Mä en ole mikään hihhuli ja uskokoon ken tahtoo,mä uskon kun näen omin silmin,jos silloinkaan.Liitän tähän ketjuun mun kokemuksen ns.enkelistä,koska en tiedä mikä' muukaan voisi olla. Muutama vuosi sitten eräänä yönä makasin valveilla ja mulla oli univaikeuksia,koska lapsi nukkui todella huonosti noihin aikoihin.Kello oli ehkä jotain kahden ja neljän välillä aamuyöstä.Olo oli aikalailla toivoton.Lasten sänky oli nurkassa ja oma sänkyni keskellä makuuhonetta.Äkkiä ikkunasta (suljetusta)lasin läpi lensi sisään pieni "pala"(n.10-15 cm.läpimitaltaan) valoa.Valo meni lapsen sänkyyn kiinni,katsoin valoa ihmetellen ja pelkäsinkin vähän.Jotenkin tämä palanen väreili.Pala oli siis valkoinen väriltään.Yhtäkkiä KOKO huoneen täytti kirkas valkoinen valo.Siis täysin KOKO huoneen,nurkat ja kaikki.Kurkkasin ikkunasta ulos,että mistä valo voisi tulla,onko esim.auto tms.Mitään ei pihalla näkynyt,kuin mustuutta.Sisällä siis täysin valoisaa.Menin takaisin sänkyyn ja mut täytti niin täydellinen rauha ja onni ja rakkaus,ettei sitä voi kuvailla.Valo viipyi ja viipyi luonamme,aina kun kurkkasin valo oli siellä.Jossain välissä nukahdin ja valo oli aamulla poissa. Uskon että luonamme kävi herran enkeli,muutoin en osaa asiaa kuvailla.Mä olen ihan normikristitty,en siis käy kirkossa kuin yleensä pakolliset.Eikä muutenkaan mitään hihhuloida,en siis usko mihinkään valokristalleihin yms. Onko kellään muulla asiasta kokemuksia,olen yrittänyt etsiä netistä tietoa mutta en ole löytänyt tällaisesta...Älkää ehdottako mulle facebookista tiedon etsintää,koska en ole siellä.