aivan noin mene :D

Taa occami on kyllä hauskin idiootti täällä, ikinä :LOL: Toki kyseessä on vain peräkammarien trolli, jota äiti vielä ruokkii.
Ja sinä olet huora, joka pitäisi polttaa roviolla.
 
Juurihan sanoin, että tietyillä sivustoilla pyörii paljon isokaluisia. Sieltä naisten (ja miesten) on helppo poimia isokaluiset miehet. Pienikaluisten on turha yrittää valehdella, koska jäisivät kuitenkin kiinni siitä.
Ok. En tiennyt moisista. Eli löysäpilluiset naiset pörrää isokaluisten miesten sivuilla? Check.
 
Olet koominen, täällä kaikki nauraa jo sinulle, katsotaan pitkäänkö jaksat :)
Ja kyllä tyhmähän sinä olet.

Muttta jatka toki, saa aina hyvät naurut :)
Kiva tuottaa tyydytystä mielipuolelle. Minua ei haittaa ihmisenä mitään vaikka kaikki nauraisi. Edelleen, tämä on vain anonyymi foorumi, jossa voi olla ihan mitä haluaa. Moderointi päättää linjasta, joka sallitaan. Eli valittakaa moderointiin, jos jokin mielipide ei ole mielestänne hyvä. Minulle on turha nilllittää.
 

Yhteistyössä