Palvelualojen ammattiliitto (PAM): Suomalaisia on hyväksyttävää tappaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tutkimusten mukaan kantasuomalaisten keskinäinen geenietäisyys on 60, kun vastaava luku ruotsalaisilla on 25, ja venäläisillä sekä virolaisilla vain 10.
Kansantajuisesti ilmaistuna tuo suuri geenietäisyys tarkoittaa sitä, että kun suomalaiset pariutuvat keskenään, heidän jälkeläisensä saavat parhaat mahdolliset lähtökohdat ja geeniperimän elämäntaitojensa kehittämiselle.

Että se siitä geenipaskan jauhamisesta.

en kuulu pamiin en tunne ko ihmistä enkä hyväksy hänen kommenttiaan, naurettavaa sen sijaan on se, et häntä kovimmin hakkuvat "mediat" ja ilmeisesti myös palstalaiset, on samoja jotka huuteli kesällä Immoselle tukea siitä kuinka hällä on oikeus mielipiteeseensä, ja peukuttelevat juttuja joissa kehoitetaan ihmisiä jatkamaan hyökkäyksiä vokkeja ja spr työntekijöitä kohtaan.

itse tuomitsen molempien puolien teot, joten en näe omassa käytöksessäni ristiriitaa voitte toki korjata jos olen väärässä.

Minä korjaan koska olet väärässä. Sinä et voi tietää mitä minä kesällä huutelin ja kenelle, mutta MINÄ TIEDÄN olevani juuri sellainen isänmaallinen suomalainen jonka Niko Ravattinen haluaa tappaa. Joten pidä sinä turpasi kiinni, asia ei sulle kuulu, jeesustele jossain muualla.

Minä korjaan koska olet väärässä. Sinä et voi tietää mitä minä kesällä huutelin ja kenelle, mutta MINÄ TIEDÄN olevani juuri sellainen isänmaallinen suomalainen jonka Niko Ravattinen haluaa tappaa. Joten pidä sinä turpasi kiinni, asia ei sulle kuulu, jeesustele jossain muualla.

ja minä olen sellainen suvakkimamupatja joiden toivotaan joutuvan raiskatuksi, tai palamaan jossain tuhopoltossa koska en suostu huutovittuilemaan mamuille?
jeesustelua kannattais ihan sunkin välttää.

Ravanttisen vihapuhe ei ole mikään mielipide. Mielipide on perusteltu ja järkevä lausunto, Ravanttisen vihapuheessa ei ollut mitään edellä mainituista.

Kehotan kaikkia pamilaisia siirtymään Loimaan kassaan.

Hyvät kansalaiset, te jotka olette ottaneet isojakin henkilökohtaisia riskejä toimiessanne eliminointitehtävissä olemassa olevien sekä suunnitteilla olevien vastaanottokeskuksien tuhoamisessa. Työnne on ja on ollut monella tavalla tärkeää itsenäisyytemme ja turvallisuutemme puolustamisessa. Poliisin kädet ovat poliittisesti sidotut, joten kansan täytyy toimia itse. Tehdyt toimet ovat median kautta tavoittaneet hyvin kansalaiset ja jokainen tietää mistä tässä on ollut kyse. Onko nyt aika laajentaa toimia vihollisen pääpaikkoihin, joista sen toimia johdetaan. Tästä jakamastani artikkelista selviää pahin vihollisemme (SPR) joka hurraa yksittäisen kansalaisen pelolle.

mielipide vai vihapuhe?

Ravanttisen vihapuhe ei ole mikään mielipide. Mielipide on perusteltu ja järkevä lausunto, Ravanttisen vihapuheessa ei ollut mitään edellä mainituista.

Kehotan kaikkia pamilaisia siirtymään Loimaan kassaan.
No ei ole. Mielipide voi olla ja usein onkin tyhmä, eikä vaadi mitään perusteluja. Siksi se juuri on mielipide eikä esim tosiasia.

Hyvät kansalaiset, te jotka olette ottaneet isojakin henkilökohtaisia riskejä toimiessanne eliminointitehtävissä olemassa olevien sekä suunnitteilla olevien vastaanottokeskuksien tuhoamisessa. Työnne on ja on ollut monella tavalla tärkeää itsenäisyytemme ja turvallisuutemme puolustamisessa. Poliisin kädet ovat poliittisesti sidotut, joten kansan täytyy toimia itse. Tehdyt toimet ovat median kautta tavoittaneet hyvin kansalaiset ja jokainen tietää mistä tässä on ollut kyse. Onko nyt aika laajentaa toimia vihollisen pääpaikkoihin, joista sen toimia johdetaan. Tästä jakamastani artikkelista selviää pahin vihollisemme (SPR) joka hurraa yksittäisen kansalaisen pelolle.

mielipide vai vihapuhe?

Ei kumpaakaan.

Se on toteamus!

Urpo

mielipide vai vihapuhe?
Sekoitus mielipidettä ja faktaa.

ja minä olen sellainen suvakkimamupatja joiden toivotaan joutuvan raiskatuksi, tai palamaan jossain tuhopoltossa koska en suostu huutovittuilemaan mamuille?
jeesustelua kannattais ihan sunkin välttää.
Kiinnitän nyt toiseen epäkohtaan huomiota. Mitä ihmettä on huutovittuilu? Vittuilua, joka toteutetaan huutaen, "painukaa vittuun" huutelua vai mitä?

Kiinnitän nyt toiseen epäkohtaan huomiota. Mitä ihmettä on huutovittuilu? Vittuilua, joka toteutetaan huutaen, "painukaa vittuun" huutelua vai mitä?

sitäpä juuri, esim ulkomaalaistaustaisille huutelu kaupungilla, tietämättä onko ihminen tph vai turisti, pienille lapsille päänaukominen koska ovat vääränvärisiä jne

hauska muuten huomata et kukaan ei ole hyväksynyt tuon pam hemmon kommenttia, kukaan ei ole hehkuttanut kuinka hyvä jätkä se on, ja toisaalta taas spr uhkailija saa sankarinviitan niskaansa, ja sit sanotaan et vasemmisto on väkivaltaista?

mut joo, onhan se..koska maahanmuutto.

Tarkoituksena ei ole fyysisesti vallata maata, vaan tehdä siitä kyvytön estämään täydellinen eksploitaatio horjuttamalla yhteiskuntaa laajamittaisesti.

Ensimmäinen väline on valtion talouden romahduttaminen. Valtio on saatava ylivelkaantumaan ja sellaiseen velkakierteeseen, josta se ei selviä mitenkään. Tämä tehdään juuri nyt ja euro on se työkalu. Myös EU-jäsenyys on työkaluna Suomen velkavangitsemisessa. Eli lyhyesti: maamme kohtalo on sama kuin Kreikan.

Kaikki edelliset hallitukset ovat leikanneet menoja miljardeilla euroilla, toisin sanoen eliminoineet niitä yhteiskunnan palveluita, joita verorahoilla pitäisi kustantaa. Terveydenhuollon, vanhustenhuollon ja koululaitoksen sekä kenttäpoliisin alasajo ovat juuri tätä. Lisävelkaa otetaan velan maksamiseen juuri siksi, että velka suurenisi. Jokainen mafian lainahai ymmärtää kuvion. Lopulta lainahai sanelee mitä velallinen saa tehdä.

http://mvlehti.net/2015/12/30/lukija-maatamme-destabilisoidaan-juuri-nyt/

http://mvlehti.net/2015/12/30/patri...stolainen-esiintyy-julkisesti-hmn-edustajana/

Patriootti: Väkivaltaan kannustava äärivasemmistolainen esiintyy julkisesti H&M:n edustajana!
Väkivaltakohun keskellä rypevä ”anarkosyndikalisti” Niko Ravattinen työskentelee vaateliike H&M:llä ja tuo sen julkisesti esiin. Ravattisen väkivaltalausuntoja käsitelleet uutiset ovat levinneet laajalle yleisölle sosiaalisessa mediassa viime päivinä.

UK_Niko_Ravattinen-1.jpg

PAM:in helsinkiläinen valtuuston jäsen Niko Ravattinen

Uutisoimme maanantaina, että Palvelualojen ammattiliitto PAM:in helsinkiläinen valtuuston jäsen Niko Ravattinen peräänkuulutti tuoreessa MoonTV:n haastattelussa tappavaa poliittista väkivaltaa toisinajattelijoita kohtaan.

Sekä PAM että liiton puheenjohtaja Ann Selin ovat joutuneet toistuvasti vastailemaan jäseniltään ja muilta huolestuneilta saamaansa vihaiseen palautteeseen. Monet ovat olleet huolissaan Ravattisen kaltaisen kiihkoilijan valta-asemasta liitossa.

Tiistaina uutisoimme, että väkivaltafantasioidensa saamasta huomiosta säikähtänyt Niko Ravattinen poisti verkosta aiemmat kirjoituksensa. Hän sulki kokonaan tilinsä muiden muassa Twitteristä ja Instagramista, sillä tilit sisälsivät lisää poliittisen väkivallan ihannointia.

PAM-liitto ei ole vieläkään ilmoittanut, aikooko se erottaa Ravattisen valtuustostaan.
Se kuitenkin lepytteli Facebookissa huolestuneita jäseniään sillä, ettei liitto maksa Ravattiselle palkkaa.

”Niko Ravattinen ei saa PAMista palkkaa eikä ole työsuhteessa PAMiin. Ravattinen on yksi liittokokouksen valitsemasta viidestäkymmenestä valtuutetusta. Sääntöjen mukaan PAMin hallituksella ei ole oikeutta erottaa valtuustosta jäseniä. Valtuusto kokoontuu kaksi kertaa vuodessa”, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry kommentoi asiaa Facebookissa.

Ainakaan toistaiseksi PAM ei ole ilmoittanut erottavansa Ravattista tehtävistään vaikka kohuhaastattelussa mies esiintyy nimenomaan PAMin valtuuston jäsenenä ja kannustaa poliittiseen väkivaltaan toisinajattelijoita kohtaan.

Liiton puheenjohtajaAnn Selinon toistaiseksi tyytynyt väistelemään erottamista koskevat kysymykset kertomalla, että ”väkivalta ei ole PAMin kanta”.

Kohutun MoonTV:n haastattelun voi kuunnella YouTubessa kokonaisena.

Anarkismista anarkosyndikalismiin

On kuitenkin totta, ettei Niko Ravattinen ole työsuhteessa ammattiliitossa. Ainakin mikäli uskomme vasemmistolaisia lähteitä. Lokakuussa Vasemmistonuorten lehtiLibero haastatteli Ravattista, joka kertoo työskentelevänsä H&M:llä.

1025828.jpg

Kannattaako H&M väkivaltaa?

”Ravattinen esittäytyy anarkosyndikalistiksi, joka ’tunnetaan yhtenäisyysmiehenä kaikissa piireissä’. 30-vuotias vegaani on naimisissa ja tykkää 90-luvun norjalaisesta metallista. Työkseen hän hengaroi stringejä H&M:lla, mutta kertoo saaneensa haastattelupäivän aamuna tiedon siirrosta miesten osastolle”, lehti kirjoittaa.

Screen-Shot-2015-12-30-at-14.14.02.png

KUVAKAAPPAUS: https://web.archive.org/web/20151229145318/http://www.liberolehti.fi/anarkisti-ja-yhtenaisyysmies/

Koska Ravattinen tuo poliittisessa haastattelussa esiin työpaikkansa ja koska hän julkisesti kannustaa poliittiseen väkivaltaan, herää kysymys siitä, mitä mieltä H&M on työntekijänsä ulostuloista.

Hyväksyykö H&M sen, että heidän nimissään esiintyvä äärivasemmistolainen kannustaa julkisesti jopa tappavaan väkivaltaan poliittisia toisinajattelijoita kohtaan?

Suosittelemme informoimaan yritystä heidän edustajansa toiminnasta sekä kysymään H&M:n kantaa asiaan.
Alla on yrityksen yhteystietoja.

Twitter:https://twitter.com/hmsuomi

Pääkonttorin puhelinnumero:+358 (9) 34 34 950

Yhteydenottolomake:https://www.hm.com/fi/contact

Ravattinen harmitteli haastattelussa sitä, etteivät vasemmistolaiset ja rasisminvastustajat kyenneet estämään isänmaallista soihtukulkuetta itsenäisyyspäivänä.

Ravattinen ja ohjelman juontaja väittelivät siitä, onko väkivalta tehokas ja oikeutettu keino vaalia monikulttuurista Suomea. Ravattisen mukaan ”natsismin” vastustaminen on niin pyhä hanke, että sen nimissä on sallittua jopa murhata ihmisiä:

”En nää sitä ongelmana [että ammutaan kansallismielisiä mielenosoituksessa]. Oikeusturvan kannalta on vähän hankala puhua tästä aiheesta enempää. […] En vastusta poliittista väkivaltaa, en missään nimessä. Se on ihan paikallaan strategian tietyssä vaiheessa, kun sitä on kuitenkin joskus pakko käyttää, kun tilanne kärjistyy tarpeeks pitkälle […] väkivaltaa on aina ollut pakko jossain vaiheessa käyttää, ja valitettavasti joku tulee aina kuolemaan jossain.”

Lähde: http://www.patriootti.com/vakivalta...stolainen-esiintyy-julkisesti-hmn-edustajana/

Jännä huomata, että valtamedian lehdet uutisoivat vasta nyt asiasta. Ilmeisestikin pakon edessä, kun mv-lehti on jo ehtinyt paljastaa asian ensimmäisenä.

Sama tuntuu toistuvan kaikessa vokkeja ja laittomia maahantulijoita koskevassa uutisoinnissa. Valtamedia tulee pari päivää mv-lehden perässä.

Ei sile voi mitään että mv on aikansa paras tiedonlähde :ninja:

Muut haukkuvat ettei lue mv:n juttuja..

Kohta kuitenkin kaikki on kopioitu muihin uutisiin mv:n jutuista xD

Turha enää anoa sen jälkeen muuta lähdettä :D

Jännä huomata, että valtamedian lehdet uutisoivat vasta nyt asiasta. Ilmeisestikin pakon edessä, kun mv-lehti on jo ehtinyt paljastaa asian ensimmäisenä.

Sama tuntuu toistuvan kaikessa vokkeja ja laittomia maahantulijoita koskevassa uutisoinnissa. Valtamedia tulee pari päivää mv-lehden perässä.

MV-lehti on liian juutalaisvastainen minun makuuni, mutta pakko myöntää että vaikka en kaikesta lehdessä pidä enkä hyväksy, niin silti suomalainen tiedonvälitys olisi pelkkää suvakkipropagandaa ilman mitäVittuaa. MV-lehti on tarpeellinen.

Hurjaa menoa naapurissa. Kas kummaa, että valtamedia vaikenee tästä täysin, vaikka siitä pitäisi kertoa isoin otsikoin.

No ei voi kertoa tätä kun on pakko kertoa monikulttuurin olevan rikkaus, muhamettilaisuuden olevan rauhanuskonto ja muhamettejen olevan pelastus suomalaiselle huonolle geenipoolillemme. Eli median on siis PAKKO JAUHAA PASKAA. ja meidän on PAKKO USKOA, muuten olemme rasisteja ja Niko Ravattinen (H&M, ammattiliitto Pam) kavereineen tulee ja tappaa meidät! :(

Noinhan se ei kyllä sanonu mitä ap väittää. Vaan puhui yleisellä tasolla ja käsittääkseni maailmanlaajuisesti että hyväksyy väkivallan poikkeustilanteissa. Esim. joku vallankumous.
Olen eri mieltä joka tapaukses, itse en hyväksy väkivaltaa.
Ja todellakin tuo äijä ei edusta PAMia eikä puhu PAMin jäsenenä vaan yksityishenkilönä! PAM ei ole tuollaista kannanottoa antanut.

Noinhan se ei kyllä sanonu mitä ap väittää. Vaan puhui yleisellä tasolla ja käsittääkseni maailmanlaajuisesti että hyväksyy väkivallan poikkeustilanteissa. Esim. joku vallankumous.
Ja todellakin tuo äijä ei edusta PAMia eikä puhu PAMin jäsenenä vaan yksityishenkilönä! PAM ei ole tuollaista kannanottoa antanut.

PAM PAM ... olet kuollut!

Ja juuri siten-hän Ravattinen sanoo, kuin tässä ketjussa on väitetty sanoneenkin. Onhan täällä linkit pökkelöpunikin sanomisiin, että turhaan meuhoat.

Älä nyt viitsi. Paljon isommat kohut on nostettu perussuomalaisten huomattavasti vähäpätöisemmistä sanomisista ja Soinia on aina vaadittu toimenpiteisiin asian tiimoilta. Samat säännöt eivät kuitenkaan näköjään koske viherpunikkivasureita.

Yhteistyössä